Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
gorav
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Ne sep 19, 2010 5:20 am
Kraj: VELENJE

CHIP TUNING ZA VW GOLF VI

Napisal/-a gorav Ne sep 19, 2010 7:27 am

Pozdravljeni!

Odločil sem se za nakup golfa VI 1,6 TDI 77KW ( 105 KS ) želel bi, da mu s chipom malo povečam moč in navor. Ima kdo že kakšne izkušnje s chipanjem teh novih VW motorjev z manj kubiki. Ali bi bila prevelika obremenitev za motor?

Za vaše mnenje se zahvaljujem.

Lep dan.
B.
 
Uporabniški avatar
4vale6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: So apr 28, 2007 3:56 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a 4vale6 Ne sep 19, 2010 9:40 am

Se opravičujem ker nebom odgovoril na vprašanje vendar:
Če že ob nakupu vozila sprašuješ o čipanju in te skrbijo posledice, kupi že v štartu močnejši motor (2.0 tdi 110 ali 140km). Če so problem finance pa malo počakaj ali kupi rabljeno vozilo. Motor 1.6 TDI je za ljudi ki jih skrbi poraba in ne konji,nebi pa radi nepremičnine.To je moje mnenje.

lp!
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Ne sep 19, 2010 11:39 am

pa tudi miljon tem o čipanju je že odprtih,tako da res ni potrebe da odpiraš novo.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
gorav
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Ne sep 19, 2010 5:20 am
Kraj: VELENJE

Napisal/-a gorav Ne sep 19, 2010 2:34 pm

Zdravo!

O tej temi je sicer že dosti rečenega, vendar prav za primer novega motorja še ni podatkov, zato sem želel samo mnenje nekoga, ki to že ima.

lp
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Ne sep 19, 2010 4:18 pm

tega motorja se zaenkrat ne da čipat, varjanta je edino box, ki pa da zaljše časovno obdobje ni primeren (avto bol kadi, kar pri navadnemu chip tuningu NE)
tako da raje 2.0 TDi mašino nabavi, ne kuri dosti več +6 brzin pa je poraba celo ista, pa še tuning je možen
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Ne sep 19, 2010 4:23 pm

SKN ima na spletni strani napisano, da se že da čipat ta motor.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
lukp
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če dec 11, 2008 9:38 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lukp Ne sep 19, 2010 4:58 pm

Vw ima po novem 4 leta jamstva in če misliš čipati se poslovi od jamstva.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Ne sep 19, 2010 5:47 pm

SKN vsaj slovenski prodaja bučke, ko smo polota pelal tja so rekl da ni možno zaenkrat, samo škatlica vmes...
SKN nemčije pa bi bilo možno oziroma ABT za cca 800-1000€
, skratka velik jih pri nas ne ve kaj sploh prodajajo
oh in mimogrede ABT in nemški SKN omogočata da vozilo obdrži tovarniško garancijo
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne sep 19, 2010 5:48 pm

Vw ima po novem 4 leta jamstva in če misliš čipati se poslovi od jamstva.


Ah daj no. :roll:
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Ne sep 19, 2010 6:10 pm

VW pomoje še vedno vztraja na 2 letih, seat ma j***a pa so dal 4 leta
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo To sep 21, 2010 6:34 am

vojkostar je napisal/-a:tega motorja se zaenkrat ne da čipat, varjanta je edino box, ki pa da zaljše časovno obdobje ni primeren (avto bol kadi, kar pri navadnemu chip tuningu NE)
tako da raje 2.0 TDi mašino nabavi, ne kuri dosti več +6 brzin pa je poraba celo ista, pa še tuning je možen

Pravilno nastavljen box ne kadi bolj kot običajno.
Da ne bomo spet odpirali iste teme... :lol:
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Napisal/-a ejsim To sep 21, 2010 8:09 am

Če zaenkrat še ni možno (tunerji ne ponujajo), bo pa verjetno možno v bližnji prihodnosti.
Verjetno boš pridobil tam 20-30KM in kakih 40Nm. Pač občutno. Vsekakor počakaj vsaj nekih 5.000 km.
 
Uporabniški avatar
mitja1987
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po jul 03, 2006 6:39 pm

Napisal/-a mitja1987 To sep 21, 2010 8:18 pm

Lep pozdrav!

Da ne odpiram nove teme, me zanima nekaj zanima. Imam Golfa 2.0 TDI 110KM, in sem se odločil za čipanje pri RSR. Za moj model avta obstajata dve varjanti. Čipa se na 150KM ali na 170KM. Druga varjanta se mi zdi malo pretirana zato me zanima vaše mnenje. Pogovarjal sem se z parimi ljudmi in pravijo da imata Golfa 2.0 110KM in 2.0 140KM enako mašino le da je 110KM "elektronsko blokiran". Zanima me vaše mnenje glede tega.
Hvala!
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ To sep 21, 2010 8:39 pm

to da je kar enako vse in drugačna elektronika je bluzi bluzi.. katere radi prodajajo tisti ki čipajo.
tudi jst sem čipal avto in se zavedam kaj sem s tem naredil. in niti slučajno ne mora biti popolnoma enak motor, ker potem ta s 110konji nebi imel primernih vitalnih delov oz. optimalno izkoriščenih. to je tako, kot da vprašaš če je golf TDI enak motor pri 90, 110, 130 in 150konji. ja je popolnoma enak in iz 90km se lahko čipa direkt na 170, tako kot tistega iz 150 na 170.. če verjameš v dedka mraza :evil:
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar To sep 21, 2010 8:48 pm

Jerch_ je napisal/-a:to da je kar enako vse in drugačna elektronika je bluzi bluzi.. katere radi prodajajo tisti ki čipajo.
tudi jst sem čipal avto in se zavedam kaj sem s tem naredil. in niti slučajno ne mora biti popolnoma enak motor, ker potem ta s 110konji nebi imel primernih vitalnih delov oz. optimalno izkoriščenih. to je tako, kot da vprašaš če je golf TDI enak motor pri 90, 110, 130 in 150konji. ja je popolnoma enak in iz 90km se lahko čipa direkt na 170, tako kot tistega iz 150 na 170.. če verjameš v dedka mraza :evil:

menjaš turbino, dodaš intercooler, kakšna nova pumpa, pa še kako malenkost pa je:D :evil:

hippo je napisal/-a:
vojkostar je napisal/-a:tega motorja se zaenkrat ne da čipat, varjanta je edino box, ki pa da zaljše časovno obdobje ni primeren (avto bol kadi, kar pri navadnemu chip tuningu NE)
tako da raje 2.0 TDi mašino nabavi, ne kuri dosti več +6 brzin pa je poraba celo ista, pa še tuning je možen

Pravilno nastavljen box ne kadi bolj kot običajno.
Da ne bomo spet odpirali iste teme... :lol:


nism najdu niti enga ustreznega boxa za normalno ceno, kjer bi recimo z potenciometrom lahko uravnaval več nastavitev (kanalov). Na žalost so taki boxi samo sanje...
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo To sep 21, 2010 9:30 pm

vojkostar je napisal/-a:nism najdu niti enga ustreznega boxa za normalno ceno, kjer bi recimo z potenciometrom lahko uravnaval več nastavitev (kanalov). Na žalost so taki boxi samo sanje...

Vsi boxi, ki jih jaz rihtam so nastavljivi, lahko s potenciometrom, lahko z jumperji, kakor ti je všeč (samo cena ni ista, ker ni isti dobavitelj).
Dragi pa tudi niso. So pa preverjeni, ker sem jih dal notri tako v A6 2.7 TDI kot v raznorazne MB CDI ali pa BMW-je, z ali brez DPF-ja, pa ni bilo problemov. Boxi se sicer razlikujejo za kateri tip motorja so (common rail, pumpe düse, bosch VP37 in bosch VP44). Vgradil sem jih že v vse tipe motorjev, pa je ok.
Res pa je, da tuning box in klasični chip tuning ni isto. In tudi performanse niso iste, je pa seveda tudi razlika v ceni. Vsaka stvar ima svoj + in -.
O cenah ne bi, lahko pa na zs.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo To sep 21, 2010 9:34 pm

Jerch_ je napisal/-a:to da je kar enako vse in drugačna elektronika je bluzi bluzi.. katere radi prodajajo tisti ki čipajo.
tudi jst sem čipal avto in se zavedam kaj sem s tem naredil. in niti slučajno ne mora biti popolnoma enak motor, ker potem ta s 110konji nebi imel primernih vitalnih delov oz. optimalno izkoriščenih. to je tako, kot da vprašaš če je golf TDI enak motor pri 90, 110, 130 in 150konji. ja je popolnoma enak in iz 90km se lahko čipa direkt na 170, tako kot tistega iz 150 na 170.. če verjameš v dedka mraza :evil:

To so nekateri govorili za stare VAG TDI 90 in 110 KM motorje. Isti motor, samo druga moč. No, potem se je izkazalo, da ima 110 KM motor turbino z geometrijsko prilagodljivimi lopaticami in posledično tudi drugačen software.
Torej motor ni bil popolnoma isti pa tudi software ne.
Saj so nekateri čipali iz 90 na 140 KM, ampak ne za dolgo :roll:
 
Hondi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So avg 30, 2003 3:10 pm

Napisal/-a Hondi To sep 21, 2010 10:15 pm

staro 90ko TDI komot spraviš preko 140hp z 0.216 šobami
SlikaV tretje gre rado, v četrto pa JanezSlika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To sep 21, 2010 11:05 pm

Golf V 1.9 TDI 90 in 105KM ima isto mašino, tako sem izvedel na servisu že ob nakupu, nekdo tukaj je potrdil, da so po katalogu vsi rezervni deli enaki in tudi pri SKN-u so rekli, da je tako. Čipan na 130 laufa kot urca! Starejši pa vem, da niso imeli istih mašin.

Preveri na kakšnem servisu, najbolje po katalogu rezervnih delov pogledat za turbino ipd., če je isto. Obstajajo kar velike možnosti za to, saj je ta 2.0 TDI 110KM bila le začasna rešitev pred prihodom 1.6 TDI in čisto možno, da je bil softverski downgrade konjev najboljša odločitev za tako kratek čas! Za 140 in 170KM so preverili, da nista ista, lepo bi bilo še za 110 slišat.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo Sr sep 22, 2010 6:28 am

Hondi je napisal/-a:staro 90ko TDI komot spraviš preko 140hp z 0.216 šobami

Ja že, samo bistvo je, da je fajn na 90 KM menjat turbino, zamenjat software (to itak) pa zamenjat šobe. Kaj pa sklopka? Verjetno ne zdrži navora in je spet treba menjat...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov