Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

A3M športni filter-namazan?

Napisal/-a TITan Po dec 29, 2003 4:53 pm

Ali je že naoljen, ali rabim posebi kupit olje za njega (pa je kaka cnej fora kot K&N olje? Sem slišu da so eni vazelin uporabljali)?
Slika
 
Sedicivalvole
Novinec
 
Prispevkov: 209
Pridružen: Pe nov 07, 2003 7:40 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Sedicivalvole Po dec 29, 2003 9:55 pm

Ko sem filter kupu, sem vprašal če je naoljen, pa je rekel da je. Po 50k km ga šele naoljiš pa spucaš oz obratno, tko da se jest še nisem obremenjeval z "žavbami"... :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po dec 29, 2003 10:02 pm

Ql. Pol rabim sam še 60mm narebrano alu cev. :twisted:
Slika
 
Sedicivalvole
Novinec
 
Prispevkov: 209
Pridružen: Pe nov 07, 2003 7:40 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Sedicivalvole Po dec 29, 2003 10:05 pm

Pol pa bo zvoka dost... :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po dec 29, 2003 10:32 pm

Ze sedaj je :)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po dec 29, 2003 10:55 pm

Jz sem ga kupu, ker bi rad mel tistih 96 hp namesto 95 8) , ne pa zaradi zvoka :P
Slika
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Po dec 29, 2003 11:10 pm

Ok dobr vem da je bilo glede tega ze velik napisanega samvseen pa se uporaba sportnega filtra res izplaca ali je to samo malenkost mocnejsi zvok kot pri navadnem filtru? :?: A mogoce kdo ve kako naj pri Ibizi pretentam tipalo za zrak tako da bo avto deloval normalno.Sosed ima leona pa je dal noter sportni filter pa potem motor ni imel mirnega teka pa tudi pri visjih obratih je rad zatajil.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po dec 29, 2003 11:21 pm

seat je napisal/-a:Ok dobr vem da je bilo glede tega ze velik napisanega samvseen pa se uporaba sportnega filtra res izplaca ali je to samo malenkost mocnejsi zvok kot pri navadnem filtru? :?: A mogoce kdo ve kako naj pri Ibizi pretentam tipalo za zrak tako da bo avto deloval normalno.Sosed ima leona pa je dal noter sportni filter pa potem motor ni imel mirnega teka pa tudi pri visjih obratih je rad zatajil.

Moj mehanik je rekel da je celo bolje ze zato ker motor lazje diha. Zvok pa je odvisen od avta do avta. Kar pa se tice moci .. pa raj ne pogrevam .. filter sam je premalo. Treba se kaj zamenjat .. seveda kar se tice dovoda zraka.
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po dec 29, 2003 11:22 pm

Splača se, če je originalen premalo prepusten za motor (kar pri meni je, kar sem vidu iz raznih dyno testov na netu). Zame je nasleden korak večja loputa za zrak in večji sesalni kanali. Izpuh je dovolj prepusten za do nekje 120-130 km. Čuti se pa kr orenk pri višjih obratih (moj ma skoraj cutoff pri 5500 pa ne, nimam več blokade). Edin pri motorjih z mn konji (pri 75 se je še kr poznal ta efek) se zmanša navor pri nižjih obratih. Pa sam filter ti bolj malo pomaga, če ne narediš dovoda hladnega zraka do njega (oziroma daš filter na hladen zrak.
Slika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po dec 29, 2003 11:23 pm

TITan je napisal/-a:Splača se, če je originalen premalo prepusten za motor (kar pri meni je, kar sem vidu iz raznih dyno testov na netu). Zame je nasleden korak večja loputa za zrak in večji sesalni kanali. Izpuh je dovolj prepusten za do nekje 120-130 km. Čuti se pa kr orenk pri višjih obratih (moj ma skoraj cutoff pri 5500 pa ne, nimam več blokade). Edin pri motorjih z mn konji (pri 75 se je še kr poznal ta efek) se zmanša navor pri nižjih obratih. Pa sam filter ti bolj malo pomaga, če ne narediš dovoda hladnega zraka do njega (oziroma daš filter na hladen zrak.

Pa ne samo to. Se loputa, maf senzor pri nekaterih, sesalni kanali, .. vse to .. pa to je samo kar se tice dovoda zraka :)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po dec 29, 2003 11:44 pm

Nu-NRG je napisal/-a:
TITan je napisal/-a:Splača se, če je originalen premalo prepusten za motor (kar pri meni je, kar sem vidu iz raznih dyno testov na netu). Zame je nasleden korak večja loputa za zrak in večji sesalni kanali. Izpuh je dovolj prepusten za do nekje 120-130 km. Čuti se pa kr orenk pri višjih obratih (moj ma skoraj cutoff pri 5500 pa ne, nimam več blokade). Edin pri motorjih z mn konji (pri 75 se je še kr poznal ta efek) se zmanša navor pri nižjih obratih. Pa sam filter ti bolj malo pomaga, če ne narediš dovoda hladnega zraka do njega (oziroma daš filter na hladen zrak.

Pa ne samo to. Se loputa, maf senzor pri nekaterih, sesalni kanali, .. vse to .. pa to je samo kar se tice dovoda zraka :)


Jaz sem govoru sam zase. Pol po mojem naštetem se pa ta drag del začne (večanje kanalov, polirajnje, celoten nov izpuh...).
Slika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG To dec 30, 2003 12:00 am

TITan je napisal/-a:
Nu-NRG je napisal/-a:
TITan je napisal/-a:Splača se, če je originalen premalo prepusten za motor (kar pri meni je, kar sem vidu iz raznih dyno testov na netu). Zame je nasleden korak večja loputa za zrak in večji sesalni kanali. Izpuh je dovolj prepusten za do nekje 120-130 km. Čuti se pa kr orenk pri višjih obratih (moj ma skoraj cutoff pri 5500 pa ne, nimam več blokade). Edin pri motorjih z mn konji (pri 75 se je še kr poznal ta efek) se zmanša navor pri nižjih obratih. Pa sam filter ti bolj malo pomaga, če ne narediš dovoda hladnega zraka do njega (oziroma daš filter na hladen zrak.

Pa ne samo to. Se loputa, maf senzor pri nekaterih, sesalni kanali, .. vse to .. pa to je samo kar se tice dovoda zraka :)


Jaz sem govoru sam zase. Pol po mojem naštetem se pa ta drag del začne (večanje kanalov, polirajnje, celoten nov izpuh...).

Vem da si govoril zase :)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Sedicivalvole
Novinec
 
Prispevkov: 209
Pridružen: Pe nov 07, 2003 7:40 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Sedicivalvole To dec 30, 2003 10:31 pm

seat je napisal/-a:Ok dobr vem da je bilo glede tega ze velik napisanega samvseen pa se uporaba sportnega filtra res izplaca ali je to samo malenkost mocnejsi zvok kot pri navadnem filtru? :?: A mogoce kdo ve kako naj pri Ibizi pretentam tipalo za zrak tako da bo avto deloval normalno.Sosed ima leona pa je dal noter sportni filter pa potem motor ni imel mirnega teka pa tudi pri visjih obratih je rad zatajil.


Jest ti lahko povem moje opazanje, sicer pa je bilo res ze napisanega dost, pa tud vsak mal drgač pove...
Glede zvoka je res odvisno od mašine, samo pri moji (2.0) je to ko noč pa dan. Men je v kombinaciji s tem izpuhom zdej skor mal preglasno, ker zvok iz filtra prov trga. Ti lahk 2Fast&2Furious pove kako zgleda, lahko se pa enkrat nekje srečamo pa boš slisal da ga je res dost (zvoka).
Moč: Pri meni ima avto na gasu morda malenkost več odzivnosti, pa pod 4000 se zdaj mogoce malo lazje zavrti, drugega pa ni čutit. Problemov z vzigom ni, mogoče še celo malo lepše teče na mestu. Jaz nimam pripomb da bi kej slabse delalo, samo boljše. Po merjenju pri Senici sem zvedu, da je za doseženo vrednost malo tud filter pomagal (predvsem za visje obrate), ko motor lazje "diha"...
Pri VW avtih (koncernskih) je pri merilcu pretoka zraka kroničen problem, ki pa se ga da pri RSR za stalno odpravit. Pokliči jih. Potem bi moralo vse funkcionirat.

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
2Fast&2Furious
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3272
Pridružen: Sr jul 30, 2003 9:02 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a 2Fast&2Furious To dec 30, 2003 10:42 pm

jp od sedicivalvole tipo , ima zvok brutalen...ko sem se peljal v njem sem samo jezik do tal in oči vn ... ker to je res zvok ki si ga marsikdo želi.....
sej če bo v kratkem bolj suho vreme lahko pričakujete kratek filmček....(pospeški,zvok...)

lp andrej

PS: jst pa vm bom s filtri začel najedat čez dobre 4 mesece ... ne sj ne :wink: do tkrt bom že na pamet use to vedu :P :wink:
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat To dec 30, 2003 11:09 pm

Sedicivalvole koga naj poklicem prosimce mi lahka poves pa a mogoce ves kje ima "tanova" Ibiza zracni filter sicer sem ze malce gledal pa ma cez celo masino tisto pofu**no plastiko pa ni kej dost videt.2fast a mogoce ti kaj ves sej mas doma isto Ibizo ane
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To dec 30, 2003 11:18 pm

tista plasitka je samo za okras... :P :P
pokriva mašino in ne filtra...

poglej na levi strani nekje nasredini... more biti ena cevka speljana v eno škatlo... ni nujno da je cevka... lahko je tudi ploščato :wink: ... začeti se pa more nekje pred hladilnikom... :wink: :wink:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
2Fast&2Furious
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3272
Pridružen: Sr jul 30, 2003 9:02 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a 2Fast&2Furious To dec 30, 2003 11:18 pm

ej a veš da newem ... če te zanima ti lahko jutri probam poizvedet kako pa kaj in kje se nahaja filter) , ... sam upam da se spomnem :)

viper123: mogoče ti veš kje je in kako do njega?

lp

ps: ja isto ibizo mamo doma ja ... aja če znaš špansko je tu njihov ibiza forum .. http://tibiz.free.fr/forum/
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat To dec 30, 2003 11:27 pm

maky a ves da sm ze malce gledal sam se nisem spuscal v detajle.Ok kje pa bi najcnej dobu ta filter pa da bi mi ga en not zmontiru.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Sr dec 31, 2003 9:33 am

seat je napisal/-a:maky a ves da sm ze malce gledal sam se nisem spuscal v detajle.Ok kje pa bi najcnej dobu ta filter pa da bi mi ga en not zmontiru.

kašn panelni (tak kot je zdej) al konični?
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Sr dec 31, 2003 9:56 am

ja verjetn lastnosti mata enake al kako.jst bi kksnga konicnega.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov