Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
twingoboy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: To avg 12, 2003 6:35 pm
Kraj: praprot-črnomelj

športni filter+intercooler

Napisal/-a twingoboy Sr dec 17, 2003 9:38 pm

:idea: a bi se poznala kaka razlika če bi med na cev med motorjem in šp. filtrom naštimal intercooler in mu zrihtal dovod zraka za hlajenje? :?:



:evil: :evil: :evil:
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Sr dec 17, 2003 10:02 pm

ce nimas turbine, ne bo nic
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr dec 17, 2003 10:30 pm

Neki že bo. Nažalost mn konjev zaradi zračnega upora ICja.
Slika
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS So dec 20, 2003 3:44 pm

huh.. ta je težka ja... pomoje tud nima smisla,
sej če cev spelješ vn iz motornega prostora, je
to še najbol...
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme So dec 20, 2003 4:02 pm

kakšna pa je optimalna temperatura (°C) vsesanega zraka za najboljše delovanje motorja?
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor So dec 20, 2003 4:08 pm

Pomoje nima smisla. Ker če maš cev spelano tk da zunanji luft not vlece ne bo nc drgac sej intercoler ti ne more zraka bol ohladit kokr je pa zuni stopinj.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst So dec 20, 2003 4:55 pm

Bor je napisal/-a:Pomoje nima smisla. Ker če maš cev spelano tk da zunanji luft not vlece ne bo nc drgac sej intercoler ti ne more zraka bol ohladit kokr je pa zuni stopinj.


Ja maš prav. Zato majo pa intercoolerje samo avtomobili s turbino, ker se v turbini zrak precej segreje, in ga je pred vstopom v cilindre treba ohladit. Za NA motorje je najboljš kar je lahko čim manj restriktiven CAI
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So dec 20, 2003 5:16 pm

Hja baje se ti ne splača. Rajš boljš napel dovod zraka do filtra. Pa uštimaj že filter, da ti ne bo avto skoz krepal :twisted: .
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
twingoboy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: To avg 12, 2003 6:35 pm
Kraj: praprot-črnomelj

drag

Napisal/-a twingoboy To dec 23, 2003 9:02 pm

symoon če se nisi opazil nimas sans prot mojmu twingecu, tut če mas 10 šp. filtrov! raje se nauči šaltat,da ti ne bojo tvoji RHP menjalnik zdrobil!!!!!!!!! :pivo
 
Uporabniški avatar
Slater
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So maj 31, 2003 3:20 am

Napisal/-a Slater To dec 23, 2003 9:11 pm

no, genau tole sem se jest spraševal točno danes. :D
Hvala za odgovore :wink:
Slika
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Če dec 25, 2003 2:28 am

z tem da bi dajal intercooler na avto ki ma normalno sesanje NA motor bos samo zadusil motor nic drugega ... !!!
tako da ne pocni tega pa se malo pozanimaj o tem zakaj je namenjeno to in kako deluje kar se tice pa temperature je pa tko
poglej is splošno plinsko enacbo in klucnega pomena kle je gostota, ki pa se spereminja z temperaturo ... tako da cim bolj hladen zrak bos dovedel v valje vec bos lahko vbrizgal goriva in posledicno vecjo moc pridobil....
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov