
LP, Mare23
jky je napisal/-a:Temu se reče po angleško ADJUSTABLE CAM GEARS (poglej na http://www.skunk2.com/)
Namenjeno je nastavitvi timingov na odmičnih gredeh.
ne vem če sem točno prevedel:
Angleško:
Adjustable cam gears allow engine tuners to optimize horsepower and torque by adjusting camshaft timing.
jky je napisal/-a:S temi zadevami nastavljaš kako dolgo bodo ventili odprti, kar pomeni da lahko dlje časa pustiš odprt ventil, kar ima za posledico več bencina v komori, kar je posledica STE ZADELI več "hrčkov". (to je bolj kmečka razlaga)
Bolj tehnične se mi pa ne da pisat, ma pa še zveze v obrati in navorom in "poniji". Skratka zakomplicirana stvar.
mondy je napisal/-a:jky je napisal/-a:S temi zadevami nastavljaš kako dolgo bodo ventili odprti, kar pomeni da lahko dlje časa pustiš odprt ventil, kar ima za posledico več bencina v komori, kar je posledica STE ZADELI več "hrčkov". (to je bolj kmečka razlaga)
Bolj tehnične se mi pa ne da pisat, ma pa še zveze v obrati in navorom in "poniji". Skratka zakomplicirana stvar.
Ni res, ne vpliva na to kako dolgo bodo odprti ampak KDAJ se odpirajo. Sam profil gredi določa koliko časa bodo ventili odprti.
V končni fazi se s tem premika krivuljo moči do neke meje seveda. Večinoma vplivajo same gredi.
nebivedu je napisal/-a:Se prav lahko tut naštimaš, da se bati s čem srečajo, če ne nastaviš pravilno!!!
He he pol pa se pejt, če lih ne obvladaš tega.
LP
Nebivedu
nebivedu je napisal/-a:Se prav lahko tut naštimaš, da se bati s čem srečajo, če ne nastaviš pravilno!!!
He he pol pa se pejt, če lih ne obvladaš tega.
LP
Nebivedu
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov