A kdo ve povedat iz lastnih izkusenj, kako je ce mas gor distancnike npr. 10 mm na vsaki strani? A to kej vpliva na vzmetenje al pa na kaksne druge stvari (vozne lastnosti)?
Jaz lahko iz lastnih izkušenj povem, da se distančniki če niso pretirano debeli ne poznajo prav dosti pri voznih lastnostih (oz. res malenkostno ponavadi v pozitivni smeri). Zgodba postane drugačna ko daš na serijski avto preširoke distančnike. Kaj je preširoko je odvisno od avta do avta, vsekakor so pa cifre okrog 30 mm že kar precej rizične če mene vprašaš, takrat se avtu drastično poslabšajo vozne lastnosti seveda ob predpostavki, da je vse ostalo serijsko.
U bistvu , bi avto mogu bit bolj stabilen, kar se pa tice vzmetenja pa nebi smel bit drugace, ter vizualno mal polepsa avto ( ga razsiri ) ... , kar pa za sabo potegne par stvari :
-distancniki morajo bit iz dur-aluminija ,
-daljsi vijaki ( kar jih je potrebno naredit po narocilu ),
-vijaki so bolj obremenjeni ,
- mal je takih ki bi se spravl to delat po narocilu ,
Po logiki bi morali biti deli bolj obremenjeni (obese, ležaji,...), ker je večja ročica. Pri 10 mm se pozna priblizno toliko, kot ce bi dal gor za 15mm sirse gume
Imam en par izkusenj - zdej pri 1 cm je bilo pri men tako, da je kolo bilo brez sredinske opore, saj distancnik ni imel tistega "izrastka", na katerega pride kolo. Pri vecjih debelinah so ponavadi ti že gor na distancniku. Posledica je bila, da je ful treslo (to na zadnjih kolesih). Zdaj so stanjsani na 0,7 in dela se kar v redu, sam mi je zal ker ni dosti opticnega, pa tud efekta glede lege (no tega pri 1 cm niti ni). Še zdej pa mam obcutek da mi kolo malo bolj trese, kot ce jih ni gor.Tako da priporocam distancnik >10mm, če že kaksnega.