Napisal/-a Diesel Pe okt 04, 2002 4:03 pm
Ja pri turbinah je stvar sledeča.Generalno gledano turbine pri dizlih pihajo bolj kot pri bencinskih motorjih.Vse turbine ustvarjajo tlak približno od 0,6 do 1,6 bara.Seveda obstajajo tudi izjeme.Pri novem cliu dci torbina polni z 1,1bara,Pri A4 1,8T 0,8 bara, Punto GT overboost 1 in 2 prestava čez 1,5 bara itd. (Ne me držat za besedo,ker so podatki iz www).Je pa fora tud pri novejših turbinah ki imajo variabiln kot lopatic,tako da v bistvu nima stalnega tlaka s tem naj bi pridobili pri Mercedesu,Audiju itd...(predvsem dizlih)dodatnih 15 konjev.Kaj se tiče pretoka zraka, pa ima veliko vlogo, zato ga tudi uravnava elektronika,vsaj pri novejših avtih.(Majhna črna škatlica,takoj za filtrom zraka,pred turbino).V škatlici ni nič drugega kot majhni aluminjasti membrani tanki kot las, ki zaznavata pretok in pošiljata info. do elektromagneta ta pa odpira loputi podobno zadevo.
Pjebi, če se motim me popravte!
LP