Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Hoyt
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jul 05, 2002 3:11 pm

nižje + mehkejše?

Napisal/-a Hoyt Ne okt 06, 2002 10:08 pm

nekaj časa nazaj sem videl v lj enega twingota, spuščenega, ki je ravno speljeval iz parkirišča. lih je štartu u prvi pa je šlo mal v ovink (izhod iz parkirišča), mal je prtisnu na gas in lih tolk da ni s sprednjim levim koncem odbijača podrsal po tleh. ful se je nagnil. a je to logično da je tok mehko?? sicer ni ne-vem-kok znižan a ne ampak mal pa že.

p.s.: ful hud zvok ma (air filter dela svoje) :)
 
cresh
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Če jul 25, 2002 10:26 am
Kraj: Litija

Re: nižje + mehkejše?

Napisal/-a cresh Po okt 07, 2002 6:42 am

kakšne barve je pa bil?
my ride
Slika
 
G-4S
 

Re: nižje + mehkejše?

Napisal/-a G-4S Po okt 07, 2002 8:19 am

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Re: nižje + mehkejše?

Napisal/-a Sale Po okt 07, 2002 9:30 am

Lahko je mel pa gor kakšne (pre)kratke fedre pa so se mu zato že tok zje*** amortizerji - sam ta varijanta je že bolj neverjetna. Po moje bo to kar je reku Gfors.
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
enarf
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: Pe maj 24, 2002 10:09 am
Kraj: Ljubljana

Re: nižje + mehkejše?

Napisal/-a enarf Po okt 07, 2002 10:36 am

Ni šans, da je avto mehkejši, če ima krajše fedre. Probi na fedrčku od kulija...hehe!
Žua d vivre...
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Re: nižje + mehkejše?

Napisal/-a Sale Po okt 07, 2002 10:49 am

No ja, ne vem. Samo je pa karakteristika tistih avtov, ki so samo porezal fedre in amortizerje pustil takšne kot so, da se ful ful guncajo - in to po moje niti nima tok veze s samim krajšim fedrom kot s tem, da ima amortizer potem drugačen hod (da ne govorim o tem, da to ponavadi naredijo tisti, ki imajo že tako al tako amortizerje v kur**).
Slika Slika
 
G-4S
 

Re: nižje + mehkejše?

Napisal/-a G-4S Po okt 07, 2002 11:00 am

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Re: nižje + mehkejše?

Napisal/-a AIRbrush Po okt 07, 2002 11:50 am

jest mam tud Twingija in mi na kraj pameti ne pade da bi rezal fedre. Ko ga bom znižal bom menjal tko amortizerje kot fedre. Varnost je še vedno na prvem mestu.
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Re: Re: nižje + mehkejše?

Napisal/-a jakaracman Po okt 07, 2002 1:11 pm

AIRbrush pravi:
jest mam tud Twingija in mi na kraj pameti ne pade da bi rezal fedre. Ko ga bom znižal bom menjal tko amortizerje kot fedre. Varnost je še vedno na prvem mestu.

Že nakrat napisla: na twingotu sem menjal sam fedre (najprej OMP, ppol HR) - krajši 25 mm in malenkost trši, ampak res malenkost. AVto se dost manj nagiba, je bla bolj udoben, stvari pa klapajo že 6 let brez problema in original amortizerji, ki so (glede na izpi s s testerja) še v redu - avto ma pa 50.000 km.
Slika
 
Uporabniški avatar
enarf
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: Pe maj 24, 2002 10:09 am
Kraj: Ljubljana

Re: nižje + mehkejše?

Napisal/-a enarf Po okt 07, 2002 1:19 pm

Hmmm...recmo, da se en zavoj na fedru pogrezne ob masi X za Y cm. In recimo, da ima feder 10 zavojev. Potemtakem se ob masi X cel avto posede za Y x 10cm. Če imaš pa ti le dva zavoja....morata nositi vso presotalo težo, ki jo je zapustilo nekdanjih 8 zavojev...Tricky one...I give up!
Žua d vivre...
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Re: Re: nižje + mehkejše?

Napisal/-a jakaracman Po okt 07, 2002 1:22 pm

enarf pravi:
Hmmm...recmo, da se en zavoj na fedru pogrezne ob masi X za Y cm. In recimo, da ima feder 10 zavojev. Potemtakem se ob masi X cel avto posede za Y x 10cm. Če imaš pa ti le dva zavoja....morata nositi vso presotalo težo, ki jo je zapustilo nekdanjih 8 zavojev...Tricky one...I give up!

A govoriđ o porezanih al zamenjanih (športnih) fedrih?
Pri prvih se avto pač sesede, drugi so pa trši, da ni tega efekta
Slika
 
G-4S
 

Re: nižje + mehkejše?

Napisal/-a G-4S Po okt 07, 2002 1:31 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
blazz
Novinec
 
Prispevkov: 454
Pridružen: Pe sep 13, 2002 10:21 am
Kraj: Logatec

Re: nižje + mehkejše?

Napisal/-a blazz Po okt 07, 2002 1:33 pm

Jasno je, da ne more bit isto, ker če ne bi že vsi proizvajalci fedrov delali take z enim zavojem. ;) Bi se jim bolj splačalo.

Če imaš porezane fedre pomeni, da si težo, ki je bila razporejena na npr. desetih ovojih, porazdelil na npr. pet ovojev. In jasno je da ne morejo držat iste višine kot prejšnjih deset ovojev. Zato pa se avto v takih situacijah (ovinki, posp., bremz., ...) sigurno bolj nagiba.

Zato pa so športni fedri bolj togi, ker če ne bi bili, bi ti ob bremzanju vse skup zabil ke u tla ;)
 
Hoyt
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jul 05, 2002 3:11 pm

Re: nižje + mehkejše?

Napisal/-a Hoyt Po okt 07, 2002 4:54 pm

u tole ste se pa razpisal... hudo :)
ja twingić je bil take turkizne barve, podoben tismu na GForsovi slikci.
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Re: nižje + mehkejše?

Napisal/-a din Po okt 07, 2002 5:39 pm

Je pa še eno dejstvo, da ima vzmet oporno točko samo spodaj in zgoraj. Torej če ima vzmet več navojev jo bom sigurno lažje stisnil kot pa če ima manj navojev. In še eno stvar ne pozabit te vzmeti so povrhu še torzijske. Torej krajši kos težje vzvojno upogneš kot daljši. Je pa pol drug problem krajša vzmet in enak hod armotizerja ???

zdaj sem pa že ful zabluzoSlika
Slika
 
Uporabniški avatar
kdk
Uporabnik
 
Prispevkov: 920
Pridružen: So avg 10, 2002 2:55 pm

Re: nižje + mehkejše?

Napisal/-a kdk Po okt 07, 2002 8:47 pm

Imam pa eno podvprašanje Slika
Za koliko lahko znižaš vzmeti ( ne mislim rezanja ampak zamenjava ),
pustiš pa originalne amortizerje ne da bi to vplivalo na varnost pri vožnji ? ( V pozitivno smer nimam nič proti ;) )
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Re: nižje + mehkejše?

Napisal/-a Sale Po okt 07, 2002 8:56 pm

Na forumu smo to že mal ugotavljal in mislim, da smo se strinjal tam okrog številke 3,5 cm. Sam to mnenje najbrž ni glih popolnoma strokovno, če lohk tko rečem. Je bolj na un princip rekla-kazala, pa mal po zdravi pameti :D. Skratka, če avto znižaš za 3,5cm naj še ne bi blo panike okrog amortizerjev ;).
Slika Slika
 
G-4S
 

Re: nižje + mehkejše?

Napisal/-a G-4S Po okt 07, 2002 9:49 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
cresh
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Če jul 25, 2002 10:26 am
Kraj: Litija

Re: Re: nižje + mehkejše?

Napisal/-a cresh To okt 08, 2002 5:37 am

Hoyt pravi:
u tole ste se pa razpisal... hudo :)
ja twingić je bil take turkizne barve, podoben tismu na GForsovi slikci.


a je mel zagorsko tablco, če jo je mel je to moj dobr frend
my ride
Slika
 
Uporabniški avatar
blazz
Novinec
 
Prispevkov: 454
Pridružen: Pe sep 13, 2002 10:21 am
Kraj: Logatec

Re: nižje + mehkejše?

Napisal/-a blazz To okt 08, 2002 7:27 am

Bo držalo kar Gfors pravi.
Če samo pogledaš na spletno od A3M, vidiš da če kupiš samo fedre ti znižajo avto za 3.5 cm (govorim za puntota), ča pa vzameš še druge amortizerje pa pride nekak okrog 4 cm. Po si pa že itak tam nekje pr tleh posebno če maš gor še kakšne podaljške odbijačev. ;)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost