Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
martin94
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Sr sep 22, 2010 7:59 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20

Napisal/-a martin94 Po avg 22, 2011 5:09 pm

Mene zanima, če kdo ve, kakšno sklopko in vztrajnik ima Hyundai iX20 1,4 CRDi :?: Imam ga namreč namen čipat, ampak pred tem bi bil rad prepričan, da bi mehanski deli to vzdržali (MAX je 27KM več (iz 90 na 117) in 55Nm več navora (iz 225 na 280)).
Če pa so ti komponenti enaki kot pri 1,6 dizlu, potem ne bi blo težav, sam če so pa različni oz. šibkejši, pa nočem da mi kaj zariba in se potem lahko poslovim od garancije. :?

Vnaprej hvala za odgovore ;)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20

Napisal/-a abbe To avg 23, 2011 12:42 pm

zakaj bi se poslovil od garancije?
kaj ma kle za zaribat?ce bo tuner mapo tko napisal da nebo prevec navora spodaj potem nebo nc preobremenjeno,itak je navor un k lom pa trga konji ne...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
martin94
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Sr sep 22, 2010 7:59 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20

Napisal/-a martin94 To avg 23, 2011 1:27 pm

vem, da je navor tisti ki dela probleme ;) garancija bi možno bla neveljavna, ker ima ima najmočnejša različica v prodaji 90KM in 220 Nm navora in če pol kej zariba je štala :roll:

drgače sem pa že malo povprašal in edino kar rabim vedet je, če ima naš avto Bosch elektroniko, ker če jo ma, pol ni problemov ;) v bistvu ga ne bi rad čipal, da bi lahko hitreje vozil ampak zato, da bi lahko vozil v višjih prestavah v nižjih vrtljajih in s tem zmanjšal porabo, ki z 6,5 l/100km ni ravno majhna.... v bistvu mi gre bolj za navor kot konje, da se ga prerazporedi v širše območje vrtljajev, ker zdej pod 1800 rpm se muči ;) (lahko da smo se preveč razvadli od Getza, ki je že od 1500 rpm vlekel kot se spodobi :mrgreen: )

ps: hvala za odgovor ;)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20

Napisal/-a INFINITI To avg 23, 2011 1:52 pm

Mah to nebi smel bit problem. Lahko pa pokličeš na servis in ugotovita po šifri rezervnega dela ali je enak v 1.4 in 1.6 dizlu,
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2857
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20

Napisal/-a mrtwelvetrees To avg 23, 2011 3:37 pm

to maš 6. prestav na dizlu ne ?

zakaj pa nisi nabavu 1,6 dizla po naročilu ?
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
martin94
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Sr sep 22, 2010 7:59 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20

Napisal/-a martin94 To avg 23, 2011 4:12 pm

ja, 6 prestav ima ;)
1,6 pa nismo kupili zaradi tega, ker je bil avto kupljen kot testno vozilo (ima vso mogočo opremo, močnejši 1,4 dizl itd. za 17.700€), in takrat še ni bilo 1,6 dizla v ponudbi, niti po naročilu (je prišel v ponudbo šele 1 mesec po našem nakupu) ;) Saj motor je zadosti močen, le navor ima nekoliko nerodno razporejen po območju vrtljajev ;)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20

Napisal/-a abbe Sr avg 24, 2011 10:52 am

ja zj kle je mal tole vse skp kocljivo.ce ga bos cipal zato da bos lahko vozil v nizjih obratih bo vztrajnik pa sklopka pa cel motor bol trpel tko da poj je to brezveze delat.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
martin94
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Sr sep 22, 2010 7:59 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20

Napisal/-a martin94 Če avg 25, 2011 3:43 pm

danes sem dobil odgovor direkt iz matične tovarne na češkem:

Dear Sir,

Thank you for your e-mail and for your question. So, 1.4 CRDi and 1.6 CRDi use different type of clutch and also different flywheels. There is also a dimensions problem as 1.4 CRDi uses a spacer-pad between the transmission and the engine.
Maximum of transfer torque is approximately 30% higher of nominal torque.

Best regards


Petr Vaněk
PR Director
HMMC


nato sem klical na RSR in so rekli, da ga lahko komot pripeljem, vendar šele čez dva meseca, ker je razmeroma nov model in nimajo še programa oz. mape zanj. Tako da bom verjetno dal nekako 15% večji navor in konjev toliko, kolikor se jih bo pač pridobilo s tem.

abbe: ne skrbi, ne mislim ga terat pri kakih 1500 rpm, ampak malo pod 2k bi bil precejšnji napredek ;)

bom pa vsekakor pazil, da ne preobremenim sklopa in seveda vsem hvala za vaše nasvete ;)
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20

Napisal/-a hippo Po avg 29, 2011 8:51 am

tudi dizla je treba tišat.
Sem imel zadnjič en primer, je ena rekla, da so ji poznavalci rekl, da mora VEDNO vozit med 1.500 in 2.000 obrati.
Rezultat: hin vztrajnik pri 150kkm. Sej je še dolg zdržal.
 
Uporabniški avatar
grofo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Če apr 21, 2011 6:38 pm

Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20

Napisal/-a grofo Po avg 29, 2011 8:59 am

martin94 je napisal/-a:
drgače sem pa že malo povprašal in edino kar rabim vedet je, če ima naš avto Bosch elektroniko, ker če jo ma, pol ni problemov ;)


1.4 crdi-ji imajo Delphijevo elektroniko, ta novi 1.6crdi pa ima Boschevo elektroniko.
Slika
 
Uporabniški avatar
martin94
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Sr sep 22, 2010 7:59 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20

Napisal/-a martin94 So sep 03, 2011 10:57 am

hippo je napisal/-a:tudi dizla je treba tišat.
Sem imel zadnjič en primer, je ena rekla, da so ji poznavalci rekl, da mora VEDNO vozit med 1.500 in 2.000 obrati.
Rezultat: hin vztrajnik pri 150kkm. Sej je še dolg zdržal.


ne skrbi, ne gremo v take ekstreme, ampak mrzlega se še nikoli ni tiščalo nad 2100 obrati ;) potem ko pa doseže delovno temperaturo, je pa druga pesem :twisted:
sam pa tudi pride čas, ko rabi tudi na porabo pazit in za te čase je namenjeno čipanje ;) samo pa ga sigurno VSAJ 1x tedensko, ko se segreje, tiščamo po regionalkah =P

grofo: hvala za odgovor ;) sam se mi pa res čudno zdi, da majo 1,4 in 1,6 dizla različno elektroniko :?: morda zato, ker stane manj....
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 934
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20

Napisal/-a vojkostar So sep 03, 2011 11:22 am

se kr strinjam, tud sam se pri mrzlemu izogibam tiščanju nad 2000 obratov, ga pa 1x na vsak tank segretega seveda zavrtim v rdeče polje, da mal FAP filter prepuca, ker običajno mam res vožnjo samo med 1500 in 2000 obrati ravno zaradi omejitev (~60kmh v 4. je cca 1500-1600 obr)
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20

Napisal/-a hippo So sep 03, 2011 11:44 am

Bolje vozit dizla od 1.900 do 2.500 obr kot pa med 1.400 in 1.900 obr. Vztrajnik manj trpi, pa tudi vožnja je lepša.
Pri meni je razlika v porabi cca 4 dcl med penzionersko vožnjo in pa dinamično, tako da se s porabo sploh ne obremenjujem.
Ko je mrzel ga še vedno lahko zavrtiš tja do 2.400 obr, ne bo nič hudega. Sej ga ne tiščiš zaradi mašine ampak turbine.
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20

Napisal/-a Eazy-O To sep 20, 2011 2:20 pm

Sorry za off (itak ste zaključili s temo), ampak če ima kdo kakšne bolj solidne dokaze o škodljivosti vožnje v tako nizkih obratih kot pravite, bi bil vesel. Rad bi kolegu kaj pomolil pod nos, ker svojo/družinsko Fabio 1.4TDI vozi praktično med 1200 in 1800. Vozit se z njim je prekleta muka včasih, ko da bi bil na tastarih mestnih busih, samo z bolj kul musko.

Ironija pri vsem tem je pa, da se pritožuje kako avto ne gre nikamor. Ko mu poskušaš dopovedat naj prestavlja višje pa ne upa. Da ne bo pizdarije naredil na cesti. Bolš da neham. Če kdo vidi metalik bež Fabio Combi Mk.I s kosmatim in dolgolasim cobakom noter naj se mu nalima na rit. :P
Slika
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 934
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20

Napisal/-a vojkostar Sr sep 21, 2011 6:49 am

mal sm sprašvov glede tega in pravjo da nizki obrati niso tok problem, bl je problem samo spelavanje in pa 2 masni vztrajnik z svojimi fedri, sploh če je avto težak ali ima dodatno breme, se pač uniči...enomasni se menda ni
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 45 gostov