Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
gac19
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne jul 29, 2012 11:29 pm

Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a gac19 Ne jul 29, 2012 11:32 pm

lp zanima me kako bi se dala malo naviti tale avto se pravi golfa 4 1.4 16V in koliko se trenutno cene giblejo rad bi pridobil 70konjev trenutno 75 rabil bi par nasvetov kako zaceti kaksne iskusnje .... hvala
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1379
Pridružen: So maj 05, 2007 11:16 am

Re: Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a Godward Ne jul 29, 2012 11:52 pm

hm ta masina ze nestjunana povzroča toliko problemov, ti bo jo pa še obremenil
Renault 5 Campus 1.1/1.4 1992 - prodano
Renault Laguna 1.8 16V 2000 Fairway - prodano
Volvo S80 D5 2003 - prodano
Volvo S60 D5 2010 Summum avt.
Slika
 
gac19
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne jul 29, 2012 11:29 pm

Re: Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a gac19 Ne jul 29, 2012 11:54 pm

za enkrat nism imel nobenih problemu z motorjem potem ne priporaocate ?
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1379
Pridružen: So maj 05, 2007 11:16 am

Re: Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a Godward Po jul 30, 2012 12:02 am

problem je z odduskom, kjer lahko pozimi zmrzne kondenz in ti izvrže vso olje, posledično motor zariba če ne opaziš pravočasno.
glede tjuninga 1.4 mlinčka pa je bilo že dosti povedanega, enostavno se iz finančnega vidika ne splača, pa tudi ne pridobiš toliko konjev.
raje poglej za kakim IV gti in je to to.
Renault 5 Campus 1.1/1.4 1992 - prodano
Renault Laguna 1.8 16V 2000 Fairway - prodano
Volvo S80 D5 2003 - prodano
Volvo S60 D5 2010 Summum avt.
Slika
 
gac19
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne jul 29, 2012 11:29 pm

Re: Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a gac19 Po jul 30, 2012 12:14 am

hvala za mnenje
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a vojkostar Po jul 30, 2012 7:07 am

ceneje te druga mašina pride kot da to enki tunaš, navaden tuning cirka 5 konjev dobiš, če pa hočeš kompresor notr dajet al turbino bo pa zadeva par jurjov, raje drugo mašino za jurja notr
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a Blinder Po jul 30, 2012 8:45 am

dejte mu povedat mal cene kosov, da dobi boljšo predstavo koliko stane predelovanje.
300€ izpušni kolektor
2x400€ odmične grede
300€ chiptuning
800€ izpuh
delo..
pol bi si človek še zaželel krajši menjalnik..
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a vojkostar Po jul 30, 2012 9:32 am

ja da dobiš 15 konjev :) ne pa 70 :P
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Re: Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a LinuxFuter To jul 31, 2012 7:08 pm

Cenejši bo nakup GTI-ja iste generacije, ker z želenim pribitkom konjev boš v območju GTI-ja, samo zavore in podvozje bodo pa na ravni traktorja.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Re: Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a Pro_Tuning To jul 31, 2012 9:31 pm

Ni problema. 155 konjev izmerjenih. Schrick odmicne, posamicne sesalne loputem sportni izpusni kolektor in izpuh , obdelana glava motorja.

Tukaj je primerjava razlicnih stopenj tuninga 1.4 16v motorja.

Slika
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a vojkostar Sr avg 01, 2012 1:39 pm

tole bo hondica ne pa 1.4 75 konjev :)
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Re: Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a Pro_Tuning Sr avg 01, 2012 2:53 pm

Vsi so VW 1.4 16V.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a tristan01 Sr avg 01, 2012 6:08 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Vsi so VW 1.4 16V.


Namesto da lepiš le grafe, pripiši poleg še okvirne številke vložka za take rezultate...

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Re: Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a Pro_Tuning Sr avg 01, 2012 8:59 pm

Saj je bilo ze v enem od prejsnih sporocil omenjeno. Izpusni kolektor, odmicne, elektronika, izpuh in se kaj. Blok, ojnice, bati, ventili in vzmeti ventilov, to je vse serijsko. Ta motor je zelo dober za predelave. Zlahka se zavrti do 9000 obratov..
Zadnjič spremenil Pro_Tuning, dne Sr avg 01, 2012 9:38 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a _furby_ Sr avg 01, 2012 9:30 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Saj je bilo ze v enem od prejsnih sporocil omenjeno. Izpusni kolektor, odmicne, elektronika, izpuh in se kaj. Blok, ojnice, bati, ventili in vzmeti vzmeti, to je vse serijsko. Ta motor je zelo dober za predelave. Zlahka se zavrti do 9000 obratov..


predvsem je vprasanje koliko casa se bo tako vrtel z temi original komponentami ;)
turbo inside
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Re: Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a Pro_Tuning Sr avg 01, 2012 9:37 pm

Do sedaj že tretje leto.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a tristan01 Če avg 02, 2012 7:38 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Do sedaj že tretje leto.


Mislim da je precej velika razlika ali tale motorček odpelje par dirk na leto ali pa je to vozilo ki se dnevno uporablja v prometu. Seveda pa se da doseči tak rezultat tudi iz serijskih komponent z dobrim poznavanjem in premišljenimi dodelavami. Vseeno pa dvomim, da tak prirast moči prenese material brez resnih posledic na življenjsko dobo...

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Re: Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a Pro_Tuning Če avg 02, 2012 3:51 pm

Navor ni dosti vecj od originalnega. Samo bolj se vrti. Motor je zelo dobro zasnovan in nima problemov v visjih obratih.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Bmw.
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Sr jan 18, 2012 2:19 pm

Re: Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a Bmw. Če avg 02, 2012 9:20 pm

PA na porabo ste pozabli tako da se ne splača ker tolko ko bo porabil z temi konji ni tistega navora tako da nima smisla. Take predelave se delajo za gorske dirke rellije in temu podobna tekmovanja ne pa za vsakodnevno vožnjo lp
 
stig
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Ne mar 02, 2008 1:43 am
Kraj: Novo mesto

Re: Golf IV 1.4 16V

Napisal/-a stig Če avg 02, 2012 11:20 pm

tko k je LinuxFuter napisu kup gti-ja k če boš ta avto naviju boš velik dnarja v mašino zmetu pol bi blo pa še priporočljivo bremze nadgradit pa podvozje kar pa spet ni tako poceni
če se ti gre res za konje pr gti-ju daš samu avto na računalniki pa sprogrameš (odpreš turbino) in imaš 170 konjev brez dodatnih predelav ker ta avto ku so načrte delal je bil mišlen na 170 konjev tovarniško pa so pol zaradi podražitev bencina zmanjšal na 150 da je avto bolj ekonomičen kar se men zdi rahla bedarija:D
Zadnjič spremenil stig, dne Ne avg 05, 2012 1:08 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov