Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
soulles
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Sr okt 22, 2003 8:02 pm
Kraj: IZOLAAA

Turbina v clio 1.4?

Napisal/-a soulles To nov 04, 2003 6:45 pm

Zanima me ce se da tole izvest, pa kolko bi stalo če bi se dalo?
A je kdo ze montirau turbino v kaksnega clia?
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT To nov 04, 2003 7:00 pm

Ne sanjat o turbinah v cliotu ker je precej drago in dosti dosti dela.

Tko da stopi na realna tla in kupi si en avto ki ima že serijsko turbino.
 
soulles
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Sr okt 22, 2003 8:02 pm
Kraj: IZOLAAA

Napisal/-a soulles To nov 04, 2003 7:06 pm

OK sej sem sam vprasau :D
 
Aleš
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 797
Pridružen: Če maj 23, 2002 4:19 pm

Napisal/-a Aleš To nov 04, 2003 7:19 pm

K je glih ta tema o turbinah,me neki zanima.
Kok pride turbina za corso GSI? Prbližna cena pa ce se splaca,oziroma je izvedljivo.
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT To nov 04, 2003 7:30 pm

Aleš je napisal/-a:K je glih ta tema o turbinah,me neki zanima.
Kok pride turbina za corso GSI? Prbližna cena pa ce se splaca,oziroma je izvedljivo.


Ma sama turbina okoli 1000 euro, ma pole moreš kupit še interkuler 500 euro, en kup cevi nosilce nrdit, zamenjat pumpo bezine, kupit kr neki senzorjev, kr neki ventilo ala blow off, blow in, .... potem moreš zamenjat bate nove bol vzdržjive novo glavo bol vzdržljivo in bla bla bla in si ob minimalno 7000 eurou + en kup ur dela....

Zdej mi pa povej če se splača?
 
Aleš
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 797
Pridružen: Če maj 23, 2002 4:19 pm

Napisal/-a Aleš To nov 04, 2003 7:38 pm

NE splaca se sploh!!!!!!!!!!!!!!
Za tok dnarja že bolši avto dubiš.
Usen hvala za informacije.
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr nov 05, 2003 9:09 am

Raje se probaje pozanimat za mehanske kompresorje, gnane z jermeni.

Če se le tega da dobiti za zgledno ceno se splača ob dejstvu da se nadtlak ne deva veliko več od 0.2 - 0.3 bara. V tem primeru dobiš kar nekaj konjev brez radikalnih posegov, pa še turbo luknje ni.
http://www.raceland.si
 
markun
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Ne nov 02, 2003 8:37 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a markun Sr nov 05, 2003 3:14 pm

Kolk pa pol stane mehanski kompresor?
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr nov 05, 2003 3:37 pm

markun je napisal/-a:Kolk pa pol stane mehanski kompresor?


Poklicat bo treba na kak servis.

Probaj njih poklicat.
http://www.beja.si/frame.htm

ali pa te (HR)
http://www.turbo.hr/
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr nov 05, 2003 10:34 pm

DAs turbino gor pa ti cliota razzene! :lol:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr nov 05, 2003 10:36 pm

Jst sm probaval dat turbino na 1.7 mašino, mi je vse ratal, samo problem je pregrevanje. Tega se ne splača delat, raje vzami celo mašino 1.4 od petke turbo in jo zmontiraj v cliota.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr nov 05, 2003 11:05 pm

Jah odvisno od masine!
so dajali turbine na fiatove 1.4, motorje z batami od uno turbo, pa je useen batne obrocke potrgalo!
ni samo namontirat turbace gor pa gasa!
da naredis tak kot treba zamenjas pol masine, pa vlozis $$$!
lp
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če nov 06, 2003 6:43 am

Pomojem se še vedno kot največji problem pojavi to da hoče folk s turbino dobit vn 200% moči.

Iz mašine od Cliota 1,4, ki ima 75KM ne moreš realno računat (brez večjih posegov) da boš vn dubu 150KM. Če pa kreneš na bolj realnih 90 - 95KM, se pa že zna uresničit.

Pretiravat ne gre, kar dokažejo čip tuninngi za 1,8T (150KM) mašine. do 205 KM se menja le elektronika, pa vse laufa brez problemov.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 06, 2003 9:50 am

Problem je predelava mašine, ki te stane več kot da bi kupu drugo mašino, ki ima turbino že gor, pa tut če ti uspe predelat, imajo materiali drugačne lastnosti - vsaj pri renaultu je turbo mašina iz veliko bol trših materialov, kot navadna.
Hitreje se nuca mašina in jo imaš samo za 50 do 75.000km.
LP
Nebivedu
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Če nov 06, 2003 10:01 am

ah ne vem zakaj ste vsi tok zatupini ce mas turbo da mores met ne vem kok tlaka ... pac nekateri hocejo samo izboljsat poljnjenje valjev po celem obmocju ne pa ne vem kok kojnov .... je velka razliva ves
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če nov 06, 2003 12:27 pm

Mihc je napisal/-a:ah ne vem zakaj ste vsi tok zatupini ce mas turbo da mores met ne vem kok tlaka ... pac nekateri hocejo samo izboljsat poljnjenje valjev po celem obmocju ne pa ne vem kok kojnov .... je velka razliva ves


Tak je, podobno sem sam zapisal zgoraj. Če ne pretiravaš je vse mogoče.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 06, 2003 1:33 pm

Za 20 do 30 KM več že rabiš vsaj kompresijo malo spustiti, ker drgač bo mašina šla v parih tednih.

Za 10KM se ti pa turbine ne splača gor devat, ker je predrago - za ta denar dobiš že dober izpuh - ki ga moraš zamenjattudi , če hočeš turbino gor dat - vsaj kolektorje.
Dobre litke in dober športni filter, pa še glavo ti mehanik zbrusi, pa še za 2 kompleta gum(zimski in letni) ti ostane.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če nov 06, 2003 1:47 pm

Kar pravi nebivedu je pa tudi res. Brušenje glave da vsaj tolko moči, kot je to mogoče z soft turbo (brez posegov v samo mašino), je pa v primerjavi zelo poceni.
http://www.raceland.si
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če nov 06, 2003 1:52 pm

Mihc je napisal/-a:ah ne vem zakaj ste vsi tok zatupini ce mas turbo da mores met ne vem kok tlaka ... pac nekateri hocejo samo izboljsat poljnjenje valjev po celem obmocju ne pa ne vem kok kojnov .... je velka razliva ves


In pol daš 500k za to da ti dosežeš 10% večji navor po celem območu in pridobiš 15 konjev ? Nima smisla, za tak denar dobiš že močnejši avto ali pa vsaj eno zlo uredu mašino.
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Ne nov 09, 2003 12:53 pm

Punto_GT je napisal/-a:
Aleš je napisal/-a:K je glih ta tema o turbinah,me neki zanima.
Kok pride turbina za corso GSI? Prbližna cena pa ce se splaca,oziroma je izvedljivo.


Ma sama turbina okoli 1000 euro, ma pole moreš kupit še interkuler 500 euro, en kup cevi nosilce nrdit, zamenjat pumpo bezine, kupit kr neki senzorjev, kr neki ventilo ala blow off, blow in, .... potem moreš zamenjat bate nove bol vzdržjive novo glavo bol vzdržljivo in bla bla bla in si ob minimalno 7000 eurou + en kup ur dela....

Zdej mi pa povej če se splača?


Hm..po dolgem casu sem priletel malo pogledat gor..
Ampak malo pretiravas ves...Kje si nasel blow in ventil?? :lol: ..
Dejstvo je, da se na stock masino 1.4 ne splaca dajat gor turbine, ampak na stock vtijevo masino recimo pa se splaca dat..Kompresijo zmanjsas z nizjimi bati 9.1:1, alternativa (zascasna) je debelejso tesnilo glave motorja..Glave ti ni treba menjat, kako ti navajs zgoraj..7000 EUR..hehe, za tak denar bi imel 400 WHP na civicu...malo pretiravas...
Kar se dela tiče..Kupiš lahko kit, ki so kot lego kocke, samo sestavljas, lahko sam, ce se le malo spoznas na na to (imas zraven navodila itd)..S tem, da je to + 50 PS.., kar je vec je potrebno menjati bate, ojnice, FMU..itd..Turbo cca 300HP iz 1.6 vti motorja te pride okoli 3000EUR..S tem, da delas custom turbo..To pomeni, da kupujes dele posebej, turbo tam IC tem, ter da lowis discounts..

LP..

P.S drugace pa imas HUD avto...to je pravi stroj..
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost