čare je napisal/-a:Ta avto ma blokado za hitrost??In na kok jo ma??
speedfreak je napisal/-a:čare je napisal/-a:Ta avto ma blokado za hitrost??In na kok jo ma??
190km/h
sašo5 je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:čare je napisal/-a:Ta avto ma blokado za hitrost??In na kok jo ma??
190km/h
to je forumski bav-bav in se je nekdo zmislil.......enako kot to, da ima že tovarniško več kot 120 konjev- ja, na valjih, sploh tistih od avtoelektronike, ki so "čipani"
![]()
![]()
PS. povprašaj pri RSR ali SKN, ostalo je pa itak podn in se ne splača zgubljati časa.......mislim, da bi se na "zdravih" 125 konjčkov lahko navil ta mlinček, še malo navor razporedil po širšem območju in to je to....
speedfreak je napisal/-a:Skn pa rsr vsaj po njihovih spletnih straneh ne čipata še tega motorja, nekajs e dogaja v nemčiji tako da po moje bo kmalu tudi v slo se dalo.
nevermind je napisal/-a:Kakšen vztrajnik imajo 1.2 TSI in 1.4 TSI?
Ausc je napisal/-a:Moj je sel 192, castna![]()
Drugace pa imas pri ABT nemcija chipanje na 140 konjev in 220NM navora, samo je cena precej lepa![]()
Bo pa res pomoje nekaj na tej blokadi, tudi na ABT-jevi strani imas 2 razlicna paketa, ki se razlikujeta samo v koncni. Pri prvem je isto 190, pri drugem pa 210. http://www.abt-sportsline.de/tuning/sho ... rung-4904/
btw, speedfreak, imas boavisto na svojem?
speedfreak je napisal/-a:
mam boavisto, zakaj vprašaš? Drugače pa je na BC pokazalo 196 km/h potem pa ni šlo več pa da si ga na kolenih prosil, res pa je da mu je bila to prva izkušnja ker je še mlad, mogoče bo boljše ko bo pridobil izkušnje
gusti85 je napisal/-a:Nevem zakaj polo nebi mogel it 190km/h, če je toliko šla moja vectra (2.0 dizel) z 101KM in 1,4 tone. Res je pa, da je blo treba ugasnit klimo, če ne je hitrost padla na 180Polo je pa lažji in bolj aerodinamičen tak da po moje tu ni problema. Sam fora pri vectri je bla, da je imela blokado na 5.000rpm
sašo5 je napisal/-a:gusti85 je napisal/-a:Nevem zakaj polo nebi mogel it 190km/h, če je toliko šla moja vectra (2.0 dizel) z 101KM in 1,4 tone. Res je pa, da je blo treba ugasnit klimo, če ne je hitrost padla na 180Polo je pa lažji in bolj aerodinamičen tak da po moje tu ni problema. Sam fora pri vectri je bla, da je imela blokado na 5.000rpm
ma ti maš blokado......veš kjeklasičen dizel pa 5000 rpm
![]()
na 2800 pa že krivulja pada.....daj prosim te ne trosi neumnosti
PS in tudi ko je 190 kazal števec, je bilo dejanskih 175, kajti Opel je od nekdaj poznan po tem, da frizira števce.....
sašo5 je napisal/-a:
PS in tudi ko je 190 kazal števec, je bilo dejanskih 175, kajti Opel je od nekdaj poznan po tem, da frizira števce.....
sašo5 je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:
mam boavisto, zakaj vprašaš? Drugače pa je na BC pokazalo 196 km/h potem pa ni šlo več pa da si ga na kolenih prosil, res pa je da mu je bila to prva izkušnja ker je še mlad, mogoče bo boljše ko bo pridobil izkušnje
no in to je dejanskih 190 km/h...........kaj bi rad večtudi po remapu ne bo šel bistveno več, to niti ni cilj čipanja, bo pa definitivno bolj živ, po tistem ko bo števec kazal 100km/h (zgoraj si napisal, da je od 100 naprej "mrtev") osebno se eno popoldne teral polota s tako mašino in hitro potegnil zaključek: če hočeš šparat, ga vozi po dizelsko, če hočeš bit hiter, vozi dirkaško_šaltaš vse na blokadi in si dejansko cel čas prvi; tako na semaforjih, kot na regionalki.....
gusti85 je napisal/-a:Nevem zakaj polo nebi mogel it 190km/h, če je toliko šla moja vectra (2.0 dizel) z 101KM in 1,4 tone. Res je pa, da je blo treba ugasnit klimo, če ne je hitrost padla na 180Polo je pa lažji in bolj aerodinamičen tak da po moje tu ni problema. Sam fora pri vectri je bla, da je imela blokado na 5.000rpm
ma ti maš blokado......veš kjeklasičen dizel pa 5000 rpm
![]()
na 2800 pa že krivulja pada.....daj prosim te ne trosi neumnosti
PS in tudi ko je 190 kazal števec, je bilo dejanskih 175, kajti Opel je od nekdaj poznan po tem, da frizira števce.....
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov