Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a Kavs Po maj 02, 2011 9:14 am

Tiste, ki vas ne zanima si ne ogledat in ne komentirat (škodljivo zdravju!!!). :D


Kot veste hodimo mal okrog po trackdayih - tukaj bom pripel par filmčkov iz Imole.Nekaj jih je že na internetu, nekaj jih bo pa še prišlo.

Pista je nekaj posebnega, enostavno jo je vredno obiskati tudi kot gledalec. Namreč pred dirkališčen na parkirišču se bohotijo lepotci kot so:
F430 Scuderia, Bugatti EB110, razni Lamborghiniji, Lotusov malo morje, Posrschejev tak isto. Se pa najdejo tudi povprečni avti kot Punto...ki mi je v najhitrejšem krogu pojedel kako sekundico. :)

Nekaj časov:
MINI - 2 v vozilu (zaradi motorja 1.6 se to ogromno pozna) 2.15
BMW M3 - 2.13
Lotus Exige 220: 2.13
MItsu EVO IV mal porihtan 2.11
Menda gre GT3 RS okrog 2.04



Xhair - bodi pozoren na 7 minut 10 sekund. K so bli brihtni da mim GT3 ja pa ne gre....gre gre sam vglavi mora kaj manjkat. :)

Avto je v času filmčka imel cca 245konjev. Večina tuning delov motorja je made in Slovenia !
Sedaj ima avto cca 270-280 konjev.

http://www.youtube.com/watch?v=34btMTIK ... re=related

Več sledi ob priliki.

Tudi slike parkirišča a trenutno nisem na svojem compu...zvečer mogoče.
Zadnjič spremenil Kavs, dne Po maj 02, 2011 11:21 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
urosch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne dec 28, 2008 11:04 pm

Re: Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a urosch Po maj 02, 2011 10:15 am

Lepo, še bedno se vključil reklamo zase v temo trackday Imola.

GT3, sodeč po sovoznikovih komentarjih, se voznik ni kaj preveč trudil po ovinkih. Ja, zgleda, da je temu vozniku res manjkalo v glavi malce več želje.
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a Kavs Po maj 02, 2011 10:52 am

Vedno napišem kje je bil avto rihtan. Če bi bil dotičen rihtan v UK bi to napisal, pa pač ni bil. :)

Je pa jasno napisano, da tistemu ki ni všeč ni treba ne gledat ne komenitrat. Očitno je funkcionalna pismenost res vrlina le še nekaterih - ponavadi tistih, ki jih ni na forumih. :D

Če ti je bolj všeč na ta način: Prevoženi km 120.000 +, okvarena motorju = 0, okvare na vozilu= prekurjen motor za servo pumpo pri cca 60 000 km

Nekatere od modifickacij v času posnetka še ni bilo. Kot so Bilsteini, remap.....


Generation: 1st
Model: MINI Cooper S
Build Specificaton: Slovenia
Build Date: 2002-10
Delivery Date: 2002-11
Purchased: New
Body Color: Electric Blue
Roof Color: Pearl White
Transmission: Manual
Suspension: Bilstein B16 PSS9
Stability and Traction Control: DSC
Limited Slip Differential: Quaife
Headlights: Xenons With Washers
Fog Lights: Front – removed for brake ducts, only Rear
Chrome Line Exterior: No
Stripes: Bonnet
Mirror Caps: Roof Color
Roof Spoiler: Black JCW
Seats: JCW lapis blue Sport
Heated Seats: Yes
Seat Upholstery: Leather - Gravity - Lapis Blue
Dash and Door Trim: Alloy Patina
Door Casings: Black
Steering Wheel: 2-spoke Sport (Thumb Grips)
Multi-Function Steering Wheel: No
Panoramic Sunroof: None
Air-Conditioning: Automatic
On-Board Computer: Yes
Chrono Gauge Pack: No – but custom gauges down at the tubes
Heated Washer Jets: Yes
Heated Wing Mirrors: Yes
AHPS II: Yes
PDC: No
Navigation System: No
Remote Alarm System: Yes
Personalized License Plates: No
Exterior Accessories: Full aerokit + JCW rear spoiler, Driving Lights, Window Tint


Aftermarket Bits
Engine:

* Kavs Motorsport water to air intercooler (chargecooler) with two radiators on the front to cooling down the water with unique system of channels underneath
* Kavs Motorsport (KMT) 18% pulley
* Kavs Motorsport +5% alternator pulley
* Kavs Motorsport custom head with original valves
* Kavs Motorsport big throttle body (63mm)
* Kavs Motorsport cold air intake (bigger flow with option to make a water/meth nozzle on the exit
* 440cc injectors
* Schrick cam shaft
* One ball exhausts with custom Kavs Motorsport (KMT) 2,5" stainless steal pipe to back resonator with magnaflow middle
* OBX header with ceramic coat
* Aquamist water injecton system
* Mainz ECU remap

Drivetrain with susspension:

* 05 gearbox with Quaife LSD
* custom Kavsmotorsport clutch
* shortshifter
* Fidanza flywheel
* OMP strut braces (upper and lower)
* Eibach antiroll bars
* Bilstein B16 PSS9 with eibach camber plates
* rear strut brace
* 340x32 mm brake disc at front with Porsche GT2 calipers with Ferodo DS3000+ pads

Interiror:

* Pioneer radio with JBL (front/back) speakers
* lapis blue leather dashboard
* custom gauges (boost, oil temp/water temp of chargecooler, 2 intake temps (before/after intercooler), A/F ratio
* JCW lapis blue leather seats

Exterior:

* Tinted windows (back ones are tinted from the factory)
* driving lights
* white bonnet stripes
* Aero kit
* JCW aerospoiler
* clear back lights
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Re: Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a xalfist Po maj 02, 2011 11:24 am

Dobro ga ti po voziš skozi ovinke, mini pa tut leti. Edin zvok motorja pa mi ni všeč, ampak ok to nima veze z dirkanjem.
Kolk pa stane da greš vozit, mislim uporaba same proge?
Alfa romeo 147
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a Kavs Po maj 02, 2011 11:29 am

xalfist je napisal/-a:Dobro ga ti po voziš skozi ovinke, mini pa tut leti. Edin zvok motorja pa mi ni všeč, ampak ok to nima veze z dirkanjem.
Kolk pa stane da greš vozit, mislim uporaba same proge?



Imola je na žalost precej draga. Zadnjič ko sem bil je bilo pol ure 70 EUR,
1 ura 30 min pa 150 EUR na koncu dneva.

Zakupi se 30 minut, vozi pa dejansko cca 25. Vhod in izhod iz boxov. Število avtomobilov je omejeno na 30 (če se prav spomnim) na en turnus.
Zelo trpijo zavore, saj je veliko zaviranj z hitrostih 170 ali več na cca 80.

Pa polosovine, če se ne znaš brzdat in dirkaško skačeš čez ovinke.

Včasih je omejena glasnost motorja na 105dB če se prav spomnim.

Žal že skoraj celo leto nisem zasledil turnusa za vožnjo - mislim da se je celotna zadeva bolj skoncentrirala na Monzo.

Namreč vse to skup je bilo sponzorirano z strani Lotusa katere si lahko proti plačilu tudi najel. 550 EUR za 1h elisa. 650 za exiga. V ceni je bilo všteto vse. Gume, pista, gorivo, inštruktor ki te je sicer lahko tudi samega pustil če si bil siguren kao itd....
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a Blinder Po maj 02, 2011 12:12 pm

bugatti EB110 v živo na progi? :shock:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a Kavs Po maj 02, 2011 12:20 pm

Blinder je napisal/-a:bugatti EB110 v živo na progi? :shock:


DA. Vendar bolj turistično, ne lih na polno.
 
urosch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne dec 28, 2008 11:04 pm

Re: Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a urosch Po maj 02, 2011 12:26 pm

Naslov teme Imola in pričakoval sem govora o Imoli oz. kako je potekalo, koliko časa se vozi, koliko stane, čeprav si začel mikavno a končal klavrno. To, da napišeš spec avta, ki je takrat vozil je tudi vredu, da se vidi česa je zmožen avto in voznik. Vse ostalo kar si pa seveda pobrisal je zgolj reklama in zgleda, da imaš ti težave in ne jaz, ker ne rabim brisat za sabo.
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a Kavs Po maj 02, 2011 12:40 pm

Saj sem napisal link do spec avta, pa te je zmotil. Zato sem ga pobrisal in copy pastal sem - isti šhit sam več dela sm mel zarad enga zakompleksanga funkcionalno nepismenga tipa kakor si ti kot kaže.

Mene ne moti nič. Ti npr. lahko pišeš o čemerkoli - najbrž tako ali tako ne bom nikoli tiste teme prebral, ker se ukvarjam s pomembnejšemi rečmi.

Tukaj je pa itak vse zanič in reklama. Sem videl že v eni od prejšnih tem.....tako da ti ni treba vsakič znova povdarjat. :))
Še en slovenski forum v stilu, ni važno da je men krava crknla, važno da sta sosedu 2. oops

Žal ne bom v Slovenskem tonu pisal nekaj kar ni res...zato sm dal link, kje se je avto rihtal. Mi ni treba lagat, da sem sam s sabo zadovoljen, zato te je pa zmotilo. :twisted:
Pa če bi še tako osrečilo 99% ljudi tle gor, da je avto plod nemškega znanja...tega ne bom napisal. Ker pač preprosto ni res. 90% konjev v tem avtu je plod Slovenskega znanj, razvoja in izdelave. Pika...

Hočeš al pa nočeš. :mrgreen:

PS: In če si spregledal koliko časa se vozi, kako se vozi in koliko stane si res......................no comment. oops
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Re: Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a snikerson Po maj 02, 2011 12:48 pm

če bi blo 90% konjev slovenskih, pol bi mel tvoj mini 1000lipicancev :D ...pa vseeno, super zgleda, dober video, dobri avti :D
 
scirocco12
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 568
Pridružen: So avg 29, 2009 6:59 pm
Kraj: Novo mesto

Re: Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a scirocco12 Po maj 02, 2011 12:53 pm

Vse pohvale za avto, kot za samo vožnjo.

Moje mnenje je to, da če bi imeli več takih ljudi, ki se ukvarjajo s predelavami vozil ( oziroma samostojnega razvoja komponent za predelave vozil) bi bilo tudi v Sloveniji kaj drugače glede predelav vozil. Tako pa moramo vozila voziti po tujini, kar seveda ni dobro.

Še enkrat vse pohvale in upam, da se enkrat spoznamo. Pa le hrabro naprej. ;)
Ne se prerekat!

Lep dan,
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a Kavs Po maj 02, 2011 1:40 pm

scirocco12 je napisal/-a:Vse pohvale za avto, kot za samo vožnjo.

Moje mnenje je to, da če bi imeli več takih ljudi, ki se ukvarjajo s predelavami vozil ( oziroma samostojnega razvoja komponent za predelave vozil) bi bilo tudi v Sloveniji kaj drugače glede predelav vozil. Tako pa moramo vozila voziti po tujini, kar seveda ni dobro.

Še enkrat vse pohvale in upam, da se enkrat spoznamo. Pa le hrabro naprej. ;)
Ne se prerekat!

Lep dan,


Bomo probal.

Namen teme je bil dat kak filmček gor, da se vidi progo in to...pa so že uletel brihtni - čeprav sem povdaril, da takih komentarjev ni potrebno dajat.

Na žalost pa je tako, da so ponvad najbolj glasni ravno tisti, ki niso piste niti od blizu vidli. Kaj šele, da bi uspeli pripravit avto, da bi zdržal 1 uro gonjade po njej. :mrgreen: :twisted:
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a drmocar Po maj 02, 2011 1:43 pm

scirocco12 je napisal/-a:Vse pohvale za avto, kot za samo vožnjo.

Moje mnenje je to, da če bi imeli več takih ljudi, ki se ukvarjajo s predelavami vozil ( oziroma samostojnega razvoja komponent za predelave vozil) bi bilo tudi v Sloveniji kaj drugače glede predelav vozil. Tako pa moramo vozila voziti po tujini, kar seveda ni dobro.

Še enkrat vse pohvale in upam, da se enkrat spoznamo. Pa le hrabro naprej. ;)
Ne se prerekat!

Lep dan,
Sej so ljudje, samo se ne hvalijo po forumih ampak pridejo ljudje do njih preko vez/poznanstev/reklame. Dobro blago se samo hvali. ;)

@Kavs: :bow
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a Kavs Po maj 02, 2011 2:21 pm

drmocar je napisal/-a:
scirocco12 je napisal/-a:Vse pohvale za avto, kot za samo vožnjo.

Moje mnenje je to, da če bi imeli več takih ljudi, ki se ukvarjajo s predelavami vozil ( oziroma samostojnega razvoja komponent za predelave vozil) bi bilo tudi v Sloveniji kaj drugače glede predelav vozil. Tako pa moramo vozila voziti po tujini, kar seveda ni dobro.

Še enkrat vse pohvale in upam, da se enkrat spoznamo. Pa le hrabro naprej. ;)
Ne se prerekat!

Lep dan,
Sej so ljudje, samo se ne hvalijo po forumih ampak pridejo ljudje do njih preko vez/poznanstev/reklame. Dobro blago se samo hvali. ;)

@Kavs: :bow


Pisanje po forumih v smislu oglaševanja ne pomaga kaj dosti. Moraš biti priporočen od enega dobrega (kot si napisal) drgače je vseskup nutile.
Dokler nisem šel osebno v UK, je blo bolj ubogo. Pri nas itak ni marketa za te dele za MINI je.
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Re: Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a Matjazy Po maj 02, 2011 2:40 pm

Odlično, svaka čast!
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a Kavs Po maj 02, 2011 4:56 pm

Glede na to da sm si vzel čas in predstavil vozilo v Sam Svoj Mojster,

lahko pobrišete kar se konkretno ne tiče teme - Imole. Namreč ne bi bilo fajn, da izpade da je serijski cooper lovil te avte - glede na izkušnje, si lahko kdo na cesti kaj naredi, ko poskuša kaj podobnega.

Sedaj je polemika rešena in se vse kar se ne nanaša direkt na temo lahko pobriše.

Če je kdo vzel za reklamo se opravičujem - a vseeno je fulllll hitreje dati link, kot linkati vsako sliko in stvar posebej.

LP
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a Kavs Po maj 02, 2011 5:17 pm

Pogled na parkirišče pred boxi.

Slika
 
Uporabniški avatar
gaši
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1640
Pridružen: So nov 10, 2007 1:25 pm
Kraj: Šentilj

Re: Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a gaši Po maj 02, 2011 5:35 pm

huda slika, same rakete na kupu :DDD
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Re: Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a Bel-Tirid To maj 03, 2011 2:10 pm

Po desni strani tut lohk prehitevaš? Dobr voziš, sam preveč agresivno, morš vedt da so ostali prišli malo probat svoje konjičke, ti si jih pa zapiral po notranji strani, on lahko poj samo na travo zapelje, ker pač ni profi voznik.
A to voziš na štampah an, k zelo mal cvilijo gume

LP
Slika Slika
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Imola - Xhair-moraš pogledat :)

Napisal/-a Kavs To maj 03, 2011 7:54 pm

Kjerkoli lahko prehitevaš.

Po ciljni ravnini smo se z mistubisihjem po stevcu peljal 260 ko smo že dva prehiteval, mimo nas vseh pa je šel še en turbak 911 :roll:

Kje vidiš, da sem kakšnega zaprl da bi moral iti v travo?
Štampe...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov