Zdej bos mogu sabo vozt odvetnika če boš karkoli "popravljal" na svojmu avtu??

























jky je napisal/-a:Mean Machine, vem kakšne so posledice in efekti, zato se postavil vprašanje o homologaciji in ne o drugi tem.
Glede na to, da smo stvar že sprobal in da so bili Bridgestoni gor dve sezno (naprej po eni strani pol pa po drugi). Zdaj mam dve sezni na seriskem avtu. Glede na to, da se Audi sam usede tako ko ga znižaš in da nekateri vozijo iste gume po tri sezone, nebi reku, da je tok obrabe.
Glede na to, da razmišljam o nakupu novega avta. Katerega mislim sputstit in bom pazil da bo negativa imela efekt, drugače bom pustil nulo in si izmislil kaj drugega in popvprašal.
Sliko sem dal ker je edina ki to dobro prikaze (mislm da je -2, v pravilniku piše kolk je omejitev pri dirkalnikih), jaz tok nebi mel (mel bi priblizno -1). Ne da sem mi pa vsakič prestavljat iz negative v nulo. Vem pa da je efekta močno še posebej pri hitrosti če ovinke. Na rondoju smo mel 8km/h več z -1, pa še filing je bil močno boljši
Audi A8 ma to tako narejeno, da se v ovinku vedno držiš s celotno povšino gume
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov