Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
mare23
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Ne feb 02, 2003 8:00 am
Kraj: Koper, Izola

Zakaj te zadevce????

Napisal/-a mare23 Če jan 08, 2004 1:57 pm

Malo sem neveden glede teh zadev...zakaj se jih sploh uporablja oz. drugače rečeno.....kakšna je razlika med originalnimi???
Slika

LP, Mare23
 
Punto ABARTH
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1669
Pridružen: To avg 05, 2003 10:17 pm

Napisal/-a Punto ABARTH Če jan 08, 2004 1:58 pm

:?:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jan 08, 2004 2:02 pm

Za to imam 3 odgovore:

1. lahko je samo lepotno.

2. lahko je namesto običajnih, ker so lažji in lahko več zdržijo.

3. Kar je najbolj verjetno - lahko je namesto navadnih manjših zobnikov, večji premer novih zobnikov, da se vodna pumpa ne vrti prehitro(da je ne uničiš) in da se alternator ne vrti prehitro, ker ga z preveč obrati lahko uničiš.

LP
Nebivedu
Zadnjič spremenil nebivedu, dne Če jan 08, 2004 2:03 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Chip
Novinec
 
Prispevkov: 347
Pridružen: Ne nov 24, 2002 6:17 pm
Kraj: Jesenice-city

Napisal/-a Chip Če jan 08, 2004 2:03 pm

Teža

Chip
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Če jan 08, 2004 2:09 pm

Temu se reče po angleško ADJUSTABLE CAM GEARS (poglej na http://www.skunk2.com/)
Namenjeno je nastavitvi timingov na odmičnih gredeh.

ne vem če sem točno prevedel:

Angleško:

Adjustable cam gears allow engine tuners to optimize horsepower and torque by adjusting camshaft timing.
NO GO!
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Če jan 08, 2004 2:12 pm

Če bi dobro pogledal bi videl da je gor napisana firma, homepage te firme http://www.hksusa.com/,

po engine nekje maš to napisano kaj in kako + cena v Amerikanski dolari!
NO GO!
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Če jan 08, 2004 2:13 pm

jky je napisal/-a:Temu se reče po angleško ADJUSTABLE CAM GEARS (poglej na http://www.skunk2.com/)
Namenjeno je nastavitvi timingov na odmičnih gredeh.

ne vem če sem točno prevedel:

Angleško:

Adjustable cam gears allow engine tuners to optimize horsepower and torque by adjusting camshaft timing.


Bravo! :wink: No, a kdo ve povedat kako to dejansko vpliva na odmične?
Recimo, da malo "zategneš" tele zadevice in pol kaj? Prestaviš razmerje med vrtenjem ene in druge odmične gredi ali kako?
Kako to potem vpliva na zobati jermen? Če preveč zategneš je lahko jermen preobremenjen in ti lahko poči... pol pa gre mašinca v vesolje :P

Ajde znalci, da vas slišmo... mene tole res zanima :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Če jan 08, 2004 2:22 pm

S temi zadevami nastavljaš kako dolgo bodo ventili odprti, kar pomeni da lahko dlje časa pustiš odprt ventil, kar ima za posledico več bencina v komori, kar je posledica STE ZADELI več "hrčkov". (to je bolj kmečka razlaga)

Bolj tehnične se mi pa ne da pisat, ma pa še zveze v obrati in navorom in "poniji". Skratka zakomplicirana stvar.
NO GO!
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Če jan 08, 2004 2:55 pm

jky je napisal/-a:S temi zadevami nastavljaš kako dolgo bodo ventili odprti, kar pomeni da lahko dlje časa pustiš odprt ventil, kar ima za posledico več bencina v komori, kar je posledica STE ZADELI več "hrčkov". (to je bolj kmečka razlaga)

Bolj tehnične se mi pa ne da pisat, ma pa še zveze v obrati in navorom in "poniji". Skratka zakomplicirana stvar.


Ni res, ne vpliva na to kako dolgo bodo odprti ampak KDAJ se odpirajo. Sam profil gredi določa koliko časa bodo ventili odprti.

V končni fazi se s tem premika krivuljo moči do neke meje seveda. Večinoma vplivajo same gredi. :wink:
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Če jan 08, 2004 2:57 pm

mondy, ja mas prav! sej sem reku da je o tem bolj mal napisano.
NO GO!
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Če jan 08, 2004 3:05 pm

Aha... To se pravi, da lahko s tem določiš, da naprimer sesalna gred "prej" odpre ventile, izpušna gred pa kasneje... ali obratno... Potem pa več moči...? :roll:
A sem približno uštekal?

p.s. Potem predvidevam, da ima tole smisel dajat samo na motorje z dvema ali večimi odmičnimi gredmi.
Slika
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če jan 08, 2004 3:08 pm

mondy je napisal/-a:
jky je napisal/-a:S temi zadevami nastavljaš kako dolgo bodo ventili odprti, kar pomeni da lahko dlje časa pustiš odprt ventil, kar ima za posledico več bencina v komori, kar je posledica STE ZADELI več "hrčkov". (to je bolj kmečka razlaga)

Bolj tehnične se mi pa ne da pisat, ma pa še zveze v obrati in navorom in "poniji". Skratka zakomplicirana stvar.


Ni res, ne vpliva na to kako dolgo bodo odprti ampak KDAJ se odpirajo. Sam profil gredi določa koliko časa bodo ventili odprti.

V končni fazi se s tem premika krivuljo moči do neke meje seveda. Večinoma vplivajo same gredi. :wink:


mondy ma prav s temi zobniki se da zelo natančno nastaviti tajming odpiranja ventilov. Neke velike razlike v konjih s tem ne moreš dobiti, lahko pa delovanje mašine umiriš, da teče bolj lepo.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Če jan 08, 2004 3:11 pm

http://sportcompactcarweb.com/insidetec ... nology01a/

tle je kako en opis sam ni glih dobr. tu sta dva dobra grafa, kjer se vdi, da sem se že spet zmotil, saj ne dobis več "hrčkov" ampak boljši navor.
NO GO!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jan 08, 2004 3:15 pm

Se prav lahko tut naštimaš, da se bati s čem srečajo, če ne nastaviš pravilno!!!
He he pol pa se pejt, če lih ne obvladaš tega.

LP
Nebivedu
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Če jan 08, 2004 3:25 pm

nebivedu je napisal/-a:Se prav lahko tut naštimaš, da se bati s čem srečajo, če ne nastaviš pravilno!!!
He he pol pa se pejt, če lih ne obvladaš tega.
LP
Nebivedu


Hmm... tole pa je res lahko tudi problem. Če ti naprimer kakšen od vijakov popusti:
Citiram:
Cam gear slippage is a major concern among end-users. Slippage refers to the bolts loosening up and allowing the cam timing to advance or retard fully often with catastrophic results.
Slika
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Če jan 08, 2004 9:30 pm

Men se pa zdi bol da je to RUTZ ( ne vem točn kako se napiše ).
Je pa to kompresor, ki tisi zrak v mašino. ALA tista pomožna mašina, k jo vidš včasih pr avtih k gleda šez havbo.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če jan 08, 2004 10:08 pm

Ni to kompresor. Sej so že povedal zakaj se uporablja. Za nastavitev vžiga ubistvu, oziroma za nastavitev položaja odmičnih. Sej to se da pri vsakem avtu nastavljat. To so samo nadometstni zobniki za zobati jermen ki omogočajo dost bolj natančne nastavitve. Prav pride pri tunanih avtomobilih kjer je treba na desetinke stopinje točno nastavt to zadevo.
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe jan 09, 2004 7:31 am

nebivedu je napisal/-a:Se prav lahko tut naštimaš, da se bati s čem srečajo, če ne nastaviš pravilno!!!
He he pol pa se pejt, če lih ne obvladaš tega.

LP
Nebivedu


Možno, vendar maloverjetno, ker lahko zadevo štimaš le +/- 5 stopinj, tako da mislim, da se to le redko zgodi. Sploh treba računat, da se tunnane mašine dostikrat šraufajo in se potemtakem te šraufi redno kontrolirajo.
http://www.raceland.si
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo To jan 13, 2004 11:13 am

Ja prav mate, nastavlja se lahko "cas" odpiranja oz zapiranja, seveda ce se prej odpre ventil se bo tudi prej zaprl (nizji vrtljaji), ce pa nastavis na kasnejso varianto pa se pozneje odpre pa pozneje zapre (za visje vrtljaje).
Cuj Nebivedu ves da si napisal eno vlko ..... :) (ono glede vodne pumpe,ker se odmicna gred pol toliko obraca kot glavna, torej glavna gred naredi 720stopinj ko odmicna 360) Saj ni nic hudga, glavno je da si POMAGAMO eden drugemu!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jan 13, 2004 11:15 am

Vem da sem naredu eno vlko...

LP
Nebivedu
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov