Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
fantom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 689
Pridružen: Pe jan 01, 2010 5:35 pm

športni stabilizatorji???

Napisal/-a fantom Če sep 02, 2010 7:20 pm

Pozdravljeni! V vozilo Volvo s60 bi ugradil športne stabilizatorje, amortizerje in fedre bi pa pustil original. zdaj me pa zanima ali bi stem kaj dosegel ker mi ni do tega da bime "nabijalo" po cesti :? . Če ima kdo kakšen naslov kje bi to dobil bi bil zelo vesel :lol: , (a3m mi prosim ne omenjajte :evil: hvala). Za Vaš trud in nasvete se vnaprej najlepše zahvaljujem! l.p.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če sep 02, 2010 7:23 pm

Avto so bo manj nagibal v ovinkih.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2870
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Če sep 02, 2010 7:24 pm

In zakaj bi kupoval "športne" stabilizatorje??? (če se jih da za tvoj avto sploh dobiti)
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Če sep 02, 2010 7:25 pm

Če boš dal kake ornk debelejše pol nebo vredu v kombinaciji z stock vzmetmi in amortizerji ki so premehki....
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2593
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Če sep 02, 2010 8:29 pm

Glede na to da imam vgrajene športne vzmeti, verjetn neb nič škodovalo če bi bili še stabilizatorji športni? :) Pa recimo kakšna je prbližna razlika med športnimi in navadnimi stabilizatorji, je tako opazna kot med navadnimi in športnimi vzmetmi? Vem da to ni eno in isto, pač tolko omenu če se da povedat za kako razliko se gre med navadnimi in športnimi
koliko pa taka reč sploh stane prbližno?
 
Uporabniški avatar
fantom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 689
Pridružen: Pe jan 01, 2010 5:35 pm

Napisal/-a fantom Če sep 02, 2010 9:15 pm

mihaing ravno zaradi tega kot je lizard omenil. Avto naj bi se manj nagibal, kljub temu pa nebi blo treba zamenjat lepe vožnje z nekim trdim poskakovanjem po cesti :lol:
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Če sep 02, 2010 9:47 pm

@ Pinny športni so debelejši. Debelejši sprednji povzroča understeer debelejši zadnji pa oversteer. Treba je ujet dobro razmerje.
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Pe sep 03, 2010 4:49 pm

kaj fiki če je tole ravno obratno?
;)
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Pe sep 03, 2010 4:54 pm

Na FWD avte se daje ponavadi debelejše in posledično trše stabilizatorje zadaj. Na RWD avtih pa spredaj.
Avto se manj nagiba obenem pa ni tako trd kot, če daš nižje fedre in trše amortizerje. Dostikrat je stabilizator bistvena razlika med navadnim in performance modelom avtomobila. Ko ga spustijo za kak cm (kar za večino stylerjev nič) obenem pa dajo trše stabilizatorje.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe sep 03, 2010 8:55 pm

Največkrat je dovolj že če zamenjaš gume v katere je vpet stabilizator za kak trši material ( novilon, alu , trda guma ) ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas So sep 04, 2010 8:51 am

stabiliozatorji so zadnaj stvar ki rabiš zamenjat, res da v primerjavi z amortizerji stanejo manj vendar bistvo je v amortizerjih. Vloži v bilstein B8 amortizerj ein nižje vzmeti če jih nimaš in bo razliak več kot opazna, nato če želiš s elahko poigraš še z stabilizatorji kar pa ne priporočam, če se ne dirka.

Stabilizator iz mojih izkušenj pripomore k oprijemu vendar pripomore tudi k temu d a ko zdrsne zdrsne kto je treba in ni popravkov tu pridejo v pomen oflične gume in tako se ta zgodba nikoli ne konča.
 
Uporabniški avatar
fantom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 689
Pridružen: Pe jan 01, 2010 5:35 pm

Napisal/-a fantom So sep 04, 2010 10:54 am

Veliko sem gledal po forumih in tudi govoril z ljudmi ki jim predelava podvozja ni tuja. Od teh ljudi misel o sami zamenjavi stabilizatorjev, čeprav sem tudi sam dvomil o tem da bi kaj dosti naredil s samo zamenjavo stabilizatorjev in ne amortizerjev. Zato sem se tudi obrnil na vas da slišim še vaša mnenja. Pri morebitni menjavi stabilizatorjev bi menjal tudi gumice. Drugače pa pinjas mislim da nimam slabih gum (continental sportcontact 3) in sem tudi nekaj naredil na tem področju
:-P ;)
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 So sep 04, 2010 12:53 pm

Stabilizator prenaša gibanje na eni strani vzmetenja na drugo stran. Kolikšen procent se prenese je odvisno od vpetja ter debeline stabilizatorja.
Če bi rad manj nagibanja avtomobila, potem je to možno doseči s tršimi stabilizatorji (morata biti pa sprednji in zadnji za isti faktor trša, ker drugače vplivaš na podkrmarjenje in prekrmarjenje vozila)
Seveda se nagibanje v kombinaciji s tršimi vzmetmi in boljšimi blažilniki še zmanjša, ampak to ni zate ker hočeš obdržati udobje.

Povprašaj na servisu če se da dobiti stabilizatorje od volva S60 R in seveda če pašejo.

@ kinkylama

Bo kar prav, če je sprednji debelejši potem sprednji del avta slabše drži, ker v ovinku notranje kolo nima pravega pritiska na podlago.
Če je zadaj debelejši pa zadnji del slabše drži. Zato gre v ghd večina fwd avtov po 3 kolesih v ovinek (zadaj trdo, spredaj mehko za grip)
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
fantom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 689
Pridružen: Pe jan 01, 2010 5:35 pm

Napisal/-a fantom So sep 04, 2010 8:38 pm

se pravi, če prav razumem, morata biti oba sprednji in zadnji enako debela da bom dosegel neko ravnovesje :? .ali je možno da se bo avto pol kj manj držal ceste kot pa sedaj :?: . se opravičujem ampak tok različnih info. da že nevem več kje se me glava drži :bonk
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike So sep 04, 2010 8:42 pm

Ne da morata bit enako debela ampak v enakem odstotku debelejša od standardnih. S tem dosežeš manj nagibanja hkrati pa ohraniš avto toliko nevtralen (kar se tiče odnašanja nosa ali riti) kot je bil prej.

Evo ene tabele kjer se vidi približno koliko se poveča togost stabilizatorja če povečaš debelino.

Slika
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Ne sep 05, 2010 11:34 am

>Če je zadaj debelejši pa zadnji del slabše drži. Zato gre v ghd večina fwd avtov po 3 kolesih v ovinek (zadaj trdo, spredaj mehko za grip)

po tej logiki s tršim stabilizizatorjem izgubljaš "grip".....potem je potrebno iskat v obratno smer


recimo, da s tršim stabilizatorjem spredaj preneseš težo zadnega dela vozila na prednje zunanje kolo..................kak simpl gre logika potem naprej?

;)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Ne sep 05, 2010 11:44 am

Torej teoretično lahko rešiš "preventivno" nagnjenost novih avtov k podkrmarjenju z menjavo stabilizatorjev?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Ne sep 05, 2010 12:34 pm

Ja.
In ja, Clio RS gre po 3 kolesih in mu prej odnese rit kot nos.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne sep 05, 2010 1:59 pm

kinkyllama je napisal/-a:>Če je zadaj debelejši pa zadnji del slabše drži. Zato gre v ghd večina fwd avtov po 3 kolesih v ovinek (zadaj trdo, spredaj mehko za grip)

po tej logiki s tršim stabilizizatorjem izgubljaš "grip".....potem je potrebno iskat v obratno smer


recimo, da s tršim stabilizatorjem spredaj preneseš težo zadnega dela vozila na prednje zunanje kolo..................kak simpl gre logika potem naprej?

;)


Samo z enim tršim stabilizatorjem bi se lahko reklo da izgubljaš grip na tej osovini ja. Zato se menja oba.
Zadnji odstavek ne razumem najbolje...

Drugače se da že pri serijskih avtih to ugotovit, npr alfa z v6 v nosu ima zadnji stabilizator debelejši. S tem se malo zmanjša understeer brez da bi bilo potrebno montirati trše vzmeti in blažilce.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
fantom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 689
Pridružen: Pe jan 01, 2010 5:35 pm

Napisal/-a fantom Ne sep 05, 2010 2:30 pm

bom na svojem preveru ali sta enako debela ali je kakšen debelejši :?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 39 gostov