Integra type-r, original motor je imel 190hp, japonski motor, JDM front end, originalna platišča in gume Bridgestone ER300 195/55/15. Skunk 2pro prestavna bunka itd.
Takole, po celem dnevu skakanja, smo dobil vse potrebne stvari, in se oglasl pri Ercu. No tukaj je:
-skunk 2 pro odmične
-zamične jermenice skunk 2 pro
-injektorji 440ccm RC
-glava znižana in obdelana(ročno delo vojkota) kopresijsko razmerje v motorju 12:1
-ventili visoko kompresijski
-vzmeti ventilov skunk 2 pro
-izpušni sistem celoten costum made
-kolektor Hytech
-Itb-ji (trobentice)
Dela je blo vrh glave, z ercom sva delala od 19.30 pa vse do 6ih zjutri. Zvok je fenomenalen, še posebi pri polnem gasu like V8.
Elektronka je znana eCtune.
slike










Namestil smo še gewinde bilstein , avto je v meji normale nizek. Kar se tiče konjev ..hmm KR vredu številka, prvi run je pokazal 236hp in drugi rih 242. Kar je super . Avto se dere ko svinja. Naredu sm en movie od 200 - 255kako nabira, sicer umes sm upočasnjeval sj se sliši ko pohodiim ker kljub temi je bilo precej avtov na AC in je tsko vozit s tako hitrostjo. Avto se vrti na 9.882rpm, in na top speedu ima se ful moči ampak mi ni ratalo do konca stisnt (preveč avtov in rizik na AC)
Morem pa rečt, to je tok bolan zvok, ko pohodišš gas, res ustrašiš se VTECA
Slike:
gewinde:


priprave..

runing..


Video...200-255

http://www.shrani.si/?l/yO/4Z5Rom2l/img0209.mov
Raceland 20.7.2010
Svaka ji čast da se je z mano držala kot treba. Skup sva se zapeljala v času 55,330. Kar je zelo dober razultat. Svaka ji čast in za voljo po delovanju

Slike Raceland:

















.....




