Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Hitra vzigalna tuljava?

Napisal/-a MikeLima To feb 23, 2010 7:41 pm

Iscem kako dobro idejo, kje dobiti 12V tuljavo, ki bi sla vsaj do 18k RPM na dvotaktniku, imela spodobno vzigalno energijo s cim krajsim dwell casom. Ker nimam na voljo elektrarne, bom vesel, ce je majhna, lahka in sparovna. Torej ne za CDI.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To feb 23, 2010 10:52 pm

Ce je 1 cilinder je to isto kot 9000 obratov na 4 valjnem stiritaktnem motorju.
Se pravi vsaka solidna tuljava. Hondimi motorji se vrtijo na 9000 z vzigom prek razdelilca vziga in eno tuljavo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Modelar
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Po feb 22, 2010 5:07 pm

Re: Hitra vzigalna tuljava?

Napisal/-a Modelar To feb 23, 2010 10:55 pm

MikeLima je napisal/-a:Iscem kako dobro idejo, kje dobiti 12V tuljavo, ki bi sla vsaj do 18k RPM na dvotaktniku, imela spodobno vzigalno energijo s cim krajsim dwell casom. Ker nimam na voljo elektrarne, bom vesel, ce je majhna, lahka in sparovna. Torej ne za CDI.


Mogoče kaj od kakega gokarda?
 
Uporabniški avatar
RoShO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Pe jan 29, 2010 1:56 am
Kraj: ilirska bistrica

Napisal/-a RoShO To feb 23, 2010 11:10 pm

js ti zrihtam od skuterja dirkalen strom pravzaprav mam 2 doma malossi seletra pa italkit seletra ima pa zraven cel set z tuljavo in navitjem ker je elektronika z notranjim rotorjem posebi pa ne prodam sam tuljave so pa predsej drage taksne stvari povej zakaj rabis??
[img][http://img293.imageshack.us/img293/4496/vtakgraphs.gif/img]
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr feb 24, 2010 10:48 am

RoShO je napisal/-a:...... so pa predsej drage taksne stvari povej zakaj rabis??


Glih za skuterja rabim, a bom dal en stari Motec gor, zato nocem, da bi bil CDI, kar ta malossijev je, pa luc bi rad imel, kar je tudi ni pri tem stromu. Imam en magnetni trifazni generator z notranjim rotorjem, ki je dovolj majhen in lahek, zmore pa 200W stroma od sebe dat, kar je ravno prav z malo rezerve :)

Hondino spulo moram sprobat, ja...

Torej ne dvojna, ne direkt za na svecko, ker te delajo s polovicno frekvenco, ampak tako za na razdelilec in gnano s tranzistorskim in ne CDI sistemom.
 
Uporabniški avatar
RoShO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Pe jan 29, 2010 1:56 am
Kraj: ilirska bistrica

Napisal/-a RoShO Sr feb 24, 2010 1:27 pm

keri skuter oz masina je?? imam tud od polinija ta pa ima luci sam ta ni z notranjim rotorjem tevmvec uzporednim nej bi pa zdrzala glih tok k malossijeva sam nima taksnih preformancev uglavnem ta ima se cdi in tuljavo ker iz cdija gredo se kabli za luci in za filanje baterije drgac pa z tisto od malossija bi lohk naredu da ti polne baterijo pa luci zvezal direkt na baterijo sam moj predlog drgac ce pa hocs kej vec zvedt ti lohk na pm dam naslov enga foruma motoristicnega k nevem ce se tle sme oglasat k tm se nesme k sem moderator tm pa vem :D:D kar se pa tice dvotektnih motorjev pa lohk prasas kar koli :D pa se neki a to bo na 50 ccm taki odrati ker to je skor neverjetno ???
[img][http://img293.imageshack.us/img293/4496/vtakgraphs.gif/img]
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr feb 24, 2010 2:11 pm

RoShO je napisal/-a:keri skuter oz masina je??


Piagio ZIP SP Polini evo 70ccm, snet motor z enega dirkalca, ki je v belgiji dirkal. Sem moral enkrat pokompenzirat terjatve pri MiK-u, pa sem mu to pobral. Na kolesu sem izmeril 19 konj @16kRPM z dirkalno elektriko in filtrom. Ampak na koncu ibrzecunge je sel pa do 18k. Potem sem ga malo kultiviral na 14 konj (dusilec x 2 size in filter v celadaplacu, delorto 19 namesto 21). Ima zdaj stock ZIP elektriko s fiksnimi 17 stopinjami predvziga in je problem z vzigom, jasno.
Bistvo je, da zalaufam rec na 25 let starega Motec-a. Cisti hec pac... :)
 
Uporabniški avatar
RoShO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Pe jan 29, 2010 1:56 am
Kraj: ilirska bistrica

Napisal/-a RoShO Sr feb 24, 2010 4:23 pm

js mam tud evo2 pa roost izpuh na aprili sr je pa pač minareli blok no in trenutno imam gor italkit seletro ker je cenejsa verzija od malosijeve drgac pa imam tud malosijevo doma ku je bla namenjena za kolega gre pa verjetno kmalu na mojo aprilio sam imam kupca za to italkit no pa kokr sm ti reku pol ti pride upostev polini elektronika al pa tanova od arteka K2 te dve imajo luci in so high end elektronike nima pa nobena variabilnega preduziga to je slabost sam nima niti malossijeva katera je nova 390€ ker so use narejene na starejsi nacini to imajo kasne leoneli sam jih je tesko dobit al pa pvl sam ce nimas portanega cilindra moje mnenje da nerabis variabilnega preduziga pa se na skuterju to pomoje pride bol upostev na kaksnem motorju na brzine ker skoz nihajo obrati
[img][http://img293.imageshack.us/img293/4496/vtakgraphs.gif/img]
 
Pecoman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: To jul 21, 2009 1:21 pm
Kraj: Fram

Napisal/-a Pecoman Sr feb 24, 2010 5:21 pm

MikeLima je napisal/-a:
RoShO je napisal/-a:...... so pa predsej drage taksne stvari povej zakaj rabis??


Glih za skuterja rabim, a bom dal en stari Motec gor, zato nocem, da bi bil CDI, kar ta malossijev je, pa luc bi rad imel, kar je tudi ni pri tem stromu. Imam en magnetni trifazni generator z notranjim rotorjem, ki je dovolj majhen in lahek, zmore pa 200W stroma od sebe dat, kar je ravno prav z malo rezerve :)

Hondino spulo moram sprobat, ja...

Torej ne dvojna, ne direkt za na svecko, ker te delajo s polovicno frekvenco, ampak tako za na razdelilec in gnano s tranzistorskim in ne CDI sistemom.

imaš polini vžig, MVT, HPI, Stage 6, ARTEK K1, pa se še kakšen najde.... pa mislim da vsi od naštetih imajo možnost Elektrike (luči ipd.), vendar nekateri s dokupom tuljave..
LP Peco
4 Tuning Team
 
Pecoman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: To jul 21, 2009 1:21 pm
Kraj: Fram

Napisal/-a Pecoman Sr feb 24, 2010 5:24 pm

RoShO je napisal/-a:js mam tud evo2 pa roost izpuh na aprili sr je pa pač minareli blok no in trenutno imam gor italkit seletro ker je cenejsa verzija od malosijeve drgac pa imam tud malosijevo doma ku je bla namenjena za kolega gre pa verjetno kmalu na mojo aprilio sam imam kupca za to italkit no pa kokr sm ti reku pol ti pride upostev polini elektronika al pa tanova od arteka K2 te dve imajo luci in so high end elektronike nima pa nobena variabilnega preduziga to je slabost sam nima niti malossijeva katera je nova 390€ ker so use narejene na starejsi nacini to imajo kasne leoneli sam jih je tesko dobit al pa pvl sam ce nimas portanega cilindra moje mnenje da nerabis variabilnega preduziga pa se na skuterju to pomoje pride bol upostev na kaksnem motorju na brzine ker skoz nihajo obrati

glede predvžiga se da priv seh nastavit tud pri fixnih ;) potrebno je pač obdelat luknici od nosilnih vijakov ter komplet vžig malo zamaknit.. in voila storjeno ;)
LP Peco
4 Tuning Team
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr feb 24, 2010 11:25 pm

Ne ne. Se ne zastopimo. Gor gre Motec Gr2 elektronika, en injektor, loputa, crpalka za gorivo z regulatorjem pritiska, druga vzigalna in drugacen magntni generator. Iscem samo primerno vzigalno tuljavo. Vse te polini malossi variante so nenastavljive in CDI variante. To ne pase k projektu. Bo dalo tole hujse rezultate od sebe za pol manj bencina pri zmerni voznji.
 
Uporabniški avatar
RoShO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Pe jan 29, 2010 1:56 am
Kraj: ilirska bistrica

Napisal/-a RoShO Če feb 25, 2010 12:10 am

aja da se razumemoo govori se o variabilnem predvzigu ki se sam spreimnja glede na obrate in tako da najvec preformacev aja pa se zdej ne zastopim kaksno tuljavo rabis??dej pol eno od 12v navadno oz od ene izmed teh elektronik k smo ti jih nastel od polinija pomoje najbolsa z lucmi
[img][http://img293.imageshack.us/img293/4496/vtakgraphs.gif/img]
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Če feb 25, 2010 12:54 am

Navadno tranzistorsko gnano tuljavo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
hoomzi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: To feb 02, 2010 9:25 am

Napisal/-a hoomzi Če feb 25, 2010 8:52 am

sam sej a ti ne omeji obratov v bistvu CDI?oz. omeji do tiste meje kjer mehankso zadeva ne gre vec naprej in pa tuljava ni sposobna sprot iskro delat.

drugac pa kje bos pa dobil vbrizg pa elektronko na en cilinder? to bos turbo varjanto probu?
“Programming today is a race between software engineers stirring to build bigger and better idiot-proof programs, and the universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the universe is winning.”
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če feb 25, 2010 11:26 am

CDI z magneto napajanjem je problematicen, ker tezko zmore kaj bistveno vec od 0.2 Joula spravit ven pri 10kRPM+. Enostano ne uspe napolnit kondenzatorja, ker se mu prehitro dogaja. Malo zaradi upornosti, malo zaradi hitrega porasta, ker se del energije izgubi in je potem ni za iskro dovolj. Elektronski konverter je pozresen pri stromu. rabi 400W za iskro delat. Nimam...

Pri 15kRPM ima samo 4ms casa za cel obrat. Ce od tega 3.5ms futras spulo, je preskuseno slaba iskra, pa ceprav ne bi smela biti na prvi pogled. Verjetno kaka lastna rezonanca in se kaj eksoticnega vpliva na to.

Saj bi kaj od kakega osmaka na fertajler vzel, a tisti vrag zre stroma, da te kap. Imajo slab izkoristek ali prenosni kolicnik. Ni dovolj elektrike na voljo.

Za to, da skuterin dobro dela, rabi pri visokih obratih vsaj 0.6J energije, se raje pa blizu 1J. Cvajtakt pac...
 
Uporabniški avatar
hoomzi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: To feb 02, 2010 9:25 am

Napisal/-a hoomzi Če feb 25, 2010 11:38 am

vsak dan neki novga zvem:D glej da bos dokumenteru predelavo, pa mal predstavu tuki, ker te stvari me pa res zanimajo
“Programming today is a race between software engineers stirring to build bigger and better idiot-proof programs, and the universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the universe is winning.”
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov