Jaz sem mnenja, da s temle ne bo nič.
Za stiskanje zraka potrebuješ kar veliko moči in veliko hitrost vrtenja...
In da bi vse to dosegel potrebuješ velik, potraten elektromotor, ki pokuri več energije kot jo pa z njim pridobiš.
Pomisli na zgornji video in na pihalnike listja.
Misliš, da boš ti z nekim brezkrtačnim motorjem in kompresijskim delom turbine bolj stisnil zrak kot dva pihalnika listja?
Pomoje boš ravno tam tam... Torej se avtu ne bo popolnoma nič poznalo na moči.
Na stvar lahko pogledaš še malo drugače.
Kompresorji (ti z velikim rezervoarjem, ki jih najdeš po delavnicah) so ustvarjeni za stiskanje zraka. Koliko energije porabijo? Koliko zraka uspejo stisnit? Kakšne pretoke zraka imajo?
Če bi bilo vse tako simpl tudi v delavnicah ne bi imel velikih kompresorjev ampak takale, male zadeve... Vem da so tisti narejeni za povsem drugačne namene, a za razmislit je...
Jaz bi ti svetoval da pozabiš na vse skupaj, ker če bi bile te električne turbine mogoče, bi jih sedaj že nekdo prodajal in mastno služil...
Tole je popolnoma isti nateg kot
Johnsonov motor. Pravijo da deluje, je učinkovit, lahko proizvajaš elektriko... a na netu lahko najdeš le načrte zanj, katere moraš pa seveda kupiti.
Pomisli... če bi bil ta stroj mogoč in učinkovit, zakaj pa ne prodajajo kar narejenega artikla? To bi folk množično kupoval.
Enostavno artikla ni narejenega, ker bi folk hotel denar nazaj, bilo bi polno reklamacij... tako pa dokler so le pri načrtih folk ne more zahtevati denarja nazaj...
Fino bi bilo izbrskati, koliko energije potrebuješ zza komprimiranje zraka na določen pritisk, kakšne pretoke zraka imajo turbine v avtu, kakšen je ekvivalent njihove moči...