lancia hf je napisal/-a:Menjalnik od dizla nemoreš dati na bencinarja, zaradi čisto drugačnega prestavnega razmerja.
Blinder je napisal/-a:Bolj oddaljene prestave imajo dizli. Ni nek deal dat to na bencinca.
zan3 je napisal/-a:zahvaljujem se vsem za odgovore in pomoč, mislim, da se bom kar odločil za nakup menjalnika od scenica. prosim, če mi lahko še pomagate s tem, da mi povete, ali naj kupim celega ali rabim samo določene dele(žal sem totalni laik pri delih).
hvala vsem še enkrat.
tristan01 je napisal/-a:zan3 je napisal/-a:zahvaljujem se vsem za odgovore in pomoč, mislim, da se bom kar odločil za nakup menjalnika od scenica. prosim, če mi lahko še pomagate s tem, da mi povete, ali naj kupim celega ali rabim samo določene dele(žal sem totalni laik pri delih).
hvala vsem še enkrat.
Če se že odločaš za tak pristop definitivno nabavi menjalnik v celoti. Bo še najceneje. Prvič zato, ker menjalnikov nihče ne prodaja po delih, drugič pa tudi zato ker menjalnika ni tako enostavno sestaviti in razstaviti. Poleg tega pa z razdiranjem povzročiš še dodatne stroške, ko je npr zamenjava tesnil in morda še kakšnega semeringa. Če boš to že počel, zamenjaj le olje v menjalniku. Vse ostalo pa pusti pri miru. Prav tako pred montažo preveri ali potrebno zamenjati še potisno ploščo in lamelo, saj se zna zgoditi, da je drugačna kot v tvojem avtomobilu. Preveri še kako je s polosmi: pritrditev na menjalnik in dolžina. Načeloma nebi smelo biti težav, vseeno pa bolje biti malo previden kot pa potem reševati še dodatne težave.
LP Tristan01
sebaveh je napisal/-a:Menjalnik je bolje kupiti v celoti ko je še sestavljen. Razen mogoče če potrebuješ nek specifičen del iz njega, da si lahko pogledaš v kakšnem stanju je. Namreč sestavljanje menjalnika je občutljivo in zamudno opravilo, saj je ohišje menjalnika največkrat iz dveh polovic, do ležajev pa tudi nimaš dostopa od zunaj da bi jim lahko sproti nastavljal zračnost. Zato mora mehanik podlagati merilne lističe in distančnike pod ležaje. Vmes pa še kar nekajkrat razdreti in sestaviti, da ugotovi tisto pravo.
Ta teden sem imel priložnost videti menjalnik od traktorja, ki ga je imel v rokah prejšnji "majster na baterije" in narobe nastavil zračnost ležajev. Zobniki se niso več dobro ubirali in se obrabili po površini zob. Tako je bilo uničenih vsaj kakšnih 20 zobnikov, škode pa za vsaj 4 jurje.
sebaveh je napisal/-a:To je res in hvalabogu da še obstajajo takšni. V mislih sem imel bolj na te novejše, mnogoserijske, ki so sestavljeni čimbolj kot celota in je za kakšno banalno malenkost potrebno menjato cel menjalnik.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov