Če hočeš boljšo lego se začne vse pri nižanju (da znižaš težišče) in športnejših amortizerjih. Kake H&R Sport Spirng Kit ali Eibach ProKit vzmeti + športni amortizerji (Koni (FSD, Sport, STR.T), Eibach (ProDamper), ali pa držaji Bilstein (B6, B8),...), ali pa celoten komplet Eibach ProSystem (fedri+amortizerji), ali pa še cel kup cenejših in manj priznanih firm. Potem so na vrsti trši oz. debeljši stabilizatorji pa mogoče kakšne
powerflex puše. Temu pa dodaš še 17 colska platišča + nizkoprofilne gume z ojačanim bokom priznane firme. Vsa ostala modrovanja so polovičarksa in raje ostani kje si. Pa ne menjuj samo vzmeti, ker če kupiš športne vzmeti rabiš tudi športne amortizerje. Strut bar pa je namenjen ojačanju karoserije, se pravi se bo ta mad zavijanjem in čez luknje manj zvijala, mogoče boš zaznal da je volan malenkost bolj odziven.
Predpogoj vsemu pa je da imaš podovzje zrihtano, torej da nikjer ni zračnosti (roke, končniki,...).