Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a LinuxFuter Če jan 13, 2011 12:17 am

Offtopic: Potem nima intercoolerja ampak chargecooler :) (no, efekt je isti)
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 585
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a aklan86 So jan 15, 2011 3:53 pm

Zadnji čas da si moja omisli tole od ABT-ja in da vidimo razliko. Samo kaj ko slovenski abt "tunerji" nimajo kaj veliko posluha po popustih :(
Slika
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a CSS Tuning So jan 15, 2011 5:35 pm

Beta verzija 1.2 TSI Protokola je že zunaj tudi za komercijalne tunerje.
Upamo, da bo do poletja uporabna za tuning na strankinih vozilih.Cena bo veliko boljša kot ABT-ova.

LP!

Alen
 
Hondi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So avg 30, 2003 3:10 pm

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a Hondi So jan 15, 2011 9:15 pm

CSS - sicer sem že malo ven iz tega, pa vendarle:
o kaki beta verziji je tu govora?
katera oprema?
SlikaV tretje gre rado, v četrto pa JanezSlika
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a CSS Tuning Ne jan 16, 2011 2:12 am

CMD in Magicmotorsport imata Beta verzijo.Samo branje in pisanje,brez checksume in bez RSA algoritma,torej je za tuning neuporabna.
Obljubljajo v kratkem tudi mankajoče komponente.Bomo videli kako bo,vendar je že branje dosti, da se začne razvoj na tem novem računalniku.
 
Hondi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So avg 30, 2003 3:10 pm

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a Hondi Ne jan 16, 2011 3:15 pm

no, saj to sem hotel, da napišeš:)
po domače: NIČ SE ŠE NE DA, če pretvorimo v jezik končnih strank;)
SlikaV tretje gre rado, v četrto pa JanezSlika
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a CSS Tuning Ne jan 16, 2011 4:39 pm

Napisal sem že v prvem postu,da bo za stranke uporabno do poletja.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 934
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a vojkostar Ne jan 16, 2011 5:35 pm

no vsaj nekam se premika tole z novimi TDI in TSI
 
Paskut
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Po jan 31, 2011 5:10 pm

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a Paskut Po jan 31, 2011 5:12 pm

Je sploh že kdo sprobal tuning od ABT na 1.2 TSI motorju? Ne najdem tudi na tujih forumih nikogar, ki bi napisal kakšne lastne izkušnje o tem.
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 585
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a aklan86 Ne apr 10, 2011 2:18 pm

Je kaj novega na tem področju?
Slika
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a King1 Ne apr 10, 2011 7:27 pm

aklan86 je napisal/-a:Je kaj novega na tem področju?


@speedfreak je reku, da je že. ;) Bo on kej več povedal.

lp
 
simonk
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr okt 20, 2010 5:30 pm
Kraj: 9000

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a simonk Ne apr 17, 2011 1:38 pm

LinuxFuter je napisal/-a:Offtopic: Potem nima intercoolerja ampak chargecooler :) (no, efekt je isti)


Čist eno off vprašanje: tale TSI ima dva hladilna kroga. Drugi je za turbino in chargecooler. Ampak rezervoar je samo en, bi kdo pojasnil kako je s tem oz. kje dolivaš hladilno za drugi sistem?
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a tristan01 Ne apr 17, 2011 3:08 pm

simonk je napisal/-a:
LinuxFuter je napisal/-a:Offtopic: Potem nima intercoolerja ampak chargecooler :) (no, efekt je isti)


Čist eno off vprašanje: tale TSI ima dva hladilna kroga. Drugi je za turbino in chargecooler. Ampak rezervoar je samo en, bi kdo pojasnil kako je s tem oz. kje dolivaš hladilno za drugi sistem?


Tole si pa precej površno prebral. Hladilna sistema sta res dva, vendar je eden namenjen hlajenju motorja v katerem imaš hladilno tekočino ki kroži med motorjem in hladilnikom.

Drugi sistem o katerem je tu govora pa je namenjen hlajenju vstopnega zraka v motor. Turbine pa tudi chargerji polnijo zrak v motor pod tlakom. Zaradi tega se zrak segreva. Topel zrak zmanjšuje izkoristek motorja, saj je redkejši od hladnega, kar posledično poslabša izgorevanje v motorju. Zato imajo skoraj vsi prisilno polnjeni motorji med turbino in motorjem dodan še intercooler, ki zrak pred vstopom v zgorevalno komoro ohladi. Moč motorja se s tem opazno poveča (odvisno od tipa motorja vendar generalno gledano med 5 in 10%). Intercooler pa ni nič drugega kot razširjena tlačna cev, ki je oblikovana kot hladilnik. Tu se zrak ki potuje v motor ohladi. Intercoolerji za ohlajevanje uporablja okoliški zrak, zato dolivanje hladilne tekočine ni potrebno.

Zadevo sem skušal razložiti poenostavljeno. Če želiš o tem zvedeti več podrobnosti predlagam da pogledaš na wikipediji ali kakšni podobni spletni strani.

http://en.wikipedia.org/wiki/Intercooler
LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a airmike Ne apr 17, 2011 3:22 pm

tristan01 je napisal/-a:
simonk je napisal/-a:
LinuxFuter je napisal/-a:Offtopic: Potem nima intercoolerja ampak chargecooler :) (no, efekt je isti)


Čist eno off vprašanje: tale TSI ima dva hladilna kroga. Drugi je za turbino in chargecooler. Ampak rezervoar je samo en, bi kdo pojasnil kako je s tem oz. kje dolivaš hladilno za drugi sistem?


Tole si pa precej površno prebral. Hladilna sistema sta res dva, vendar je eden namenjen hlajenju motorja v katerem imaš hladilno tekočino ki kroži med motorjem in hladilnikom.

Drugi sistem o katerem je tu govora pa je namenjen hlajenju vstopnega zraka v motor. Turbine pa tudi chargerji polnijo zrak v motor pod tlakom. Zaradi tega se zrak segreva. Topel zrak zmanjšuje izkoristek motorja, saj je redkejši od hladnega, kar posledično poslabša izgorevanje v motorju. Zato imajo skoraj vsi prisilno polnjeni motorji med turbino in motorjem dodan še intercooler, ki zrak pred vstopom v zgorevalno komoro ohladi. Moč motorja se s tem opazno poveča (odvisno od tipa motorja vendar generalno gledano med 5 in 10%). Intercooler pa ni nič drugega kot razširjena tlačna cev, ki je oblikovana kot hladilnik. Tu se zrak ki potuje v motor ohladi. Intercoolerji za ohlajevanje uporablja okoliški zrak, zato dolivanje hladilne tekočine ni potrebno.

Zadevo sem skušal razložiti poenostavljeno. Če želiš o tem zvedeti več podrobnosti predlagam da pogledaš na wikipediji ali kakšni podobni spletni strani.

http://en.wikipedia.org/wiki/Intercooler
LP Tristan01


Super razloženo in vse ampak 1.2 TSI nima intercoolerja ampak chargecooler ;) Podobna stvar z to razliko da hladilni medij ni zrak ampak voda.
 
simonk
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr okt 20, 2010 5:30 pm
Kraj: 9000

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a simonk Ne apr 17, 2011 4:24 pm

Tristan, lepo obrazloženo ampak s tem sem seznanjen.

Koliko jaz vem (ali ne vem), TSI nima intercoolerja zrak-zrak ki je običajno pri blatniku. Ima pa chargecooler tekočina-zrak v sesalnem kolekturju. Glede turbin obstajajo oljno hlajene (problem pri vročem ugašanju) in vodno hlajene. Kolikor mi je znano ima TSI vodno hlajeno in je s chargecoolerjem del drugega hladilnega kroga, kateri ima nižjo delovno termperaturo in ima lasten hladilnik (radiator) nekje drugje. Vseeno ima avto le eno posodo za hladilno tekočino in zanima me kako je to rešeno?
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a tristan01 Po apr 18, 2011 8:03 am

simonk je napisal/-a:Tristan, lepo obrazloženo ampak s tem sem seznanjen.

Koliko jaz vem (ali ne vem), TSI nima intercoolerja zrak-zrak ki je običajno pri blatniku. Ima pa chargecooler tekočina-zrak v sesalnem kolekturju. Glede turbin obstajajo oljno hlajene (problem pri vročem ugašanju) in vodno hlajene. Kolikor mi je znano ima TSI vodno hlajeno in je s chargecoolerjem del drugega hladilnega kroga, kateri ima nižjo delovno termperaturo in ima lasten hladilnik (radiator) nekje drugje. Vseeno ima avto le eno posodo za hladilno tekočino in zanima me kako je to rešeno?


Je doma TSI, pa iskreno povedno ne vem kako je rešeno, saj ni kaj dosti videti ko odpreš pokrov motorja. Turbina je res vodno hlajena, kar sicer pomaga da se težje pregreje, vseeno pa še vedno ostaja težava zaradi ugašanja motorja po daljših obremenitvah. Voda sicer drži turbino na nižji temperaturi, vendar ko motor ugasneš tudi hlajenja ni več.

Kar se tiče intercoolerja/chargercoolerja pa je zgleda sistem hlajenja le eden (isti kot za blok), saj ni nikjer druge možnosti dolivanja hladilne tekočine, je pa res da zadeve nisem pregledal v detajle, saj je hladilnik še vedno skrit pod odbijačem.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
simonk
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr okt 20, 2010 5:30 pm
Kraj: 9000

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a simonk To apr 19, 2011 8:25 pm

Sem pogledal, hladilna kroga sta res ločena ampak posoda je skupna z enosmernimi ventili in dopušča minimalno mešanje.

Glede tuninga vprašanje če je sploh možno kaj naredit, vsaj varno. Navor je elektronsko omejen na 175Nm, kolikor so dimenzionirane komponente, nad 4100 obrati pa turbina ne dohaja več. Lahko čipaš, da manj omeji navor samo vse je tveganje, raje v osnovi vzameš 1.4TSI.
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 585
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a aklan86 Pe jul 22, 2011 7:53 pm

Torej kako je s čipanjem? Koliko konjev, navora v SLO, sedaj je poletje? Že kdo preizkusil?
Slika
 
zeto
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Po mar 11, 2013 6:48 pm

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a zeto Po mar 11, 2013 7:01 pm

pozdravljeni! mene zanima kaksne so cene polotov predelanih pri abt tuning. kakor sem slisal je to dokaj priznana firma in ob nakupu dodajo tudi 4-5 letno garancijo. in sicer me se posebej zanima polo 1.2 tsi abt z recimo sredje dobro opremo, avto naj bi imel 90 konjev (ali je to mozno). zanima pa me se koliko bi naprimer xenonske luci ali alcantara usnjezvisala ceno. avto je na ogled pripeljal prijatelj in me zelo pozitivno presenetil, saj se sprva sploh nisem zavedal da sedim v polotu ampak bi prej rekel da v sedim v mercedesu (zelo tih, velik navor) :D hvala za kakrsnekoli informacije :D
 
zeto
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Po mar 11, 2013 6:48 pm

Re: tuning 1.2 tsi

Napisal/-a zeto Po mar 11, 2013 7:19 pm

pozdravljeni! da ne odpiram nove teme bom tukaj vprasal koliksna bi po vasem mnenju bila cena novega polota predelanega pri abt tuning1.2 tsi abt z recimo xenon lucmi, panoramsko streho, touch radijem in pa z 90 konji.na netu nisem veliko nasel o teh avtomobilih oz. cenah. hvala za kakrsnekoli povratne informacije :D
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 49 gostov