Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
diamant72
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To maj 27, 2008 3:26 pm
Kraj: Ljubljana

Mitsubishi Lancer Ralliart EU/USA - v čem je razlika

Napisal/-a diamant72 Sr sep 15, 2010 9:35 am

Ali mi kateri od poznavalcev lahko razloži v čem se razlikujeta EU in USA različica Mitsubishi Lancer Ralliart ML2010/2011.

Njun čas 0-100 je namreč precej različen, za USA 5.6s, EU 7s. Na prvi pogled so specifikacije enake. Samo ECU programiranje ali še kaj drugega?
Trenutno vozim: BMW 645Ci (1:24), Maserati GranTurismo RC (1:18)
P.S. Iščem čarobno palčko, ki pretvarja 1:18 v 1:1. Tudi 1:24 v 1:1 bo ok...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr sep 15, 2010 6:40 pm

Najprej poglej ali gre pri obeh za pospešek do 100km/h.

Amerikanci imajo raje 96km/h.
 
Uporabniški avatar
pixie
Novinec
 
Prispevkov: 477
Pridružen: Po avg 30, 2010 7:54 pm
Kraj: Kärnten

Napisal/-a pixie Sr sep 15, 2010 6:53 pm

usa ima drugačen prenos na zadnja kolesa in gre manj v ovinjke kot EU/JAP
ameriški je bolj delan za njihove ravnine
uporabi iskanje, ta tema je že bila na forumu se spomnem
Freunde am fahren.
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Sr sep 15, 2010 6:57 pm

simply je napisal/-a:Najprej poglej ali gre pri obeh za pospešek do 100km/h.

Amerikanci imajo raje 96km/h.


Pa sej za 4 km/h ne more bit skor 1.5 sec. razlike :)

LP
Matej
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D

''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson
 
Uporabniški avatar
diamant72
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To maj 27, 2008 3:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a diamant72 Sr sep 15, 2010 7:59 pm

@matey - se strinjam :)
@pixie - možno, celo smiselno, samo nič pametnega ne najdem ...
Govorim o ralliartu, ne evu. Avstralski Ralliart ima tudi 7s 0-100, pa imajo tam veliko ravnih cest ;)
Trenutno vozim: BMW 645Ci (1:24), Maserati GranTurismo RC (1:18)
P.S. Iščem čarobno palčko, ki pretvarja 1:18 v 1:1. Tudi 1:24 v 1:1 bo ok...
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Sr sep 15, 2010 11:17 pm

pixie je napisal/-a:usa ima drugačen prenos na zadnja kolesa in gre manj v ovinjke kot EU/JAP
ameriški je bolj delan za njihove ravnine
uporabi iskanje, ta tema je že bila na forumu se spomnem


Drugačn prenos česa? Evropski ma več moči v ovinkih, ameriški pa na ravnini?
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
diamant72
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To maj 27, 2008 3:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a diamant72 Če sep 16, 2010 5:50 am

mogoče drugačna prestavna razmerja? Lahko se mi smejete (dovoljeno), o tehniki ne vem veliko ;)
Trenutno vozim: BMW 645Ci (1:24), Maserati GranTurismo RC (1:18)
P.S. Iščem čarobno palčko, ki pretvarja 1:18 v 1:1. Tudi 1:24 v 1:1 bo ok...
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Če sep 16, 2010 6:34 am

LoCo je napisal/-a:Drugačn prenos česa? Evropski ma več moči v ovinkih, ameriški pa na ravnini?


če pa ti ne veš,pol verjetno noben ne bo :D
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe sep 17, 2010 5:47 pm

Pa sej za 4 km/h ne more bit skor 1.5 sec. razlike Smile


Odvisno od vozila in prestavnega razmerja.

Resda pa je 1,5s kar veliko.
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a the_red Pe sep 17, 2010 7:18 pm

pixie je napisal/-a:usa ima drugačen prenos na zadnja kolesa in gre manj v ovinjke kot EU/JAP
ameriški je bolj delan za njihove ravnine
uporabi iskanje, ta tema je že bila na forumu se spomnem


na-a ... To velja za EU:USA modele evota 8 in 9 ki v usa nimajo AYC ;) Bistvene razlike še nisem zasledil. Ima pa recimo (kot dodatna informacija :P) japonska verzija evo X 422Nm navora ob 280 konjih, EU pa 366 Nm ob 295 konjih. Ne znam ti povedat zakaj ;) Mogoče emisije,... ?

Za Lancerja Ralliart ti ne bi znal povedat. Verjetno je prav tako evropski model drugače programiran ECU. američani merijo 0-96, mi pa 0-100 kot je nekdo napisal. Potem je tudi odvisno od opreme (teža), gum itd. Teh 5,6 s za ralliarta (usa) se mi zdi tudi malo preoptimistična. Še serijski evo s TC-SST menjalnikom tega ne doseže (brez launch controla).
Briši, ide Micubiši !!!
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe sep 17, 2010 8:09 pm

the_red je napisal/-a:aponska verzija evo X 422Nm navora ob 280 konjih, EU pa 366 Nm ob 295 konjih. Ne znam ti povedat zakaj ;) Mogoče emisije,... ?


Japonska zakonodaja....280 konjev in ne vem koliko je max hitrost lahko po zakonu..220 mogoce??...tui skyline jih ima (deklariranih) 280 konjev..ceprav baje jih ima vec...in se ga zlahka odpre na vec....ampak jih more imet samo 280 ker zakon tko narekuje ;)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
diamant72
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To maj 27, 2008 3:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a diamant72 Pe sep 17, 2010 8:19 pm

hvala za odgovor ... no glede časa ralliarta (0-60):

http://www.motortrend.com/roadtests/hatchbacks/112_1004_mazdaspeed3_mitsubishi_lancer_sportback_ralliart_subaru_wrx_volkswagen_gti/specs_test_data.html

5.5s izmerjeno. Kako, ne vem ;) Je pa res da, od 60-70 mph potrebuje skoraj 2 sek, tako da dejansko nekaj doda razlika 0-96 vs 0-100 ...
Trenutno vozim: BMW 645Ci (1:24), Maserati GranTurismo RC (1:18)
P.S. Iščem čarobno palčko, ki pretvarja 1:18 v 1:1. Tudi 1:24 v 1:1 bo ok...
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a the_red So sep 18, 2010 12:15 am

Dariooo je napisal/-a:Japonska zakonodaja....280 konjev in ne vem koliko je max hitrost lahko po zakonu..220 mogoce??...tui skyline jih ima (deklariranih) 280 konjev..ceprav baje jih ima vec...in se ga zlahka odpre na vec....ampak jih more imet samo 280 ker zakon tko narekuje ;)

LP


OT: Ni zakon ampak gentleman's agreement, ki je že kar nekaj časa ukinjen. Poglej zadnjega skylina... nekaj čez 480 konj serijsko, Lexus LF-A IS-F,... Mislim pa da je uzakonjena max. hitrost 180 km/h.

nazaj na temo: poglej na evropsko stran specifikacij in potem na ameriško :) boš mogoče videl razlike ;) je pa ta model praktično nepoznan. Naš uvoznik mislim da ga sploh ne prodaja uradno ampak samo po naročilu :(
Briši, ide Micubiši !!!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov