Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
barossa45
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Če apr 16, 2009 3:17 pm

Tester za opel

Napisal/-a barossa45 So jun 25, 2011 2:02 pm

Dobil sem informacijo, da sta motorja od opel astre 1.9 120 in 150km različice bile do leta 2006 enaka. Ter, da bi bilo potrebno preko opel tech 2 testerja naložiti novejši firmware od 150km. Nek serviser iz ptuja naj bi znal to narediti, vendar mi je do ptuja malo daleč oz. se nikoli ne peljem v tisto smer. Zna kdo to narediti kje okoli Lubljane ali pa še boljše proti Novemu mestu. Klical sem na uradni servis pa so mi povedali, da oni to niso še nikoli delali.
Rabim čim več informacij ;)
Lep dan še naprej
[img]http://www4.slikomat.com/11/0430/jln-astra.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Tester za opel

Napisal/-a pskoda So jun 25, 2011 3:36 pm

Kolikor mi je znano je 150 konska različica 16V z varibilno turbino, 120 pa 8V in navadno turbino oz brez varibilnih lopatic.

Predvidevam, da z zamenjavo glave z 16V (če paše ne vem), varibilno turbino in posodobitvijo softwerja bi se dalo prilest na 150hp oz cenejša varjanta 120hp + čip
 
Uporabniški avatar
barossa45
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Če apr 16, 2009 3:17 pm

Re: Tester za opel

Napisal/-a barossa45 So jun 25, 2011 5:51 pm

pskoda je napisal/-a:Kolikor mi je znano je 150 konska različica 16V z varibilno turbino, 120 pa 8V in navadno turbino oz brez varibilnih lopatic.

Predvidevam, da z zamenjavo glave z 16V (če paše ne vem), varibilno turbino in posodobitvijo softwerja bi se dalo prilest na 150hp oz cenejša varjanta 120hp + čip

Sej tle je fora, jaz imam 16V motor ;)
[img]http://www4.slikomat.com/11/0430/jln-astra.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
barossa45
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Če apr 16, 2009 3:17 pm

Re: Tester za opel

Napisal/-a barossa45 So jun 25, 2011 6:41 pm

Našel še eno stvar.
tukaj vse piše :http://www.astraownersnetwork.co.uk/showthread.php?p=249167
The reason why there was a 120BHP 16V engine (Z19DTJ) is this: when the Astra H was introduced, the demand for the 120BHP-engine was so big, they couldn't produce that much engines. Opel/Vauxhall thought people most would choose the 150BHP engine. To avoid long waitinglists, they decided to adjust the software of the 150BHP so it would deliver only 120BHP. Then, when production could keep up with the demand, they stopped delivering the 120BHP 16V engine and replaced it with the Z19DT 8V 120BHP.

The Z19DTHJ 120BHP 16V engine and the Z19DTH 150BHP 16V engine are 100% identical! That's why the Z19DTJ will last for ages: t was designed for 150BHP performance, so even at it's max , it's only at 80% of the performance it was build for.
[img]http://www4.slikomat.com/11/0430/jln-astra.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
barossa45
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Če apr 16, 2009 3:17 pm

Re: Tester za opel

Napisal/-a barossa45 So jun 25, 2011 6:44 pm

Naročeno je bilo preveč avtomobilov z 120km, zato so da nebi bila predolga čakalna vrsta vzeli 150km različico in jo zablokerali na 80% moč.
[img]http://www4.slikomat.com/11/0430/jln-astra.jpg[/img]
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov