Vikking je napisal/-a:Možne rešitve:
- sensor pritrjen na napačnem mestu, pod napačnim kotom (ni vseeno kam vtakneš senzor na cevi)
- uporabi se pravilen nastavek za senzor (spark plug non-fouler)
- ponavadi ko se zamenja katalizator z direktno cevjo (test pipe) kar imaš ti, potem se opravi še chip tuning, ki bolj ali manj uspešno odpravi javljanje napako za katalizator. Pokliči kakšno podjetje ki se ukvarja s čipanjem vozil in povprašaj če se da to urediti pri njih.
- se voziš in ignoriraš lučko (pač javlja napako za katalizator kar pa ne vpliva na ničesar, razen moteče lučke)
- večina se raje odloči za visoko pretočne katalizatorje, saj direktna cev zna kar neznosno povečati hrup (sploh če so lonci zadaj predelani, ali pa jih sploh ni, poleg tega je v nekaterih država kaznivo odstraniti katalizator...), rešitev pa je veliko dražja od poceni direktne cevi
- nekateri celo na eno žičko prilotajo dioda, ki prevara senzor: http://www.audiworld.com/tech/eng53.shtml
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 38 gostov