Pozdravljeni
Zanima me kakšen zadnji lonec priporočate za Ford Fiesto ST.Vem, da se zmogljivosti v nobenem primeru ne bodo bistveno povečale, ampak gre se predvsem za športnejši zvok motorja.
Lonec bo treba menjati(rja) in k je ravno prilika, bi dal gor nekaj "športnega"
Kaj pa odstranitev katalizatorja??Jo priporočate ali ne?
Brez kata je izpuh pretočnejši in motor se lažje zavrti kajne?Problem je le, če ma avto za katalizatorjem še eno lambdo sondo ane?
Brez katalizatorja bo motor dal od sebe par KM vec. Bolj se pozna ce pustis kat gor in samo chipas avto. S chipanjem se pride do 165KM. Tale motor se odlicno odziva na chipanje.
S katalizatorjem se raje ne igraj, če se ne odločiš za menjavo kompletnega sistema s športnim, zvoki različnih športnih izpuhov na skoraj vseh možnih športnih avtih se pa najdejo na youtubu.
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
Zračni filter je tam, kjer piše na plastiki Duratec ST. Potem pa imaš še par stvari na to škatlo pritrjenih, tako da je zelo težko karkoli štorati tam okoli.
http://i.auto-bild.de/ir_img/63893463_2be8826b1c.jpg
...če tomos avtomatic-u vzameš 2 konja, ga lahko samo še v graben zapelješ...:p
hočem povedati, da pri tuningu šteje vsaka konjska sila. in ja- tisti,ki "čutijo" svoj avto, bodo 5KM občutili. jaz bi jih na svojem avtu.
koliko se pa kaj splača, pa si naj vsak po svoje interpretira.
Ta motor skriva potencial, podoben je bil v prejšnji seriji focusa in je imel 170KM
Zato čisto verjamem da so ga malo zamorili in se da kaj ven izvleči.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
alanq4 je napisal/-a:Ta motor skriva potencial, podoben je bil v prejšnji seriji focusa in je imel 170KM Zato čisto verjamem da so ga malo zamorili in se da kaj ven izvleči.
Menjava izpušnega in sesalnega kolektorja, večja loputa in podobno ... pa mislim, da od Ford Pume nekaj paše od tega.