Jao, ni se treba opravičevat
.
Vsak avto ima serijsko debelino stabilizatorjev tako, kot so v tovarni stestirali da je optimalna za ciljno skupino kupcev dotičnega avta.
Airmike ti je napisal, da če že menjaš potem menjaj oba ki bosta debelejša za enak % kot orginal, ker orginal prednji in zadnji sigurno nisto enako debela, se pravi da če bo prvi debeljši za 2 mm moraš izračunat koliko je to v % in potem to preračunat na zadnji stabilizator. Vse kar bo odstopalo bo spreminjalo pod/prekrmarjenje, kar pomeni spet en kup novih možnosti.
Ampak ponavadi fimre kot so Eibach in H&R,... že imajo v pundbi take športne stabilizatorje da je vse že vnaprej izmerjeno in stestirano tako da se zadeva na cesti obnese kot se mora. Jaz sam ne bi nič čaral, ampak kupil športni stabilizator s TUV-om, če obstaja za tvoj avto. Če ne pozabi na stvar, ali pa če obstjajo Powerflex puše za tvoj stabilizator, tudi to ga strša za nekaj %, ampak če menjaš spredaj menjaj tudi zadaj.