
Tipo-mania je napisal/-a:Ej Markun da mam jest kakšno mašinco od zgoraj naštetih mi tut na pamet ne pade da bi jih kej poštimaval-ker so to zlo zmogljive zadeve tko da mislm da je to čist dost razen če bi ti dirkal z njimi-edino česar bi se lotil bi bil styling
MGsax je napisal/-a:če misliš tunat je bolje že v osnovi močnejšo mašino nabavit, če pa ti je namen styling pa ti močna mašina ne koristi kaj dosti (razen za užitek)
Tipo-mania je napisal/-a:Markun oprosti nism vedu da si direktor LJ Banke tko da se o denarju res ne morva pogovarjat-nekateri smo pa ponosno lastniki Puntotov in ostalih mašinc nižjega razreda in si ne belmo glav z problemi glede predelav mašin na 1000 in več HP-velik užitkov pri tunanju mašin
Mihc je napisal/-a:jah oba motorja sta relativno stara pa zastarela motorja resuje jih samo turbo.... noben od motorjev nima neo glave ( vvti) ne direktnega vbrizga itd...
drugace sama zasnova ni tok drugacna tako da sta za tunerati pomoje enako zahtevna samo te motorje se tunera v ameriki ali japanci ker tm je veliikoooo ferm ki delajo performance parte za te motorje
ker koker ves no ja saj upam da ves sta oba motorja underratana tako da realno skyline da vn 320 km .. kar pa ni ne vem kok huda vrednost za inline 6 ... mores vedt da inline pa v-line se ne da primerjat... (strokturno so boljsi inline zdrzijo vecje tlake so pa slabsi v tem da so vecji ) ... tako da pomoje je eno in isto glasoval so bolj za rb26dett samo zato ker vejo da je iz skylina
aja z stylingom saj kar vidim kar se daje na avte cisto nic ne poboljsas aerodinamiko razen tista krila k mislijo da so spojlerjino ja samo to je samo drag in se s tem upor samo poveca tako da nisi v nikaki meri poboljsal performanse z izgledom ... no ja so izjeme samo tisti svoje produkte testirajo v vetrovnikih in dajo se zraven kita tudi koificjent upornosti
Galantfrik je napisal/-a:Malo si zakompliciral s temi motorjiVprašaš folk kateri je bolši za tunanje, pa večina nas sploh ne pozna teh kratic...
Tudi znašanje nad uporabniki foruma, ki jim styling pomeni več kot tuning ni na mestu. Lej stari, vsak ima pač svoj veselje, in ti ga tud mej - ampak če si tud ti (tako kot večina nas tukejle gor) ne moreš privoščiti mašince k ma 1000+ HP, pa takšne poste raje piši v rubriki Sanjarjenje...
Pa ne se zdej name znest... sej je samo debata![]()
Če smo pa že pri kraticah motorjev, pa meni osebno najbolj kocine dvigne Mitsubishijev 4G63T - živa legenda, ki se je začela leta 1987 v Galantu VR-4 in se nadaljevala v vseh srijah EVO-tov... seveda se nadaljuje še danes
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov