Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Metal
Novinec
 
Prispevkov: 150
Pridružen: Pe avg 16, 2002 2:14 am
Kraj: Beyond Realty

Turbina + Kompresor

Napisal/-a Metal Ne okt 06, 2002 11:22 am

Turbina + Kompresor...a bi se lahko dalo skupaj al ne?
Zadnjič spremenil Metal, dne Pe jul 20, 2007 8:43 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a Serđo™ Ne okt 06, 2002 1:37 pm

hum..ce mas dincke (tm, nekje 1 milijon odvec, ce ne se kaj vec), bi se naceloma dalo :D
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a Pero Ne okt 06, 2002 5:51 pm

Bandit pravi:


Turbina + Kompresor...a bi se lahko dalo skupaj al ne???


Bandit



Zakaj pa???

Včasih so imele Lancie sredi '80 en kompresor ki je nekako združeval oboje, ampak kar se iskoristka in moči tiče je dober turbo drastično v prednosti.

[Sporočilo uredil/a Pero na dan 06.10.2002 ob 17:51 GMT]
 
Uporabniški avatar
Diesel
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Pe okt 04, 2002 3:43 pm
Kraj: Maribor

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a Diesel Ne okt 06, 2002 10:33 pm

????

Če komu uspe ga predlagam za Nobelovo... :)
Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a Pero Po okt 07, 2002 7:07 am

Diesel pravi:
????

Če komu uspe ga predlagam za Nobelovo... :)



In zakaj nebi bilo to izvedljivo?

Teoretično ni problemov, ampak nima smisla.
 
RoadRunner
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To jul 09, 2002 10:07 am

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a RoadRunner Po okt 07, 2002 4:54 pm

 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a din Po okt 07, 2002 5:50 pm

Kaj mi delaSlika. Mi pa ni jasno kako so jih skupaj vženli. Koliko jaz vem daje lahko komprespr dosti več potiska kot pa turbo ??? Sicer pa piše da tega več noben ni probal ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a dobek Po okt 07, 2002 6:09 pm

pa ves zakaj ni vec tega nihce probal?

ker je avto bil prevec nervozen pri pospesevanju (in bremzanju tud) ;):D

to je bila mrcina z b razred, ki so ga kar hitro prepovedali, glede na to koliko smrtnih zrtev je bilo (ni cudno, ko so pa bili avti vec v zraku kot na cesti)...btw, iz tistih casov je bil tud rover 100 serija, iz katerega so potem z majhnimi predelavami izpeljeli motor za jaguarja xj 220 ;) (brez zajebancije!)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Skot
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr okt 09, 2002 8:37 pm

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a Skot Sr okt 09, 2002 8:40 pm

Ok,stvar je taka.
S frendom delava Buggya in skup s tem delava tud komresor. Ja,in to doma. Vse se da,samo voljo je treba met.

Potem razmišljava da bi dala poleg kompresorja tudi turbino. Nič ni neizvedljivo. Aja,tud intercooler bo zraven kompresorja.
Don
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a Neo Če feb 06, 2003 4:16 pm

Cuj Skot!
Potrebujem pomoc.
Doma delam casovni stroj in potrebujem koga,ki se razume v to,bi mi pomagal???
Aja pa se na sebi bi rad mel one cevi kot ma Darth Vader,bi mi zmontiral? :)


Pomoje tud nima smisla skup dajat oba na enkrat.
Kompresorji so boljsi zaradi tega ,ker moc motorja narasca bolj linerano in se da bolj kontrolirat.Zato pa jih uporablja le malo proizvajalcev,ker je treba malo vec odstet za njih.
Ce komu uspe mu jaz tud predlagam nobelovo...
 
Skot_Racing
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Pe dec 06, 2002 9:36 pm

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a Skot_Racing Če feb 06, 2003 8:20 pm

Kakor sem rekel že dolgo časa nazaj,nič ni neizvedljivega. Sicer pa poglejmo recimo stare Alfe: Imajo dva dvojna furgazerja in posledično požrejo ogromno zraka. Če imajo Turbo,dobro,če imajo kompresor glih tko dobro. Da razložim za ene pametnjakoviče kle: Kompresor deluje zdelo dobro pod nizkimi vrtljaji,saj je vezan direkt na glavno gred in se vrti enakomerno z vrtljaji motorja.Sicer kompresorju zmanjka sape pri večjih vrtljajih ampak pustimo zdaj to.
Lancia Delta S4 je spadala v Grupo B-legende in najmočnejši avti sploh na rallyih.Imela je turbino in kompresor. To je delovalo preko posebnih avtomatskih sklopk. Zdi se mi da pod 4.000 vrtljaji je delal kompresor,nato pa je sklopka preklopila na turbino in s tem odklopila kompresor.Posledica-Moč na niskih in visokih vrtljajih,ogromen navor (predvsem zaradi kompresorja),ter več kot 600 konjev. In to iz 1800 kubičnega motorja.
Zdej pa ne govort da je neizvedljivo.Če hočeš to doma delat ni čist nč druzga problem kot le glava motorja. To je predvsem največji problem pri naknadnem dajanju Turbine al pa Kompresorja na motor.

Če še kej ni jasno kr prašte...

[Sporočilo uredil/a Skot_Racing na dan 06.02.2003 ob 20:24 GMT]
S&M Tunning.
 
xtreme_kadettek
Novinec
 
Prispevkov: 131
Pridružen: Sr nov 20, 2002 7:11 pm

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a xtreme_kadettek Če feb 06, 2003 8:37 pm

ce se ne motim je lancia integrale specialka za rally imel iz 1.8 al 2.0 masine z turbo in kompresorjem okoli 600KM!!!!sem stoprocenten!:D
Slika
 
xtreme_kadettek
Novinec
 
Prispevkov: 131
Pridružen: Sr nov 20, 2002 7:11 pm

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a xtreme_kadettek Če feb 06, 2003 8:38 pm

ups sorry scot......em nisem prebral do konca vse replyov.....hehe no sej.....
Slika
 
Uporabniški avatar
pro2c
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 619
Pridružen: Po dec 30, 2002 1:29 pm
Kraj: Maribor

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a pro2c Pe feb 07, 2003 12:14 pm

sem malce n00b in me zanima:
- v cem je razlika med kompresorjem in turbotom?
- kaj je intercooler?
SlikaRenault Klub Slovenija [http://rk.avtomobilizem.com]
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a din Pe feb 07, 2003 4:52 pm

kompresor - se poganja mehansko, obicajno preko jermena
Turbo - poganja izpusni plini
Intercooler - podobno kot hladilnik za vodo (hladilno tekocino), samo da se tu ohlaja zrak z zrakom. Upam da je dovolj razumljivo ;)
Slika
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a gerchy Pe feb 07, 2003 5:02 pm

intercooler (hladilnik polnilnega zraka)ohlaja zrak zato, ker je hladn zrak lazje pod pritiskom dodajat k zmesi (je bolj "stisljiv" )-> vecja moc ...


[Sporočilo uredil/a gerchy na dan 07.02.2003 ob 17:04 GMT]
 
Uporabniški avatar
pro2c
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 619
Pridružen: Po dec 30, 2002 1:29 pm
Kraj: Maribor

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a pro2c Pe feb 07, 2003 6:43 pm

ok, 10x
SlikaRenault Klub Slovenija [http://rk.avtomobilizem.com]
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a WhiteCell Če feb 20, 2003 9:00 pm

to je zame enako kot ce bi doma sesalec za prah.... vezes dva skupej.. sam kaj stem dobis ? hehe a kej bols sesa ? nope... sam vec stroma gre :)
LOL
enaka zadeva.... kaj bi dobil ce bi veza dve bencinski pumpi skupaj? eno elektricno in eno mehansko... NIC bols nebi blo...

identicna zadeva
dva mocnostna ojacevalnika vezes zaporedno... use bi skupru ( vsaj drugega ) ce bi pša vzporedno montiral nebi delalo lineano levi in desni kanal...
tko da zadeva je totalno nesmiselna... je dost ce ENO turnio al pa dve turbini dost odpres.. tko altko ti masina nebo zdrzala...

[Sporočilo uredil/a TechnoBoy na dan 20.02.2003 ob 21:02 GMT]
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a kobreti Ne feb 23, 2003 12:07 am

Vem ,da je mel saab za rely okrog 800km in je imel kopresor in turbo!
Sicer nevem kiri model saaba je bil.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Re: Turbina + Kompresor

Napisal/-a WhiteCell Ne feb 23, 2003 10:36 am

jah to 100% ni mel... imel je edino 2 kompresorja ali 2 turbini....

to je isto kot bi vezal dve identicni masni skupaj ( Bugati Veyron ma 3 ) al pa eno od ferarija in od ficota.. kaj mislis kera varianta bi delal ? :)

edin ce je mel kompresor za hladit vodo :) :) :) :) hehe
V8 POWER
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov