Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Reaper85
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Če jul 16, 2009 9:44 pm

Punto po -40mm nižanju zadaj enako visok

Napisal/-a Reaper85 Pe maj 14, 2010 10:46 pm

Avto sem dal znižat pri Fazerju, s fedri KW -40/40mm.
Naročil sem da zadaj podloži za 1cm, ker je bil prej spredaj za 3cm višji kot zadaj, pač tko kot vsi Punti MKII 1999-2010 (1.2, za ostale ne vem).
Potem sem šel pa merit, in je zadaj zdej za 1cm višje kot spredaj.
od tal do blatnika:
spredaj levo: 59,2cm
spredaj desno: 60,8cm
zadaj levo: 61,3cm
zadaj desno: 61,8cm

zrak prej in potem:
spredaj levo - 70mm/35mm
spredaj desno - 80mm/45mm
zadaj levo - 45mm/45mm
zadaj desno - 50mm/50mm

Se prav je znižan za 35/0.

Zna mogoče kdo iz teh slik povedat kje je podloženo zadaj, in če lahko sam odstranim, sam vidim samo gumo zgoraj, je to to?
Slika
Slika

Mam pa še 20/25mm distančnike, tko da so gume povsem v nuli z blatnikom. Blatniki pa niso zakrivljeni, ker je še tolk lufta da gume sploh ne pridejo do blatnikov.

Zgleda pa tkole:
Slika

Prej:
Slika
Zadnjič spremenil Reaper85, dne So maj 15, 2010 9:04 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda So maj 15, 2010 7:08 am

Podloženo je tisto črno ki je označeno z rdečo puščico, če bi pa rad sam odstranil moraš odvijačit vijak na obeh straneh, tisti ki je označen z zeleno, samo merkaj da se ti ne bo must dol pal oz podložiš, odvijačiš nato počasi odstraniš podlogo,ker samo amortizer drži gor zadnji del mosta.
ČE hočeš, da ti spredaj ne bo tako hecno stal, na amortizerju spusti spodnjo šalčko (tisto kjer ima feder sedišče) za nekje 1,5 do max 2 cm da ti ne bo guma rajsala ob amortizer in bi mogel stat kot je na spodnji sliki.
Glede distančnikov, pa mislim da imaš preveč, ker ti bo ob takem nižanju rajsalo ob blatnik ker niso robovi lepo zapeglani
Priponke
img2329-vzmet-zd.jpg
P9050020.jpg
 
Reaper85
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Če jul 16, 2009 9:44 pm

Napisal/-a Reaper85 So maj 15, 2010 9:38 am

ČE hočeš, da ti spredaj ne bo tako hecno stal

To ne vem kako si mislil, spodnja slika je pred nižanjem, na zgornji pa ne vidim da bi hecno stal, pomoje je spredaj maksimalno spuščen.
Edino zadaj bi dal podlogo ven, da pridobim 1cm. Prej moram pa še hod fedrov pogledat, sam pomoje za več kot 3cm ne gredo dol.
Men drgač že zdej dobr zgleda, ker prej je res sedel na riti.

Tale modri Punto je pa znižan z več kot samo fedri, gume ma pa bolj na not kot moj (vsaj zadaj, sam iz te slike se ne vidi), sam mam raje distančnike kot pa da je povsem znižan.
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 So maj 15, 2010 11:07 am

Tega modrga punteka vsak dan vidm v šol .
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda So maj 15, 2010 8:32 pm

north789 je napisal/-a:Tega modrga punteka vsak dan vidm v šol .


Ta je bil moj prejšni
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So maj 15, 2010 8:44 pm

Mislim, da imaš vzmeti KW (rumene) in ne FK (rdeče). Vsaj po oznakah na njih je to videti.

Če bi želel, da bi bil avto spredaj vsaj malo nižji, kot zadaj, bi moral vzeti FK-jeve vzmeti 60/40mm. Pač so bili originalni amortizerji različni od trga do trga (države). S Puntoti za italijanski trg so imeli pri nižanju enake težave, kot s Puntoti za SLO.

Preverjeno v telefonskem razgovoru z tehnično službo v FK-ju.
 
Reaper85
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Če jul 16, 2009 9:44 pm

Napisal/-a Reaper85 Ne maj 16, 2010 9:54 am

Pomota ja, imam KW vzmeti, pač podobno ime in sem se zmotil.
Sem gledal tut o teh FK 60/40 in ne znižajo za 60mm, pa itak kolker vem z original amortizerji ne smeš več kot 40mm.
http://forums.puntomk2.co.uk/showthread ... FK-springs
All springs will reverse rake on anything less than an HGT.
The FK's aren't 60mm drop on the front so forget about that.
They're more like 40mm on a non HGT and 50-55mm on an HGT.

Očitno ima veliko folka probleme da je po nižanju nagnjen nazaj (reverse rake), pri mojem sploh ni tako, še za malenkost naprej sedi.

Primerjava med mojim (sliko sem zrcalil, ker iz druge strani nisem dobro slikal) in FK 60/40, ki imata povsem isti nagib:
Slika Slika
Pri FK edino zgleda kot da je zadaj manj lufta med blatnikom in gumo, to sem tut jest hotel da bi zadaj dal tisto podlogo preč, sam pol nebi bil več nagnjen naprej, kar je meni osebno lepše.

Gre pa za tega:
http://www.fiat-klub.si/forum/viewtopic.php?t=1705
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne maj 16, 2010 12:22 pm

Verjemi, da je glede FK-jevih vzmeti točno tako, kot sem napisal. Tudi
telefonskih pogovorov na to temo s tehniki FK-ja je bilo kar veliko. Pa
tudi ob vsakokratnem obisku (vsaj 2x letno) v FK-ju v njihovi centrali v
v Backnang-u blizu Stuttgarta v Nemčiji. :)

Šalce na amortizerjih Punto-tov za SLO in I trg so, kakor so ugotovili,
so nekoliko višje, kot pri modelih za ostale trge. Kakor kaže je drug
proizvajalec amortizerjev za ti. "prvo vgradnjo". Zato se s vzmetmi
FK 60/40 Punto-ti znižajo realno za 40mm spredaj, 40mm zadaj. Zato
so v FK-ju predlagali nakup kompletnega podvozja 40/40. Potem pa
je avto tako ležal, kot navaja proizvajalec. Tega se je FK-jev italijanski
dealer držal. Odkar so mu to v FK-ju predlagali, ni imel nikakršnih
problemov pri nižanju Punto-tov.
 
Reaper85
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Če jul 16, 2009 9:44 pm

Napisal/-a Reaper85 Ne maj 16, 2010 2:26 pm

Glede distančnikov, pa mislim da imaš preveč, ker ti bo ob takem nižanju rajsalo ob blatnik ker niso robovi lepo zapeglani

Ja, sem šel snemat čez ležečega (50km/h), pa vidim da bo podloga zadaj kar ostala, ker gre guma že zlo bliz blatnika. Pa to je bil nenaložen avto, res pa da ga nimam za prevažat potnikov in težkih zadev.
Slika
Slika
Zadnjič spremenil Reaper85, dne Ne maj 16, 2010 2:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Ne maj 16, 2010 2:30 pm

Bo treba še dati amortizerje tršat. Te fedri niso preveč dobri, zato ker ti dela samo pol fedra, ostala povlovica je pa skupaj stisnjena, poglej original pa boš videl kako so narejeni
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne maj 16, 2010 3:57 pm

pskoda;
ta KW vzmet ima linearni in progresivni del. Kaj to pomeni naj ti pa drugi razložijo. :)
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Po maj 24, 2010 9:38 pm

kako podlaganje feltn, jaz sm spusto celega za 4cm + spredaj še za 2 potem pa ni blo treba nič tršat pa nič pa ni nabijal armotizer skupaj. zadaj če ti drajsa moreš notranjost blatnika zbrusit dol ker je itak brezveze prevelik rob.

To da avto nazaj visi se ti pa zdi tak je pač naret punto. Jaz sem se tega loto raje z še nižanjem spredaj kot podlaganjem zadaj.
Relax take it easY
Slika
 
Uporabniški avatar
ezzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: Sr maj 31, 2006 2:56 pm

Napisal/-a ezzy So maj 29, 2010 7:48 pm

nabavi gewinde, in je toto ;)

Drugač pa, lep avtek ;)
1) Do it right first time.

2) Buy cheap, buy twice.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda So maj 29, 2010 9:04 pm

dejcc je napisal/-a:kako podlaganje feltn, jaz sm spusto celega za 4cm + spredaj še za 2 potem pa ni blo treba nič tršat pa nič pa ni nabijal armotizer skupaj. zadaj če ti drajsa moreš notranjost blatnika zbrusit dol ker je itak brezveze prevelik rob.

To da avto nazaj visi se ti pa zdi tak je pač naret punto. Jaz sem se tega loto raje z še nižanjem spredaj kot podlaganjem zadaj.


In si ga nižal okrog 1 do 1,5cm in potem ti je sigurno nabijalo amortizerja
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov