Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
#43
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe sep 23, 2011 3:56 pm

sesalne cevi

Napisal/-a #43 So okt 01, 2011 2:42 pm

v mojega coupeja 1.8 sem dal en športni zračni filter, tak pač za v škatlo, zdaj pa sem zasledil da nekateri škatlo še navrtajo, da vleče več zraka
meni sicer ni do tega da bi škatlo navrtaval vendar pa me zanima ali je priporočljivo imeti pred airboxom še 0,5 metra zračnih cevi kot je bilo pri mojem ali ne (kot je recimo pri 2.0 20VT)
tole je motor od 2.0 turbo - airbox je na desni, vstop zraka je čisto kratek
Slika

tole pa je motor 1.8 - vstop zraka je spredaj pod tisto luknjasto plastiko nato po ceveh do airboxa (na istem mestu kot zgoraj) vmes pa sta še dve škatli pritrjeni na cev - cevke ni nobene
Slika

hvala za ideje!
 
eleksis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če mar 25, 2010 6:56 pm

Re: sesalne cevi

Napisal/-a eleksis Ne okt 02, 2011 7:29 pm

brezveze, nič ne prodobiš
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: sesalne cevi

Napisal/-a airmike Po okt 03, 2011 9:38 am

Tvoj ma še resonator in pa zajem hladnega zraka.
 
#43
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe sep 23, 2011 3:56 pm

Re: sesalne cevi

Napisal/-a #43 Po okt 03, 2011 6:43 pm

ja to vem kaj imam vendar je vprašanje ali je bolje brez teh cevi ali z njimi??
vrtal ne bom ampak s cevmi pa malo eksperimentiram
kar se pa tiče hladnega zraka pa ima avto itak tako urejen da tudi če je brez cevi kot na zgornji sliki je zrak razmeroma hladen
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Re: sesalne cevi

Napisal/-a monster_d Po okt 03, 2011 6:48 pm

z al brez razlike neboš čutil. pusti kot je
lp
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: sesalne cevi

Napisal/-a airmike Po okt 03, 2011 6:54 pm

Jaz pa pravim da dej dol pa probaj. Al pa si najdi še en airbox, ga navrtaj pa probaj. Tak boš lahko še vedno dal vse nazaj tak kot je blo. Je pa tak z tuningom da je treba probat in videt ne pa vprašat na forum pa da ti rečejo ne pa si zaključo :)
 
#43
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe sep 23, 2011 3:56 pm

Re: sesalne cevi

Napisal/-a #43 Sr okt 05, 2011 8:34 pm

no hvala vsem za mnenja
sicer se zavedam da je treba probat vendar pa ne obvladam preveč teorije tuninga zato vprašam :bere
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: sesalne cevi

Napisal/-a lizard Sr okt 05, 2011 8:41 pm

Če hočeš več konjev rabiš več zraka, torej večja sesalna loputa, športnejše odmične, debelejše sesalne cevi v sesalnem kolektorju (ne te katere ti omenjaš), bolj pretočen izpuh. Ta en konj ki ga ti iščeš nima smisla...

Skratka ne splača se, kupi 2.0 Turbo z 220 konji, pelji na optimizacijo in imaš 250+ konjev, ter večino 3.0 dizlov za sabo.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost