blow off- to deluje avtomatsko, ko naraste tlahk in se blow off samodejno odpre?
da ce imas noter vzmet 0.5 bara ne mores potem z boost controlerju znizat pritiska na 0.3...Z boost controlerjem lahko samo zvisujes pritisk..''
kako reguliras WG z boost controlerjem? ce sem prav razumel imas lahko mehanski ali elektronski boost controler. elektronskega poznam, a nevem kako deluje? je to povezan s kabli z WGjem? kako deluje mehanski? kje se to stela? imas mogoce kaksno sliko?"
v primeru turbine, kaksno vologo ima tu bencinska crpalka? zakaj kupujejo novo, boljso vrjetno?
double downpipe: na sliki se vidi elektromotor, a ni mi jasno kako to deluje. kajti, ko je loputa zaprta, gredo izpusni plini skozi npr original izpuh, s katalizatorjem, loncem,...? ko pa preklopis loputo, gredo izpusni plini v loceno izpusno cev? sepravi imas 2 cevi? vendar me moti, ker je ventil le v novi izpusni cevi. sepravi ko je zaprt, gredo izpusni plini skozi stari izpuh. ko pa se odpre, gredo plinis skozi staro in novo izpusno cev? vsaj tako razberem iz slike.
ECU: sepravi lahko preko 'racunalnika' programiras ECU? to pomeni kaj? ali ni tako da se ECU sam uravnava glede na pogoje motorja (zrak, temp, vrtljaji...)? zakaj nekateri za honde kupujejo druge ECUje, ki so hudimano dragi?
eXtreme je napisal/-a:no, sedaj vec ali manj vse razumem. tako da najlepsa hvala. ce pa ima se kdo kaj za dodati, vprasati, tema je odprta
zanima me se nekaj bolj splosnega:
bi bila turbine od 5ke turbo ali Uno-ta primerna za hondo z mašino D16 s 130PS? ali je ze premajhna? zaenkrat me le teoretično zanima
LP
tj je napisal/-a:Ok, a lahk tud js v P206, 1.4i, dam turbino??? Pa nardim, tk ko on s črno hondo, dve cevi za ispuh ena normalna in ena za turbino?
lp
greddy je napisal/-a:tj je napisal/-a:Ok, a lahk tud js v P206, 1.4i, dam turbino??? Pa nardim, tk ko on s črno hondo, dve cevi za ispuh ena normalna in ena za turbino?
lp
1.4 motor je premali za turbine, no je vredu, ampak nima smisla..saj vidis kako crkujejo te turbo 5ke, al pa unoti..Tle je dobr, da je vsaj 1.6.Na peugeote po navadi dajejo bolj superchargerje, ki pridejo na sesalni kolektor, ampak to na 1.6 motorje, al pa na 2.0..Pa peugeot ni avto za tuning..Za styl :P
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 38 gostov