Predpogoj za branje tega članka je, da za sabo nimate slabega dneva, ker potem raje pojdite na www.teeniefiles.com.
Prosim tudi da članek preberete od začetka do konca in da so vaši komentarji konstruktivni in ne neko nabijanje v kontro. Vse naj temelji na lastnih izkušnjah in ne na osnovi pripovedke frenda, ki je slišal, da je od soseda žena mela sodelavca, ki je mel tuning in baje ni dobr.
V prejšnji debati chip tuninga ste se kregali zarad dyno testov in nevarnosti poškodb motorja, zdej bom pa probov mal razjasniti zadeve.
OKEJ, dragi bralec - beri dol napisan pergament
Dones sm mel priložnost preizkust dva različna "sistema".
1.) Prvi me je presenetil že v ljubljani. Gospod Rapide (nick) je pred menoj vozil s klijotam 1.5dCi z 80 konji. Ravno sem opazoval nekaj zelenega v znaku dCi, ko je model pohodil gas. Prva misel: A sm jst farbnblint, da ne ločm zelene pa rdeče... Napaka! Ta motorčič je pospeševal približno tako kot moj pugec z 1.6 16V in 110KM! Kasneje sem zvedel, da za ta motor sploh še ni softwara in da uporablja unega od 1.5 z nevem kolk - okol 60KM... Se pravi, da ima ta avtoček okoli 100KM (recimo zarad manjše mase). Kasneje sem se peljal z njim in noter je mel modul, s katerim si vključil petardo. Ko je pohodil gas pri izključenemu piškotku je vleklo, potem pa sem vključil gizmota in glej no glej - kdo me je brcnil v hrbet. Pomislite kako se to pozna pri 110 KM dizlu, ki ga navijejo na 140KM. Kar se dimnosti tiče - ko je pohodil, se je komaj kaj pokadilo ven...
2.) S povprečno porabo 6,7 sem prišel iz Kr v Sg. Tam mej je pričakal en izjemen stručko, ki mu elektronika ni ravno tuja. Js bi reku, da se je rodil z njo.
Mojemu pugecu smo razstavili možgane (by Bosch) in mu odstranili chipek. Na konektorčke je gospod Elektronika nataknil ene 3 napravce, na konc pa še leptop. Za vsak avtoček se lepo naloži programček. Vmesnik je relativno "user frendly", samo vam povem, da je tipček delal z tipkami kot bi klavir igral. Še med vožnjo. No uglavnem - damo računalnik nazaj u avto, kabl skoz okn v kabino in laptop not. Moj računalnik je sicer tak, da smo mogli nastavitve delat pri ugasnjenem avtu, vendar se pri drugih da tudi med vožnjo. Že ko sem vozil 3 ljudi sem si rekel - tkole pa potegne ponavad ko sem sam v avtu... Poj pa reče, da more še mešanco nastavt. OK. No uglavnem men je že takrt dogajal. Pridemo nazaj, spravmo stvari v red, zapremo, sedaj pa vožnja v dvoje: jes pa pugi!
žlajfžlajfAAAA,žlajfžlajf AAAAAAAAAAAA, žlajfAAAAAAAAAAAA, AAAAAAAAAAAAAAAAA, iiiiiiiiibremze in tko naprej. Stvar res uleče! Čez celo območje vrtljajev je čutt kr ornk izboljšavo. Zj pa še posladek: Pospešek do sto: prva, druga....100, 105, 110! Točne številke nism vidu, k je blo vse tko hitr... Res je, da ga nam zdj tišov vsak tedn do 7250rpm (prej 6500), sam je pa dobr vedt, da se je po mojmu filingu cajt do 100 zmanjšal za debelo sekundo najmn. (brez prestavljanja v 3. pri 90km/h).
Kričal sem v avtu (sam) od veselja!
Odrinem nazaj proti Kranju: povprečna poraba 8.4. Bila bi 12 če bil lep vreme

Prej se je avto pri 190 ponavad že tko vlekel in na koncu ostal malo pod 200, zdej je pa v dežju šel cagar pri 190 tko kot prej pri 170. Pomoje bi šu ene 210 zlahkoto. Ne vem, bom probov, ko bo dež ne in bo cesta prazna ja.
Sklep: 1.)Glede na uporabljeno metodo napiljenja motorja ne more priti do kakšne okvare, edin če si nalijete cel tank bencina in ga skoz v prvi pikate do blokade (7250). Pa še to ne vem če bo kej, ker ma vsaka mašina kar precej rezerve, sploh ta moja...
2.) Zadeva vam nariše nasmeh na obraz v trenutku in če bi se temu odpovedali samo zato, ker ste slišali, da je to nemogoče, vam ne morm pomagat. Js sm izjemno srečen.


3.)Kar se tiče dyno testov: Js sm bil prisoten pri merjenju P206 v Italiji v Torinu. V dveh dneh so dobl dve različne meritve z razliko 3KM.
Res je, da bifolk bol verjel, če bi prinesel sliko iz testov, samo zakaj bi hodil na test, če se napredek čuti na prvi pogled. A ni to bl važn od tistega papirja. Pospešek do 100, končna. Ko j**e une teste, važn da je men kul. Res je folk smešn zarad tega.
Pa na koncu.. Ne mislt, da delam kšno reklamo al pa kej tazga. Tole pišem zato, ker sem vesel, ker mi je kul šut u hrbet in predvsem zato, ker po forumih bolj ali manj kritizirajo tole.
Folk, Prepričejte se na lastne oči, ušesa in hrbet predn lapate nekej na pamet!!!!!
Če mi najdete eno 1.6 mašinco k me strese v golf razredu, dam za pir! Edina, k mi zdj mrbit loh dela konkurenco je alfina 120KM, pa še ta mi bo pomoje zdle auspuh jedla!
Ahhaaha!

LP, Pugi
