Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
študent
aka Fiatfan
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Po avg 30, 2010 9:51 am

Napisal/-a študent Pe sep 10, 2010 9:38 am

v bistvu so oljni starejše izdelave, plinski pa novejše. skoraj vsi so že na trgu plinski, ni pa neke bistvene razlike.
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2593
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Plinski ali oljni amortizer

Napisal/-a pinny Po okt 03, 2011 9:04 pm

Da obudim eno kolko tolko ''frišno'' temo :D.
Zaradi neljubega dogodka :D sem začel razmišljati o tršanju oz. še bolje o menjavi amortizerjev. Za tršanje sme gledal in nekteri tega nekak ne priporočajo preveč, pa tudi že samo dejstvo da zadevo daš narazen, malo porihtaš notranjsot in sestaviš nazaj mi nekako ni všečna, zato bi bila boljša varjanta in verjetneje tudi sigurnejša menjava amortizerjev. Glede na to da imam montirane vzmeti Eibach pro kit in vgrajene serijske amortizerje, se nagibam k amortizerjem Eibach, če sem prav zasledil, bi naj bili Eibach pro damper kit. Recimo http://www.ebay.de/itm/EIBACH-Pro-Dampe ... dc14.Sicer že bil v kontaktu z amortizerju, samo se mi ne da več z njimi ubadat, ker jim točen napišem kaj želim, da mi bluzi samo tistega ne pove kar me zanima. Se morda še kje pri nas dobi Eibach-ove zadeve?
Nekako za menjavo z gewindami mi pa ni, saj imam že serijske vzmeti viška, zdj bi imel pa še serijske amortizerje in Eibach vzmeti.
Gledal sicer tudi tole, je že res da je komplet, ....... http://www.fiat-sportiva.de/product_inf ... rwerk.html
Morda še kaka druga varjanta, z drugim primerljivim proizvajalcem, z primerljivim razmerjem med ceno in kvaliteto? ;)
Se pa drugače nagibam bolj k menjavi amortizerjev kot celega kompleta, čeprav vem da bi bilo bolje menjat vse, ampak že zaradi prej omenjenega razloga nebi :), pa še ponovna homologacija, čerpav trenutne vzmeti so homologirane.
Če ima kdo kak pametn predlog, kar na plano z njim, najbolje kar z kakšnim linkom.
Drugače se mi gre pač zaradi tega, da se avto nebi po luknjasti in vijugasti cesti več tko posedal kot dosedaj :),, predvidevam pa ja da bo zadeva na koncu nekaj trša, sploh z 18'' :D.
Pa še eno vprašanje. npr. da res menjam amortizerje, kaj pa je potem z stabilizatorji, ker nekateri pravijo da je pol fajn imeti tudi te trše oz. močnejše?
Drugače pa je avto Fiat Bravo 08.
Upam na kak pameten nasvet ;).
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Plinski ali oljni amortizer

Napisal/-a lizard Po okt 03, 2011 10:34 pm

Precej dobra kombinacija je tudi Ebaich Pro Kit vzmeti in Koni FSD amortizerji, katerim se stalno prilagaja trdota glede na frekvenco nihanja (se pravi čez luknje so mehkejši čez ovinke pa trši), a ne vem če jih delajo za Brava. Tudi z Damper Kitom od Eibacha so ljudje seveda v kombianciji z eibach vzmetmi zelo zadovoljni.

Pro Suspenison pa v tvojem primeru nima smisla, saj gre za kombinacijo vzmeti in amortizerjev, ti pa eibachove vzmeti že imaš.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: Plinski ali oljni amortizer

Napisal/-a Symon To okt 04, 2011 6:59 am

Konije res pohvalijo. Sploh une yellow, nastavljive po trdoti.
Če menjaš še stabilizatorje ti pa ne bo žal. Avto se bo dosti bolje peljal. Konec koncev dosti "performance modelov" je od navadnih nižjih le par mm, malenkost trši amortizerji in debelejši stabilizatorji.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2593
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Plinski ali oljni amortizer

Napisal/-a pinny To okt 04, 2011 9:36 pm

Evo mene, spet se mal oglašam, sem nagledal ene par zadev, pa da malo podebatiramo :).
Zaenkrat imam dve interesantni ponudbi, prva so Eibach Pro Damper amortizerji (predvidevam da so oljni, za material ne vem iz kakšnega so), druga tudi zanimiva ponudba pa so Vogtland gewinde z vzmetmi ''VVS'' in amortizerji ki so bili razviti z KW-jem (za te tudi ne vem a so oljni in iz kakega materiala). So pa recimo Vogtland gewinde ravno polovico dražje od Eibach Pro Damper amortizerjev. Malo me pa mika tudi če bi vzel Eibach Pro system komplet(-50/-30), ker me že nekaj časa mami, da bi blo lepo za videt, če bi bil avto spredaj še recimo 1cm nižji :). Razliko ki jo jaz trenutno vidim med Vogtland gewindami in Eibach Pro system kompletu je v tem, da če bi bil avto znižan za -50mm, bi ga pri gewindah lahko dvignil nazaj :), pri Eibachu pač ne :mrgreen:. Kakšna so pa vaša mnenja med obema zadevama, vsaka ima verjetno svoje pripadnike in nasprotnike, zato bi blo fajn kakšno mnenje nekoga ki je že obe zadevi imel sprobani :).
Torej kaj bi bilo bolje, če bi se odločal med Vogtland gewindami in Eibach Pro system kompletu, če se ne oziramo na nastavitev podvozja? :)
Pa morda če bi mi še kdo želu mal kaj povedat o teh stabilizatorjih, ker priznam da o teh še nič kaj ne vem, vem samo to, če se ne motim :D, da je to neka gumijasta zadeva ki se nekje podloži :), pa koliko to sploh stane, in koliko se jih sploh rabi, morda 4?
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Plinski ali oljni amortizer

Napisal/-a airmike To okt 04, 2011 10:00 pm

Z stabilizatorji je tak da če ne veš kaj je to pol jih ne rabiš :mrgreen: Zaradi tega razloga tud gewind ne rabiš (razn če se gre za izgled). Jaz bi na tvojem mestu kupil Eibach amortizerje in bo najboljš ;)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Plinski ali oljni amortizer

Napisal/-a abbe Sr okt 05, 2011 6:40 am

niso to gumijaste stvari.to so "kovinske "palice ki povezujej levo kolo z desnim in preprecujejo prekomerni nagib vozila v ovinkih.
z stabilizatorji se da lego vozila precej izboljsati in obdrzati udobje se pa da lego vozila tudi precej pokvariti ce ni izbran pravi fi stabilizatorja.
gumice o katerih ti govoris so sestavni del stabilizatorja vendar skrbijo predvsem za to da je stabilizator dobro "vpet"...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Plinski ali oljni amortizer

Napisal/-a nebivedu Sr okt 05, 2011 6:53 am

Udobje stabilizator prej pokvari, kot pa da skrbi zanj. Povezuje levo in desno kolo, da se porazdeli recimo trk na kolo, ko zapelješ v luknjo. Namreč, če odklopiš stabilizatorje in se greš peljat čez luknje boš ugotovil sicer, da se avto bolj nagiba, vendar ker levo in desno kolo nista več povezana s stabilizatorjem, amortizer precej lažje "diha" in vsako kolo postane neodvisno. Tako da če imaš pod desnim kolesom luknjo in zapelješ vanjo, bo samo desno kolo udarilo in se ne bo preneslo vse skupaj še na levo, kot pri stabilizatorju.

Na terencih se to še hitreje opazi, ker voziš čez kake previse in podobno in z odklopljenim stabilizatorjem je večino časa vsako kolo v stiku s tlemi. Medtem ko z vklopljenim je kolo v zraku (brez njega pa bi bilo na tleh).

Postane pa avto podoben katrci za čez ovinke in na osebnem avtu ni ravno za odklapljat stabilizatorje.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2593
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Plinski ali oljni amortizer

Napisal/-a pinny Sr okt 05, 2011 9:20 am

abbe je napisal/-a:niso to gumijaste stvari.to so "kovinske "palice ki povezujej levo kolo z desnim in preprecujejo prekomerni nagib vozila v ovinkih.
z stabilizatorji se da lego vozila precej izboljsati in obdrzati udobje se pa da lego vozila tudi precej pokvariti ce ni izbran pravi fi stabilizatorja.
gumice o katerih ti govoris so sestavni del stabilizatorja vendar skrbijo predvsem za to da je stabilizator dobro "vpet"...

Torej če prav razumem je fora stabilizatorjev v tem da se z njimi nekako uravnava nagibanje, bolj ali manj, če manjši fi morda večji nagib, večji fi stabilizatorja pa morda manjši nagib? In kako bi lahko recimo vedu kateri bi bil najustreznejši?
Drugače se mi pa že bliska da vem kak ta reč zgleda :)
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Plinski ali oljni amortizer

Napisal/-a lizard Sr okt 05, 2011 10:08 am

Pusti pri miru stabilizator, itak ga imaš samo spredaj, saj ima Bravo je zadaj poltogo premo. Lepo kupi Eibach pro Damper pa imaš zelo dobre amortizerje, pika.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Plinski ali oljni amortizer

Napisal/-a nebivedu Sr okt 05, 2011 11:08 am

Ja bolj ko je tog stabilizator, manj se nagiba avto.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Plinski ali oljni amortizer

Napisal/-a airmike Sr okt 05, 2011 11:12 am

lizard je napisal/-a:Pusti pri miru stabilizator, itak ga imaš samo spredaj, saj ima Bravo je zadaj poltogo premo. Lepo kupi Eibach pro Damper pa imaš zelo dobre amortizerje, pika.


Word!
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: Plinski ali oljni amortizer

Napisal/-a drmocar Sr okt 05, 2011 1:39 pm

Koni amortizerjev ne priporočam, ker poznam že par primerov katerim so zelo hitro spustili (mislim da dva tudi 5k km nista naredila, bratu so pa tudi zelo hitro spustili). Govorim pa za Koni yellow. Zgleda tud Koni ni več to kar je včasih bil oz. nikoli ni bil.

Če bi rad res dobre amortizerje, potem bilstein b8. Amortizerji so monotube (več o tem pogooglej), pa še inverted so (obrnjeni na glavo, kar twintube ne more biti) in je manjši unsprung weight. Sicer pa, kaj ti to sploh razlagam :) Ne bo ti žal. :) Edina slabost: cena.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Plinski ali oljni amortizer

Napisal/-a lizard Sr okt 05, 2011 3:27 pm

Bilstein je pač top, kakor je top tudi cena. Za Konije pa prvič slišim da bi prehitro spuščali - do zdaj sem večinoma bral pozitivne izkušnje, sploh s FSD, ki so eni redkih ki dajo tako športnost kot udobje.
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2593
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Plinski ali oljni amortizer

Napisal/-a pinny Če okt 06, 2011 7:29 pm

Je morda kdo že montiral fedre ali amortizerje pri Todivo iz Šenčurja? Me mau zanima če so solidni oz. pač izkušnje če jih ima kdo z njimi.
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Plinski ali oljni amortizer

Napisal/-a airmike Če okt 06, 2011 7:40 pm

pinny je napisal/-a:Je morda kdo že montiral fedre ali amortizerje pri Todivo iz Šenčurja? Me mau zanima če so solidni oz. pač izkušnje če jih ima kdo z njimi.


A ti ni ducman bližje? Oni tud montirajo pa še odlično optiko ti naredijo.
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2593
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Plinski ali oljni amortizer

Napisal/-a pinny Če okt 06, 2011 7:43 pm

V onem koncu bom dobil robo, pa bom kar tam montiral. Pri ducmanu sem pa nazadnje delal optiko :)
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2593
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Plinski ali oljni amortizer

Napisal/-a pinny Sr okt 12, 2011 7:52 pm

a bi mi lohk nekdo bl enostavno razložu, kaj pri plinskih amortizerjih pomeni low-pressure, pa mono-tube in twin tube tehnologija?
Pa če ma kdo izkušnje z Vogtland gewindam, kako se kaj obnesejo pa to, ker Eibach amortizerjev se ne da več dobit, sj za moj avto ne, sm še Bilstein.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: Plinski ali oljni amortizer

Napisal/-a drmocar Če okt 13, 2011 10:02 am

Huh...k bi se dalo to bolj poenostavljeno razložiti da nebi bilo tako pomanjkljivo. :)

V bistvu je tako. Low pressure in high pressure je le pri twintube design amortizerjih. Na kratko: low pressure je tam kjer je bolj pomemben hod amortizerja in ne tako sama odzivnost (recimo offroad), high pressure pa recimo pista.

Twintube: že samo ime pove da je amortizer sestavljen iz dveh rezervarjev, v enem olje v drugem zrak. Zrak je ločen od olja in skrbi za to da se olje ne peni. Če se olje peni, je v njem zrak in zrak gre skozi sam piston oz. orifice hitreje kot olje.

Monotube: le en rezevar. Večja kapaciteta olja, olje skozi steno bolj izpostavljen zraku in zaradi tega je boljše hlajenje. Lahko je montiran "navzdol" kar pomeni nižjo nevzmeteno maso.

Vsi dobri amortizerji so monotube.

razlika med twintube in monotube:
Slika

twintube:
Slika

monotube:
Slika

branje:
http://www.therangerstation.com/tech_li ... Shocks.htm
mal slikic:
http://www.importtuner.com/tech/0704_im ... to_11.html
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2593
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Plinski ali oljni amortizer

Napisal/-a pinny Če okt 13, 2011 10:23 am

drmocar .... hvala za razlago, si se potrudu ;).
Samo imam pa še vseeno eno vprašanje, glede nato da so Vogtland gewinde low pressure z plinskimi amortizerji in twin tub tecgnology, pol to pomeni da je namesto olja v amortizerju plin, in k si reku da v primeru oljni amorizerjev zrak služi da s eolje ne peni, čemu pol pri plinskih amortizerjhi služi zrak? Hlajenju plina, a se ta segreva tudi al kako?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov