Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

suspension

Napisal/-a jky Sr jan 28, 2004 10:15 am

Slika

Komentarje prosim.
NO GO!
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr jan 28, 2004 10:20 am

to je pomoje un vzmetenje, ki ga dviguješ in spušaš s kompresorjem... Ne vem, sj se bo kšn strokovnjak najdu. :-P
Slika
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Sr jan 28, 2004 10:22 am

Pugi je napisal/-a:to je pomoje un vzmetenje, ki ga dviguješ in spušaš s kompresorjem... Ne vem, sj se bo kšn strokovnjak najdu. :-P

bl ne...
tam se napihuje taka blazinica ki je zgoraj pri vzmeti...

bi prej rekel da je tole za tršanje in mehčanje amortizerja...
SlikaSlika
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Sr jan 28, 2004 10:24 am

maky je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:to je pomoje un vzmetenje, ki ga dviguješ in spušaš s kompresorjem... Ne vem, sj se bo kšn strokovnjak najdu. :-P

bl ne...
tam se napihuje taka blazinica ki je zgoraj pri vzmeti...
bi prej rekel da je tole za tršanje in mehčanje amortizerja...


Mislim, da ima maky prav...
Slika
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Sr jan 28, 2004 10:32 am

Hmmm, ja nekaj malega sem že slišal o teh "podvozjih" - če se ne motim gre za neko Nizozemsko firmo a ne.

Ne vem če ma zadeva kaj dost veze z dvigovanjem in spuščanjem - tista "piksna" je enostavno zato, da se lažje prilagaja trdota samega amortizerja ( presežek hidravlične tekočine, plin za pritisk, ipd.).
Seveda se pa lahko motim ;).
Slika Slika
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Sr jan 28, 2004 10:44 am

evo pugi za dviganje in spuščanje so take blazinice
Slika

bol bedna slikca sam zdele se mi ne da iskat
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr jan 28, 2004 11:41 am

Po mojem je ta sistem podoben tistim na motorjih (dvokolesnikih), pri katerih se s tem nastavlja trdota amortizerja.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr jan 28, 2004 11:45 am

10x maky, dost sm že slišal o teh podvozjih, videl pa še nisem kako zgleda in deluje... Pravil mi je kolega iz Belgije, da imaš zadej v prtljažniku števec za pritisk in jih pumpaš gor pa dol, pa tud trdoto lahko nastavljaš...
Slika
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Sr jan 28, 2004 11:50 am

Pugi je napisal/-a:10x maky, dost sm že slišal o teh podvozjih, videl pa še nisem kako zgleda in deluje... Pravil mi je kolega iz Belgije, da imaš zadej v prtljažniku števec za pritisk in jih pumpaš gor pa dol, pa tud trdoto lahko nastavljaš...

u bistvu ne...
ti maš zadaj kompresor in cevke ki grejo na te blazinice in ventile...
števec za pritisk imaš v kabini zraven štekerčkov... samo je 8 štekerjov(najmanj)...
hitrost dviganja je pa odvisna od tega,kako velik kompresor maš... tisti manjši zadostuje da se avto dvigne v cca. 1-2 minute :wink:
SlikaSlika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov