Da obudim eno kolko tolko ''frišno'' temo
.
Zaradi neljubega dogodka
sem začel razmišljati o tršanju oz. še bolje o menjavi amortizerjev. Za tršanje sme gledal in nekteri tega nekak ne priporočajo preveč, pa tudi že samo dejstvo da zadevo daš narazen, malo porihtaš notranjsot in sestaviš nazaj mi nekako ni všečna, zato bi bila boljša varjanta in verjetneje tudi sigurnejša menjava amortizerjev. Glede na to da imam montirane vzmeti Eibach pro kit in vgrajene serijske amortizerje, se nagibam k amortizerjem Eibach, če sem prav zasledil, bi naj bili Eibach pro damper kit. Recimo
http://www.ebay.de/itm/EIBACH-Pro-Dampe ... dc14.Sicer že bil v kontaktu z amortizerju, samo se mi ne da več z njimi ubadat, ker jim točen napišem kaj želim, da mi bluzi samo tistega ne pove kar me zanima. Se morda še kje pri nas dobi Eibach-ove zadeve?
Nekako za menjavo z gewindami mi pa ni, saj imam že serijske vzmeti viška, zdj bi imel pa še serijske amortizerje in Eibach vzmeti.
Gledal sicer tudi tole, je že res da je komplet, .......
http://www.fiat-sportiva.de/product_inf ... rwerk.htmlMorda še kaka druga varjanta, z drugim primerljivim proizvajalcem, z primerljivim razmerjem med ceno in kvaliteto?
Se pa drugače nagibam bolj k menjavi amortizerjev kot celega kompleta, čeprav vem da bi bilo bolje menjat vse, ampak že zaradi prej omenjenega razloga nebi
, pa še ponovna homologacija, čerpav trenutne vzmeti so homologirane.
Če ima kdo kak pametn predlog, kar na plano z njim, najbolje kar z kakšnim linkom.
Drugače se mi gre pač zaradi tega, da se avto nebi po luknjasti in vijugasti cesti več tko posedal kot dosedaj
,, predvidevam pa ja da bo zadeva na koncu nekaj trša, sploh z 18''
.
Pa še eno vprašanje. npr. da res menjam amortizerje, kaj pa je potem z stabilizatorji, ker nekateri pravijo da je pol fajn imeti tudi te trše oz. močnejše?
Drugače pa je avto Fiat Bravo 08.
Upam na kak pameten nasvet
.