Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Blow off na atmosferski motor

Napisal/-a s.Hio Če jan 22, 2004 6:33 pm

Mene zanima kako bi se dalo na atmosferkem motorju s športnim zračnim filtrom ustvariti efekt blow off valve (kot pri turbo motorjih) ali bi bilo za to potreben vsaj kompresor, ker bi imel zrak potem pritisk in bi se ventil aktiviral.

Bral sem nekaj tem o teh ventilih a sem videl da se uporabljajo samo pri turbo in kompresor motorjih (izpuščajo pritisk v ceveh ko se zapre gas) zanima pa me če bi se dalo vsaj ta žvižgajoči efekt ustvarit s kakšnim podobnim ventilom občutljivim na manjši pritisk ali kaj podobnega oz primeren za atmorferski pritisk.

Če kdo ve ali kaj takega sploh obstaja? (ali bi jaz rad nekaj nemogočega) :bere
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Če jan 22, 2004 6:40 pm

rad bi izdelal nekaj nemogočega...
rabiš turbino in pika...
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Če jan 22, 2004 6:45 pm

V eni španski tuning reviji sem videl nekaj kaj bi naj dalo podoben zvok. Naslov je bil "Zvok F1" ali nekaj podobnega. Bil pa je športni filter, nekam čudno narejen in je imel na zunanji strani nekakšen propeler. ta bi naj glih dal ta piskajoč zvok. :? če pa to deluje pa ne vem
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Če jan 22, 2004 7:05 pm

Hvala za informacijo. A je bilo ime "Zvok F1" pisano v španščini? Drugače bom pa malo pobrskal.

Praviš da ima nekakšen propeler, to me sponimja na to ko sem bil še majhen pa so v kinder jajčkih bili neki taki propelerčki, ki so žvižgali. Pa bi jaz to magar stestiral pa se zajebaval da imam turbo. :lol: Joke

Drugače pa me zanima (ker nisem nikjer zasledil) kako se te umetnosti od blow off obnesejo na TDI mašini ali imajo isti efekt kot na bencinarjih.
Saj vem da je turbina turbina in da povsod enak efekt, ampak tako za informacijo ker nihče ne piše o tem na TDI. Ker bi jaz to vgradil če ne na fotrov golf IV TDI (DI rdeči).
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Need_Power Če jan 22, 2004 7:17 pm

Turbo dizli nimajo blow off ventila. Lahko pa tu prebereš kako to ustvarit na dizlu:
http://www.hoberg.at/diesel-bov.html
Samo se ti bo pri ceni verjetno zataknilo

Ajde
Zadnjič spremenil Need_Power, dne Če jan 22, 2004 7:21 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Če jan 22, 2004 7:21 pm

Ja. Vse je v španščini. :? Kolega vozi v Španijo te pa včasih kake revije domov privleče :-P
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Če jan 22, 2004 7:23 pm

Sorry, moja nemščina je porazna, zato upam da sem narobe razumel.

kaj to je 650€ z montažo ali samo material?

Ker se mi zdi (sem prepričan 20%) da je za bencinarje ceneje. ali ne?

Vsekakor se bom verjetno premislil ker še malo dodam in si vgradim v mojo škodo kompresor - 1.6 MPI, sport air filter, powerful, chip tuning-> nimam pojma koliko konjev a gre kar dobro!
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Če jan 22, 2004 7:33 pm

woolff je napisal/-a:Ja. Vse je v španščini. :? Kolega vozi v Španijo te pa včasih kake revije domov privleče :-P


Pa bi mi upal o tem dat kaj podrobnejših podatkov. Npr: znamko revije ali filtra ali karkoli kar piše zraven, lahko tudi prepišeš iz revije če ti to bolj ustreza ali še boš uspel sploh dobit revijo ven. Res me zanima!

p.s.: pa ni treba nujno lahko tudi počakam par dni.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Če jan 22, 2004 7:45 pm

s.hio je napisal/-a:Sorry, moja nemščina je porazna, zato upam da sem narobe razumel.

kaj to je 650€ z montažo ali samo material?

Ker se mi zdi (sem prepričan 20%) da je za bencinarje ceneje. ali ne?

Vsekakor se bom verjetno premislil ker še malo dodam in si vgradim v mojo škodo kompresor - 1.6 MPI, sport air filter, powerful, chip tuning-> nimam pojma koliko konjev a gre kar dobro!


650 eurou lahko zaračuna samo nemec!

To dobiš isto stvar samo da je italjansko (so pa prvi nrdili za dizle pop off):

http://www.bonalume.it/index_eng.asp?a=dettaglio_prod&id=23

Pride pa stat 242 EUR + davek


Ja za turbo bencince je dosti bol poceni, jst sm dal za mojga power pop lih tako od bonalume (odlična znamka!!!) 135 EUR z ivo in prevozom.
Zvok pa je odličen :P

Čene sm pa vidu tak nastavek ki ga daš na konc škarika in nrdi tak podoben zvok pop off-u, samo to je totalna bedarija, predvsem zato k ti bi morilo motor...
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Če jan 22, 2004 8:04 pm

Hehe
maš tok teh varjant FAKE sound,maš take fore namreč ns slovaškem si lahk kupu k plopelerček za na filtr namonterat,heh pa je piskal k turbinca hehe men se zdi da je koštal tm okok 150Kron to je okol 870tolarjev . sa fake ni nevem bog ve kaj bol se splača teal TURBINCA .....



No to je že druga zgodba :wink:


LP _VeNoM_ 8)
 
Uporabniški avatar
Slater
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So maj 31, 2003 3:20 am

Napisal/-a Slater So jan 24, 2004 10:43 am

sam lohka tole doma nardiš.
Vzameš kompresor zraka in posodo. Noter kompresor šopa zrak. Potem vzameš BlowOff in ga montiraš na cev, ki je privarjena na "cisterno" z zrakom. Vmes daš ventil z elektronskim krmiljenjem. Pod gas daš stikalo in ko stopalko dovolj pohodiš, vklopiš stikalo, ki odpre ventil. V BlowOff uleti stisnjen zrak ... VOILA Swiiuuuu Swiuuuu Swiuuuu :lol:
Lohka pa tud ročni ventil montiraš in ga ročno odpiraš :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Po jan 26, 2004 12:30 am

-slater:Eni pa mate domislijo :lol:
s.hio: Tole je navadna bedarija...Vsak se ti bo smeju, k mu bos odpru havbo, mene bi blo sram kej taga dajat na N/A motor..Blow off ima neko funkcijo, da varuje turbino pred backpressurjem..
Ti bos pa dajal razne propelerje pa take stvari gor, ne ga srat no, pa sej motor ni novoletna jelka :?
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio To jan 27, 2004 2:33 am

Ko človek bere take bedarije potem ga kar mine in najraje bi se kar zapeljal do srs in montiral gor kompresor, ko bom bolj premožen seveda.

za zdaj pa sem samo malo polepšal prostor pod motorjem in prerihtal nov dovod zraka z gladkimi cevmi.

kar se tiče pa unih turbinc dodatnih sem probal eno zanimivost: na luknjo od odušnika od olja sem montiral eno mini turbinco (beri propeleček) in ugotovil, da se da tudi tako doseč drugačen glas, je pa praktično neoprazen, edino kar je prišlo do tega, da sem potem montiral dva filtra od odušnika. Enega na pravo mesto, enega pa kot dodaten dovod zraka. zanimivo do konca in motor diha ko kak astmatik ki se vrne z morja. In pri škodi je zanimivo, ker vw motor nima senzorja za pretok zraka, ima samo senzor temperature, ki pa je diretkno na loputi.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ To jan 27, 2004 1:10 pm

hehe

Vedno neki novga posebi specijalci so bili zame ko sm vidu take stvari tm k jaz nikoli nebi dal gor na svoj avto,sm pa slišu dost teh varjant FAKE TURBINA hehhee za to so pa res specijalci,saj zame se to zdi otročje!!!



če hočeš met fukn not pa je,če imaš denar sevede!!!
Tko da TUNING FOR LIFE :wink:

jst sm že tok dnarja zmetu na svoj avto hehh da ga sploh nom prodaju heheh preveč unikat pr nas v sloveniji da bi ga prodal pa gdo vozi mojo Škodo FELICIO heheh 8)
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich To jan 27, 2004 2:17 pm

No dej pokazi ta svoj unikat, da ga vidmo :)
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Če jan 29, 2004 10:26 pm

HaBBkE je napisal/-a:No dej pokazi ta svoj unikat, da ga vidmo :)



he moj unikat je na draggih dost tko da sm tm velikratt,kazu ga pa nom k ste več al manj PROVOKATORJI TUKI GOR :wink:
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če jan 29, 2004 11:22 pm

Mislim da še nobeden ni omenil, da je na kompresor motorjih BOV skoraj neuporaben? Na Turbo (benz) motorju BOV sprošča odvečen pritisk, ko je loputa zaprta, turbina se pa še vrti. S tem se podalša živlenska doba turbine (kraki na "veternici" niso obremenjeni toliko). Pri kompresorjih se pa vrti sorazmerno s hitrostjo motorja (zaradi tega ni pri kompresorjih lag efekta). Ko se loputa zapre, kompresor ravnotako še poganja zrak, ampak orenk počasneje kot turbina (povprečen kompreser rečmo da se vrti z 13-15k RPM, turbina pa s 100-140k RPM ki se vrti man odvisno od motorja). Ludje ki so montirali BOVe na Kompresor motorje (vem sam za G60ke in Lysholme), pravjo da ne dajo čisto nič zvoka razen v zelo nizkih obratih in da so sama zguba denarja. Na Lysholmih še orenk škodujejo, ker BOV naredi, da nadpritisk bolj zabije v motor kot pri normalnih whastegatih.

Upam da nisem kej preveč iz konteksta :o
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če jan 29, 2004 11:23 pm

Aja pa oproščam se za kakeršne koli napake, moram jet zdele :?
Slika
 
Uporabniški avatar
AleX_79
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: To jul 15, 2003 5:56 pm
Kraj: Lucija

Napisal/-a AleX_79 So jan 31, 2004 2:40 pm

_VeNoM_ je napisal/-a:Hehe
maš tok teh varjant FAKE sound,maš take fore namreč ns slovaškem si lahk kupu k plopelerček za na filtr namonterat,heh pa je piskal k turbinca hehe men se zdi da je koštal tm okok 150Kron to je okol 870tolarjev . sa fake ni nevem bog ve kaj bol se splača teal TURBINCA .....



No to je že druga zgodba :wink:


LP _VeNoM_ 8)


:shock: Jap, dejte veselo montirat ovire v dotok zraka,....
a ni skoda samo zaradi zvoka dodat notri neke ventilatorje oz. nevem kaj ki pa samo ovirajo pretok zraka ?
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Ne feb 01, 2004 4:48 pm

AleX_79 je napisal/-a:
_VeNoM_ je napisal/-a:Hehe
maš tok teh varjant FAKE sound,maš take fore namreč ns slovaškem si lahk kupu k plopelerček za na filtr namonterat,heh pa je piskal k turbinca hehe men se zdi da je koštal tm okok 150Kron to je okol 870tolarjev . sa fake ni nevem bog ve kaj bol se splača teal TURBINCA .....



No to je že druga zgodba :wink:


LP _VeNoM_ 8)


:shock: Jap, dejte veselo montirat ovire v dotok zraka,....
a ni skoda samo zaradi zvoka dodat notri neke ventilatorje oz. nevem kaj ki pa samo ovirajo pretok zraka ?





jaz osebno nebi nikoli dal to v svoj avto!!! kajti brez veze meti tisto kar nič ne nardi oz. poveča moč!!! 8)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov