Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
NoName
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jan 27, 2003 1:04 pm

diesel powah

Napisal/-a NoName Če dec 11, 2003 1:11 pm

ok... kot kaze bom vsaj do pomladi obsojen na familijskega polota 1.9 d '96 letnik (modelno leto '97), pa me zanima kakse metode bi (hipoteticno seveda) lahk uporabil, da 60 konjev pretvorim v kaj vec.
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če dec 11, 2003 1:20 pm

Sportn filter bi ze neki mogel pomagat, no to po povedal ker ma sam dizla!
Izpusni kolektor menjat!

Jao pa tile dizli, z njimi nemors nic nardit!
Kup bencinca pa se pol naprej menima!
Zal mi je dizl tuning tuj!
lp
 
Uporabniški avatar
Jasmy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: To sep 16, 2003 5:01 pm
Kraj: Veleje

Napisal/-a Jasmy Če dec 11, 2003 1:36 pm

Za ta motor, če ni sdi, ne moreš kaj delat tud čipat ne! Tko da bo kr tak ostal!

Sam če je to avto od staršev, pa boš ti kasnej dobil svojga, ne boš tega obdržal je bolš da ga nč ne rihtaš! :wink:



Lap pozdrav Jasmy
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če dec 11, 2003 1:39 pm

Noname, morm ti žal povedat da če je navaden D kot moj pol ne morš nč nardit.Niti kaki čip ma ništa. Sam sem u istem šmornu, sam men je kr dost teh 55 konjev :wink:
drgač pa športni filter hmmmm glede na to da dizl se tko vrti počas mislim da športn filter lih ne bi najbol pomagu ker je pretok zraka tko al tko mali isto je s kolektorji.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Če dec 11, 2003 1:46 pm

Zivjo!

Iz 60 KS ga lahko spravis na priblizno 70 in mu ustrezno povecas navor, kar bo se najbolj opazno. Saj govoriva o 1.9 SDI motorju a ne? Jaz imam zadevo na Polu 1.9 SDI in je opazno proznejsi. Poglej na www.lindempa.si/ku_home.htm Jaz ga imam od njih.

Pozdrav
Duke
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če dec 11, 2003 2:08 pm

Duke nop . Govora je o navadnem D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Če dec 11, 2003 2:18 pm

Lisko!

Ampak Noname je govoril o 60 konjih, kolikor jih ima SDI?! Jasno, ce ni SDI, potem nima kaj. Brez elektricnega krmiljenja in pumpe, ni chipanja. :cry:

Lep pozdrav
Duke
 
Uporabniški avatar
NoName
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jan 27, 2003 1:04 pm

Napisal/-a NoName Če dec 11, 2003 2:20 pm

Duke, polo zal ni SDI ampak je navadn D... vedno vec ludi pravi da s tega kruha ne bo vec moke... c'est la vie... bom js raj dnar za beer&hookerz pokuru ;)
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Re: diesel powah

Napisal/-a super98 Če dec 11, 2003 10:38 pm

NoName je napisal/-a:ok... kot kaze bom vsaj do pomladi obsojen na familijskega polota 1.9 d '96 letnik (modelno leto '97), pa me zanima kakse metode bi (hipoteticno seveda) lahk uporabil, da 60 konjev pretvorim v kaj vec.


Kupm vašga polota-brez zaj*ebancije resno mislm, k že ful dolg cajta iščem prov tazga polota! Sej se gre za 1.9D (64ps), kratki model a ne.
Vpraši kej doma glede tega pa če si (ste) zainteresiran me konaktiraj na pm...
TJUNING PA TO...
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo To dec 16, 2003 10:13 am

Fantje!
Kdo rece da se NE da, pa dajte no!
Saj se na Boschovi pumpi da uravnat kolicino vbrizga!
Kaj pa mislite kaj sploh dela chip tuning pri navadnih dizelasih???????Kaj je tisto z cemer povecas moc dizelasa?, pa ne z zrakom, ane?!!!
To pa je res ,da je chip tuning pri navadnih/turbo dizelasih bolj preprosto, kot se zajebavat z nastavitvijo Boschove pumpe!!!Ampak se vseeno da!
Dejstvo:vseeno je ce bos chipal(ce se da), al bosch pumpo nastavil na vecjo kolicino DIMIL BO BOLJ!!!
Ce res hoces kaj tunat na motorju ti ostane samo : zamenjava filtra, izpusni sistem, nastavitev pumpe
Ampak!!!! Nastavitev pumpe zaupaj samo takemu STROKOVNJAKU ki se res spozna v to zadevo!!!Ne it k VWtu!!! Sicer pa se z prestavitvijo pumpe z lahkoto pridobi +2-5km!Vedi tudi, da bo bolj dimil+vec trosil!!!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To dec 16, 2003 10:30 am

Neo višja poraba vsekakor ni cilj :wink: Vsaj jaz ne videm smisla u tem da bi pridobil 2-5KM na račun pol litra al pa še več nafte.
Jaz se trenutno ubadam s vprašanjem kak zmanjšat porabo...... Po domače povedano kak prit pod 4l/100km
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo To dec 16, 2003 10:42 am

Lisko!
Cisto preprosto!: Zmanjsat kolicino!!!+Dat gor gume kot ma lupo3l
Tvojega se da tudi na 50km spravit!
4l jahh ocitno si pa ti prvi izmed nas,ki hoce Tunat avteka na manj porabe!
Bravo Ti!Res super zamisel(resno)!(zato sem napisal tunat,ker vsaka predelava pomeni to)
Ce ti uspe,bi jaz predlagal en nov FORUM!
Dejstvo je, da zmanjsanje porabe pomeni zmanjsanje trenja vseh gibljivih delov motorja+avta!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To dec 16, 2003 10:58 am

Neo prvo kot prvo mam jaz 55.6KM :D
Drugo kot drugo pa sem se jaz pri vseh avtih kaj sem jih mel trudil oz. jebal s tem da sem zmanšal porabo.Yugeca (55motor) sem spravu na 6.5l/100km(minimum) porabe (obnova motorja+nastavitve uplinjača+izpušni sitem bla bla bla)
Na prejšni petki sem se trudu...... pod 7.5 ni nikol prišlo no zdej mi je uspelo..... prodal sem jo namreč :P
No pri tej pa upam da mi tud rata (4.3l/100km) do sedaj minimum
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo To dec 16, 2003 7:43 pm

Lisko!
Prvo kot prvo ocitno NE razlikujes bencinskega od dizel motorja!?
Namrec bencinar za idealno zgorevanje potrebuje mesanco bencina in zraka
1:14,76 kg temu recemo lambda 1!To mesanico potrebuje VEDNO ne glede na obrate!Resda da v realnosti ni tako ,ampak to je nekaj drugega!
Torej bencinar na vsakem obmocju vrtljajev lambda1!
Dizelas VEDNO dela z prevec zraka!Tu ne obstaja lambda vrednost!Dizelas vedno isto kolicino zraka "potegne" v sebe.Koliko olja vbrizgas toliko obratov bos mel.Torej cim vec tem vec moci!Cim majn tem manj moci!V bistvu dizelasi nimajo Zgornje meje vrtljajev!Ce bi tvojega cistoma "odprl" bi ti potegnil do pribl 6500obratov ali se vec in tam bi tudi umrl!Ojnica bi se ti strla,blabla.Jaz sem kaj takega videl pri golfu1 1,5d.
Mater kak to cvili,ne priporocam nikomur!Aja: oni vijak ki mas na pumpi za zgornje obrate, tisti je zato da se ne zgodi kaj takega kot pri onem golfu.
Ce hoces kaj pojdi k STROKOVNJAKU, ampak ti v naprej povem, da ce hoces zmanjsat porabo pri dizlu, bos koncno mel manj km!
Upam da sem razumljivo napisal :idea:
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule To dec 16, 2003 8:14 pm

Vprašanje:
Kako si to mislil istko količino zraka? Glede na kaj? :?:
 
Uporabniški avatar
Blue GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To jun 24, 2003 8:53 pm
Kraj: Mesarska klavnica

Napisal/-a Blue GTI To dec 16, 2003 10:40 pm

Pri dizlu se dozira moč motorja glede na količino vbrizgane nafte. Dizel nima dušilne lopute, zato vleče zrak na polno (pri turbaših je malo drugače, saj se glede na pritisk gasa vklaplja tudi turbina, ki dovaja še dodatni zrak, če vse grobo poenostavim).

Pri bencinarjih se dozira moč motorja z odpiranjem in pripiranjem dušilne lopute, ki je pred sesalnim kolektorjem. To se dela s pedalom za plin. Elektornika sama izmeri količino vsesanega zraka in vbrizga točno določeno količino bencina, drugače se bencin ne bi vžgal, poraba bi bila prevelika itd. Torej točno določena količina bencina glede na količino zraka; nasprotno pri dizlu, kjer lahko pri veliko zraka vbrizgamo le malo nafte in motor lepo dela oziroma jo vbrizgamo maximalno in imamo max. moč.

Ko daš gas pri dizlu, dodaš malo več nafte. Ko daš gas pri bencinarju, spustiš malo več zraka v motor, ta pa sam ustrezno doda pravo količino bencina, da se mešanica z iskro sploh vžge.
Tuning by technology
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To dec 16, 2003 11:14 pm

Oki vse lepo pa prav.Tole vem da dizl potegne vedn na polno zrak.
Glede zgornje meje obratov pa... men piše u knjigi da ma motor mehankso blokado pri 5 tisoč rpm. Zdej me pa zanima al je to sam un šravf na punpi ko nastavljaš kak dalč gre gas al je u pumpi kak regulator ki to uravnava?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Blue GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To jun 24, 2003 8:53 pm
Kraj: Mesarska klavnica

Napisal/-a Blue GTI Sr dec 17, 2003 12:06 am

Imaš centrifugalni varnostni regulator, ki ustavi dovod nafte pri prevelikih obratih.
Tuning by technology
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Sr dec 17, 2003 12:07 am

Blue GTI je napisal/-a:Imaš centrifugalni varnostni regulator, ki ustavi dovod nafte pri prevelikih obratih.


Ki se ga da ''polomt'' če fajn na dol pošaltaš! In pol se vrti...ratal na golfu
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 17, 2003 12:39 am

OKI tega lih nem delu..... Ker ga mam preveč rad poleg tega ga ne mislim uničit ampak met dokler bo služil namenu, kar pa za zdej še.Edin mogoč ideja ki mi hodi po glav je da menjam motor z 1.9D iz r5 expres.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov