Blinder je napisal/-a:
Na drugem posnetku se lepo vidi, da ko da iz tretje v četrto prestavo se pospešek bistveno poveča. Ker v tretji ga je vrtel do 5000 rpm, kjer ima dosti manj moči kot v četrti pri ~3500.
Pri končni hitrosti pa kaže porabo 11 l/100 km, pa je le 90 konjski tdi. Močnejši porabi več, tsi pa še več.
Fora samo petih prestav je verjetno ta, da sili kupce, da kupijo močnejši motor (ali golfa), ki ima ja 6 prestav, ampak ima na njemu proizvajalec mnogo večjo maržo kot pri osnovnejšem modelu/motorju.
1) Mah zame so ti novi CR motorji eno veliko razočaranje, kar se tiče zmogljivosti. Teh 5000 obratov je samo za okras, ker v praksi nad 4000 vleče zelo počasi. Tudi pri 2.0TDI CR 140 je isto. CR s 170 konji je tu svetla izjema, konjenica naredi svoje.
PD motorji so bili glede tega veliko boljši, pa lahko nekdo 1000x reče, da so bili traktorji itd. (itak se mi zdi bedno, da nekdo kupi dizla, pa se potem hvali "glej kako je tih"
)
2) zakaj bi sploh nujno potreboval 6. prestavo? 90 ali pa 105-konjski 1.6TDI dvomim, da bi dobro pospeševal v šesti prestavi, za vzdrževanje hitrosti (in posledično nižjo porabo) pa je 5-stopenjski popolnoma dovolj (180kmh pri ca. 3300 obratih). 6-stopenjski bi imel samo krajša prestavna razmerja, kar bi v končni fazi pomenilo podobno hitrost pri podobnih obratih, mogoče bi bil malenkost bolj odziven pri nizkih obratih