Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Slater
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So maj 31, 2003 3:20 am

Nastavljivi amortizerji

Napisal/-a Slater Po dec 22, 2003 8:24 pm

Mene pa zanima kako dejansko delujejo te zadeve? Kako pravzaprav avto spustiš enakomerno? A je treba vsakič posebaj dol dajat zadeve in optiko delat, ali se lahko to spedena na avtu?
Tkole pa zgledajo, da bomo vedeli za kaj gre :wink:
Slika
Slika
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Po dec 22, 2003 8:31 pm

šteješ navoje :wink:
vsakič določeno število navojov gor ali dol :wink:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Po dec 22, 2003 8:38 pm

V bistvu tako kot pravi maky - je pa vse skupaj lažje če avto dvigneš z avtomehaničnim dvigalom in lahko tudi malce pomeriš naprimer s šublerjem (klunasto merilo za toporišičeve fane :lol: ).
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Slater
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So maj 31, 2003 3:20 am

Napisal/-a Slater Po dec 22, 2003 9:13 pm

se pravi, da je ta zadeva kar fina. Zasledil sem tudi nastavljive vzemti. A to pomeni, da jih lahko daš na stock amortizerje? Ali gre samo za bolj posplošen izraz?
Anyway, zadeva pa mi kar precej diši. 8)

Slika
Slika
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Po dec 22, 2003 10:49 pm

Slater je napisal/-a:se pravi, da je ta zadeva kar fina. Zasledil sem tudi nastavljive vzemti. A to pomeni, da jih lahko daš na stock amortizerje? Ali gre samo za bolj posplošen izraz?
Anyway, zadeva pa mi kar precej diši. 8)

Slika

naj bi jih dal lahko na stock ja...
vendar uprašanje če bodo stock dovolj trdi... če ne gre drugače vugi al pa amortizerju tršat... samo to je spet 30-50k... če daš še enkrat toliko zravn pa dobiš že po višini in trdoti nasavaljiv komplet :wink:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Boych
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To jun 04, 2002 9:44 am

Re: Nastavljivi amortizerji

Napisal/-a Boych Po dec 22, 2003 11:12 pm

Slater je napisal/-a:Mene pa zanima kako dejansko delujejo te zadeve? Kako pravzaprav avto spustiš enakomerno? A je treba vsakič posebaj dol dajat zadeve in optiko delat, ali se lahko to spedena na avtu?


Zadeve so zelo uporabne, avto enakomerno spustiš tako kot je bilo že omenjeno z šubljerjem ali z štetjem navojev...optika je potrebna ko zelo spremeniš višino, priporočljiva pa je ob vsakršni spremembi višine. Za nastavitev vseh amortizerjev pa moraš samo odstranit bicikl ter nastavit navoje na željeno višino.

Jaz imam takšne amortizerje (komplet vzmeti z amortizerji) pa moram rečt da sem ZELO zadovoljen.

Tistih nastavljivih vzmeti pa ne poznam.

LP Boych
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po dec 22, 2003 11:31 pm

Se strinjam z boychem! avto res gre ko po tracnicah :lol:
 
Uporabniški avatar
Mantara
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: So jun 08, 2002 5:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Mantara Po dec 22, 2003 11:57 pm

Eno vprasanje:
nastavljive amontizerje se vedno dobi v kompletu z fedri al se jih npr. lahko kupi posebej in potem lahko gor montiras poljubne fedre? npr. Eibach, FK, Apex....
Kaki fedri morajo bit? kaki posebni al so lahko gor navadni sportni take znamke npr. kod sem prej omenu?
Slika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po dec 22, 2003 11:58 pm

Mislm da je to lahko tudi loceno :)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Re: Nastavljivi amortizerji

Napisal/-a X-Hair To dec 23, 2003 2:15 am

Boych je napisal/-a:Jaz imam takšne amortizerje (komplet vzmeti z amortizerji) pa moram rečt da sem ZELO zadovoljen.


Pa sva dva :wink: in vse drzi kot je rekel Boych
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Re: Nastavljivi amortizerji

Napisal/-a jky To dec 23, 2003 8:29 am

Slater je napisal/-a:Mene pa zanima kako dejansko delujejo te zadeve? Kako pravzaprav avto spustiš enakomerno? A je treba vsakič posebaj dol dajat zadeve in optiko delat, ali se lahko to spedena na avtu?
Tkole pa zgledajo, da bomo vedeli za kaj gre :wink:
Slika


To kar je na sliki je za nastavitev trdote fedrov, tudi visine avta.

Amortizerji za nastavit majo en ali več "gumbov" za nastavit, s katero uravnavas samo amortizerje, pri Koni-jih maš take ki imajo tri nastavitve, obstajajo pa taki ki majo po 21 nastavitev ali več (samo tam se pogovarjamo 80k - 100k ali več).

Tako stvar it nardi pri Amortizerju.
NO GO!
 
Uporabniški avatar
Slater
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So maj 31, 2003 3:20 am

Napisal/-a Slater To dec 23, 2003 4:29 pm

Ja, sem klical Amortizer in povprašal. Zadeva je sledeča:
1. navoje se da spedenat na orig. amortizerjih. Dokupiti je treba samo športne fedre - Eibach.Orig. amortizerji se predelajo in se ustarijo navoji, podložke itd. Strošek je okoli 150.000 SIT. Aja, pa avto je potem nenormalno trd???
2. varianta dve pa je, da naročiš komplet amortizerji + fedri od Eibacha in ti jih namontirajo. Strošek od 200-300 jurjev.

Model mi je predlagal naj na zimo dajem orig. fedre gor, na spomlad pa Eibache recimo. Kar mi ne diši, ker mi bo pol kak pacient zjebal navoje, pol bom mogu pol avta menjat.
Tako nastavljive amortizerje pa mi je odsvetoval, ker bom kao avto prej prodal in se mi ne splača tega kupovati. Tko da ... :?: :?: :?: :?: :?: Ne vem kaj naj. Drago se mi zdi.
Slika
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To dec 23, 2003 4:32 pm

ej sej ne obstajajo samo einbachi :wink:
poglej tud k&w, fk,... mnogo ceneje :wink: :wink:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Sr dec 24, 2003 7:53 am

150K SIT za navoje nastimat pa fedre ? To je pa ogromno.
Pri SPAX (www.spax.co.uk) dobis komplet za 110k SIT, s tem da mas amortizerje z navoji pa fedre! Pa to kao najboljša firma v Angliji za amortizerje pa fedre.
Pa KONI samo amortizerji pridejo 150.000SIT priblizno.

K&W ma fedre ki jih dobis glede na trdoto "kompetition", kjer je standard verija 53 EUR, ta hujši so pa 64 EUR, s tem da majo tudi "sport". sam nimajo cene napisane, mora bit pa cenej kot 53 EUR.

Vem da Eibach ni tko drag, tale pri Amortizerju pa ze malo izkoriščajo!!!

Bomo pa začej v Avstriji kupovati!
NO GO!
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Sr dec 24, 2003 1:08 pm

jky je napisal/-a:Vem da Eibach ni tko drag, tale pri Amortizerju pa ze malo izkoriščajo!!!


Ja se kakrsen BUM je v sloveniji okoli teh eibachov nic cudnega. :?
SlikaSlika
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Sr dec 24, 2003 2:02 pm

Mene pa neki zanima pr teh stvareh recmo d kupm komplet nastavljivih amortizerjev in fedrov. Prvo kok pride ena taka normalna varianta ne najdrazja. Pa a pol mam recmo polet -35 mm spuscenga k pride zima pa sam zapelem nekam d mi nastavjo na originalno visino pa optiko nardijo in pomlad obratno. Pa recmo kok je avto trd k je dvignen na normalno visino. Zih je mehkejsi kot ce je za 35 mm spuscen. gre pa drgac za hyundai accenta.
 
Uporabniški avatar
Slater
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So maj 31, 2003 3:20 am

Napisal/-a Slater Sr dec 24, 2003 2:43 pm

pri nastavljivih amortizerjih ti ni potrebno vsakič delati optike, saj ne snemaš amortizerja, ampak le nastavljaš njegovo višino. Po tej logiki bi moral vsakič ko naložiš avto narediti optiko.
Če avto bolj ekstremno nižaš pod okoli 30-35mm moraš iti nastaviti nagib in podobno (camber, toe-in, ...)

Kar se pa tiče onih angleških, ki jih je predlagal JKY, mi pa zadeva kar diši. Edina dva problema ki imam, sta -Homologacija in -Kvaliteta fedrov. Nočem, da se mi avto skoz poseda, al pa da so trdi, kot bi imel kole namesto amortizerjev. Drugače pa se mi 110k SIT ne zdi veliko denarja. Glede na to, da majo pri amortizerju za 60k SIT samo Eibach fedre :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
Haby
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jun 25, 2002 2:39 pm
Kraj: CE-LJ

Re: Nastavljivi amortizerji

Napisal/-a Haby Sr dec 24, 2003 3:25 pm

jky je napisal/-a:
Slater je napisal/-a:Mene pa zanima kako dejansko delujejo te zadeve? Kako pravzaprav avto spustiš enakomerno? A je treba vsakič posebaj dol dajat zadeve in optiko delat, ali se lahko to spedena na avtu?
Tkole pa zgledajo, da bomo vedeli za kaj gre :wink:
Slika


To kar je na sliki je za nastavitev trdote fedrov, tudi visine avta.

Amortizerji za nastavit majo en ali več "gumbov" za nastavit, s katero uravnavas samo amortizerje, pri Koni-jih maš take ki imajo tri nastavitve, obstajajo pa taki ki majo po 21 nastavitev ali več (samo tam se pogovarjamo 80k - 100k ali več).

Tako stvar it nardi pri Amortizerju.


O kaksnih gumbih ti govoris tle? To kar ti omenjas je nastavitev trdote ne pa visine, tist na slikah je pa cist za nastavljanje visine.
Slika
Se policaja pogovarjata o storilcu prekrška:
"Ti, a ga kaznujeva?" pravi prvi drugemu.
Drugi pa pravi: "Brez veze, sej vidiš, da je Celjan"
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr dec 24, 2003 6:24 pm

Z nastavljivimi podvozji je tko: za KW vem (pa je odlična firma) da lahko hitr nardiš avto nevozn, če se preveč igraš z nastavitavmi (trdota, višina). Ni tko enostavn kor vi mislte-teorija je eno, praksa pa drugo, ko pol avto skače kot pink ponk žogca :lol:
Glede amortizerjev, če mate že menjane fedre vam priporočam kot opcijo tut tršanje orginal amortizerjev. Sam sm pr Vugi zadevo naredu in se odlično obnese, avto ma res hudo lego.
 
Uporabniški avatar
Slater
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So maj 31, 2003 3:20 am

Napisal/-a Slater Sr dec 24, 2003 6:36 pm

vse, kar bi rad jaz dosegel je preprosto:
Poleti bi imel avto znižan 30mm, pozimi pa bi ga dvignil.

Nočem pa, da mi vsakič dol dajejo amortizerje, ker mi bodo enkrat ziher zajebal navoje ali kaj podobnega. Pa tudi na optiko se mi ne da hodit, ker sem rabil iti 3x, da mi so sploh OK naštimal. Jest ne vem no, ampak kvaliteta mehanikov pri nas drastično pada :evil:
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov