lisko1 je napisal/-a:V čem bi sploh bla fora menjave glave??? 1.6 motor pa od 1.8 motorja glava??? večjo ko ma motor delovno prostornino večji ma premer batov. TO se prav da more bit tud prostornina u glavi večja (tam ko so ventili not pa zgorevalni prostor).Se pravi da če bi dal na 1.6 motor od 1.8 glavo bi zmanjšal kompresijsko razmerje, kar pa posledično pomen manjšo moč. Prej bi se splačal (če le gre) na 1.8 motor dat od 1.6 glavo (seveda spet vprašanje če bi pasal).
Druga stvar pa je da na isti motor daš glavo od 16V motorja z isto prostornino sam spet vprašanje če bi šlo (jermenice, pogon ventilov,kolektorji.....)
Bistvo pri menjavi glave je, da zamenjaš glavo s takšno, ki bo imela večje premere ventilov, ter bolj izpopoljnjeno obliko sesalnih in izpušnih kanalov.
Pri yugotu konkretno je razlika ogromna ravno zaradi teh dveh dejstev. Potem je tu še odmična gred, ki ima v omenjenem primeru (glava od lancie na yugota) dosti boljše kote odpiranja ventilov. Kakšna pa je razlika med glavama od omenjenih tipotov pa žal ne vem. Bi bilo dobro obe imet v roki in primerjat.