Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Negativa dovoljeno ali ne ??

Napisal/-a jky Sr dec 10, 2003 9:05 am

Če nardis ti negativo na avto, moraš homologirat, al za to je spet nekaj napol napisano in ti lahko tezijo??
Zdej bos mogu sabo vozt odvetnika če boš karkoli "popravljal" na svojmu avtu??

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr dec 10, 2003 10:39 am

kaj je pa za tebe negativa ??
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Sr dec 10, 2003 10:55 am

Slika

vidis kako je zadnja guma postrani, to je negativa. Del gume ki se dotika cestišča je bolj zunaj kot pa del gume, ki je direktno nad njim.

/-----\ priblizno tako.
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr dec 10, 2003 10:58 am

Kukr jst vem jih na teh. nastavitev podvozja ne zanima, ker to dejansko samo tebi gume uničuje.

Če maš avto spuščen, pa itak lahko rečeš, da je to del predelave podvozja.

Na večini avtov se to ne da kr tako štimat, zato boš verjetno mogu kupit posebne šraufe, ali pa drejat luknje na amortizerjih.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Sr dec 10, 2003 11:07 am

Kako se to nardi že vem in kakšne so posledice tudi (velik je odvisno tud od avta k ga maš). Večji problem je homologaciji, če mi bo un pr LPP zatežil, al pa če mi kopsi težijo zarad tega. To se hitr opaz!
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr dec 10, 2003 11:56 am

Tko kot sem rekel: geometrija podvozja ni skrb policaja ali gospoda na tehničnem pregledu.

Res je da tovarna poda standardne astavitve, ki so optimalne za gume, pri normalni vožnji, ampak to še ne pomeni, da te nastavitve ustrezajo tebi (tvojem stilu vožnje) ali recimo tvojemu že itak predelanemu podvozju (beri: če avto ni spuščen oz. nima športnega podvozja ti negativa lahko samo škodi).

Pojavi se problem, da pri predelavi podvozja zahtevajo izpis geometrije podvozja, kar bi lahko pomenilo, da le to mora biti v mejah tovarniških nastavitev, vendar mislim da se ti podatki zahtevajo zaradi drugih parametrov ( razhod koles, ipd. ).

Še enkrat lahko podam mnenje, da taka predelava ne bi smela biti problem.
http://www.raceland.si
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr dec 10, 2003 12:09 pm

men je tut na servisu in na tehničnem reku da izpis optike ni potreben za uspešno opravljen tehnični pregled.
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich Sr dec 10, 2003 4:25 pm

In kako se ta "negativa" naredi?
Se nekateri avti sami tko postavjo ko jih znizas(npr. audi)
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Sr dec 10, 2003 5:23 pm

za vsak avto je drgač. Še posebaj zadaj. Za audije pa vem da ze sami dobijo negativo, men se zdi a A8 ma ze neki izoljsan in ti ni treba nč delat (niti spustit niti negative delat).
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho Sr dec 10, 2003 5:52 pm

Zaenkrat še je dovoljeno oz. je vsaj bla ko sem jaz šel homologirat temne šipe. Samo mi je začel gušit, da bodo v prihodnosti tudi to gledali, ker mi je gnjavo za dimenzijo feln da nimam homologiranih te pa mi je mogo še to POUDARIT za negativo, samo jaz itak nimam te negative.
Slika
 
Mean Machine
Novinec
 
Prispevkov: 157
Pridružen: Po avg 11, 2003 6:41 pm

Napisal/-a Mean Machine Sr dec 10, 2003 7:09 pm

Ne me linčat če nimam prou-
:oops: Pokalna alfa na sliki ma res hudo negativo- ne vidim neke logike zakaj bi delal negativo na osebnem avtu- kokr jst vem o tem so dirkalniki naštimani na tako negativo zato, da se po ravnini peljejo samo po delu gume (posledično so zato hitrejši)- v ovinku pa se "nagnejo" in se naslonijo na celotno površino gume- Pri nas mjo te negative zlo dobro upedenane Deklevovi fantje v SNPju
če pa zdaj gledam cestni avto, ki je nevem kolk trd, pa lahko ma ful nizko prosečne gume gor pa ne vem če bi se stvar obnesla- Pomoje še najmanj zaradi gum ki niso delane za to stvar :?: :oops:
Upam da ni preveč po "kmečko" napisano :shock:
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Sr dec 10, 2003 7:13 pm

Jst sploh ne vem kaj bi reku...
A se splača gume za to uničvat ?! Gume ravn niso pocen, uničiš jo pa zihr
v mesecu ali dveh :roll:
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Če dec 11, 2003 8:28 am

Mean Machine, vem kakšne so posledice in efekti, zato se postavil vprašanje o homologaciji in ne o drugi tem.

Glede na to, da smo stvar že sprobal in da so bili Bridgestoni gor dve sezno (naprej po eni strani pol pa po drugi). Zdaj mam dve sezni na seriskem avtu. Glede na to, da se Audi sam usede tako ko ga znižaš in da nekateri vozijo iste gume po tri sezone, nebi reku, da je tok obrabe.

Glede na to, da razmišljam o nakupu novega avta. Katerega mislim sputstit in bom pazil da bo negativa imela efekt, drugače bom pustil nulo in si izmislil kaj drugega in popvprašal.

Sliko sem dal ker je edina ki to dobro prikaze (mislm da je -2, v pravilniku piše kolk je omejitev pri dirkalnikih), jaz tok nebi mel (mel bi priblizno -1). Ne da sem mi pa vsakič prestavljat iz negative v nulo. Vem pa da je efekta močno še posebej pri hitrosti če ovinke. Na rondoju smo mel 8km/h več z -1, pa še filing je bil močno boljši

Audi A8 ma to tako narejeno, da se v ovinku vedno držiš s celotno povšino gume
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Če dec 11, 2003 8:54 am

jky je napisal/-a:Mean Machine, vem kakšne so posledice in efekti, zato se postavil vprašanje o homologaciji in ne o drugi tem.

Glede na to, da smo stvar že sprobal in da so bili Bridgestoni gor dve sezno (naprej po eni strani pol pa po drugi). Zdaj mam dve sezni na seriskem avtu. Glede na to, da se Audi sam usede tako ko ga znižaš in da nekateri vozijo iste gume po tri sezone, nebi reku, da je tok obrabe.

Glede na to, da razmišljam o nakupu novega avta. Katerega mislim sputstit in bom pazil da bo negativa imela efekt, drugače bom pustil nulo in si izmislil kaj drugega in popvprašal.

Sliko sem dal ker je edina ki to dobro prikaze (mislm da je -2, v pravilniku piše kolk je omejitev pri dirkalnikih), jaz tok nebi mel (mel bi priblizno -1). Ne da sem mi pa vsakič prestavljat iz negative v nulo. Vem pa da je efekta močno še posebej pri hitrosti če ovinke. Na rondoju smo mel 8km/h več z -1, pa še filing je bil močno boljši

Audi A8 ma to tako narejeno, da se v ovinku vedno držiš s celotno povšino gume


ja, sam ma A8 to mal drugač rešen :wink:
drugač pa ql, ko narediš objav kako fotko, pa sporoč kako je šlo na LPP-ju
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Če dec 11, 2003 9:06 am

Na zalost bo še malo trajalo, ker sem komaj prilezel do tega da kupim avto za 3.000.000 SIT, pa bo po novem letu BODO ONI AVTE PODRAŽIL, pa se bo še bolj zavljeklo.

Bi blo dobro vedet predem odpeljem na LPP, kako je s tem, SAM TA KURČEV ZAKON JE NA POL NAPISAN!!!
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Če dec 11, 2003 9:19 am

WELCOME TO THE CLUB! :lol:
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Če dec 11, 2003 9:48 am

Kaj pa če bi js hotel imet toćno ravne zadnje gume? a lahko to na optiki nastavijo? gre za audi 80
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če dec 11, 2003 9:58 am

Yokohama je imela svoj čas en ali 2 modela gume za negativo - na notranji strani je profil globji in guma je tam odebeljena - ne vem sicer kater model je to bil.

LP
Nebivedu
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
keylone
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:45 pm
Kraj: primorska

Napisal/-a keylone Sr dec 17, 2003 7:38 pm

tako mam jaz zadne gume na hroscu mere 225/50/16 p anizanje pa so kolesa u negativo pa nism nikol mel probleme le slabost je ker mi lahk polosovine odtrga problemu spolicaji nimam
0-100km/h-2dni vw 1200
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Sr dec 17, 2003 7:46 pm

Ma sej, policaji pomojem sploh v večini ne vedo tega...
tud če pogleda, se mu nč čudnga ne zdi... :wink:
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov