Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...

Kateri DV za 1.8T

GFB Hybrid
3
27%
Forge
5
45%
Bailey
3
27%
 
Skupaj glasov : 11
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

1.8T: GFB Hybrid in ECS race N75 valve

Napisal/-a 1.8T Sr jan 28, 2004 2:31 pm

Pozdrav.

Slucajno ima kdo na forumu realne izkusnje z v topicu omenjenima zadevama na 1.8T motorju?

Jan
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr jan 28, 2004 2:38 pm

Diverter valve se ti najbolj splača uzet od Forge in sicer007p.
Za N75 ventilom, se ti splača uzet H varjanto na pooblaščenem servisu, cena cca 15000, Se mi zdi da je od 2.2 Turbo od Audija.
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Sr jan 28, 2004 2:49 pm

Hvala za odgovor...

Torej, za H valve nekateri trdijo, da ne deluje najbolje za "original 150hp" motorje, bolj priporocajo J varianto. Anyway, ni mi prav natancno jasna razlika med vsemi omenjenimi VAG ventili in ECS race N75 ventilom...

http://www.ecstuning.com/stage/n75-info.html

Jan
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Sr jan 28, 2004 3:17 pm

Za kaj se to rabi, oz. kako to deluje :roll: :?:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Uporabniški avatar
Surfer_D
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po jul 15, 2002 3:21 pm

Re: 1.8T: GFB Hybrid in ECS race N75 valve

Napisal/-a Surfer_D Sr jan 28, 2004 3:24 pm

1.8T je napisal/-a:Pozdrav.

Slucajno ima kdo na forumu realne izkusnje z v topicu omenjenima zadevama na 1.8T motorju?

Jan


tko kot je cuprar napisal je in se podpišem pod njegov post.

Pri GFB ti bo avto trokiral ker 1.8T niso narejeni da presežek spuščajo v luft.
Vedno preverjen in najboljši je Forge 007P za konkretno tvojo mašino. za 10USD lahko zraven še kupiš 3 vzmeti s katerimi si lahko nastavljaš še poljubne nastavitve.

"H" varianta je najboljša za chipane avte, če nimaš namena imeti chipa ne rabiš drugega N75 in diverter valva, ker pritisk ne presega 0,6 bara.
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Re: 1.8T: GFB Hybrid in ECS race N75 valve

Napisal/-a 1.8T Če jan 29, 2004 9:38 am

Surfer_D je napisal/-a:Pri GFB ti bo avto trokiral ker 1.8T niso narejeni da presežek spuščajo v luft.

"H" varianta je najboljša za chipane avte, če nimaš namena imeti chipa ne rabiš drugega N75 in diverter valva, ker pritisk ne presega 0,6 bara.


Thnx za mnenje.

ECU je ze premapiran, RSR motorsport je naredil izjemno kakovostno delo :)

Kar se tice GFB, a je to osebna izkusnja, ali mnenje iz interneta?
Po raznih testiranjih in ustnih izrocilih se da Hybrid ventil tunat, koliko % bo spustil v atmosfero in koliko nazaj v zracni sistem, ravno za to, da bi preprecil prebogato mesanico...

Torej, N75H, primerjal sem krivulje H in J variante. H ima malo mocnejso "brco v hrbet" pri 3000rpm, potem pa boost *rapidno* pade napram J varianti, katera ima malenkost manj boosta na peaku, z visanjem obratov pa ne odpira toliko wastegate-a in s tem drzi boost precej visoko. Odvisno kaj rabis, meni bi bolj ustrezala J varianta. Bolj me zanima ECS racing N75, kako se obnasa.

Lep pozdrav, Jan
 
Uporabniški avatar
Surfer_D
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po jul 15, 2002 3:21 pm

Re: 1.8T: GFB Hybrid in ECS race N75 valve

Napisal/-a Surfer_D So jan 31, 2004 2:53 pm

1.8T je napisal/-a:
Surfer_D je napisal/-a:Pri GFB ti bo avto trokiral ker 1.8T niso narejeni da presežek spuščajo v luft.

"H" varianta je najboljša za chipane avte, če nimaš namena imeti chipa ne rabiš drugega N75 in diverter valva, ker pritisk ne presega 0,6 bara.


Thnx za mnenje.

ECU je ze premapiran, RSR motorsport je naredil izjemno kakovostno delo :)

Kar se tice GFB, a je to osebna izkusnja, ali mnenje iz interneta?
Po raznih testiranjih in ustnih izrocilih se da Hybrid ventil tunat, koliko % bo spustil v atmosfero in koliko nazaj v zracni sistem, ravno za to, da bi preprecil prebogato mesanico...

Torej, N75H, primerjal sem krivulje H in J variante. H ima malo mocnejso "brco v hrbet" pri 3000rpm, potem pa boost *rapidno* pade napram J varianti, katera ima malenkost manj boosta na peaku, z visanjem obratov pa ne odpira toliko wastegate-a in s tem drzi boost precej visoko. Odvisno kaj rabis, meni bi bolj ustrezala J varianta. Bolj me zanima ECS racing N75, kako se obnasa.

Lep pozdrav, Jan



Vse kar ti pišem je preverjeno. Kolega se je fino nasral z GFB ostalo je pa mnogo izkušenj od kolegov iz tujih forumov.

ECS N75 je kopija "H" verzije, ki je samo mnogo dražja. Ima tudi grafe primerjav nekje in vse. Zdele se mi ne ljubi vse pisat - ob priliki se lahko kje vidmo in ti povem kaj se ti splača tunat in imaš 225 konjec zagotovljenih.
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Re: 1.8T: GFB Hybrid in ECS race N75 valve

Napisal/-a 1.8T Po feb 02, 2004 1:05 am

Surfer_D je napisal/-a:ob priliki se lahko kje vidmo in ti povem kaj se ti splača tunat in imaš 225 konjec zagotovljenih.


To bi bilo fino, ja... s kje si?

Lahko tudi na P.M.

Jan
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Re: 1.8T: GFB Hybrid in ECS race N75 valve

Napisal/-a _VeNoM_ To feb 03, 2004 1:47 am

Surfer_D je napisal/-a:
1.8T je napisal/-a:Pozdrav.

Slucajno ima kdo na forumu realne izkusnje z v topicu omenjenima zadevama na 1.8T motorju?

Jan


tko kot je cuprar napisal je in se podpišem pod njegov post.

Pri GFB ti bo avto trokiral ker 1.8T niso narejeni da presežek spuščajo v luft.
Vedno preverjen in najboljši je Forge 007P za konkretno tvojo mašino. za 10USD lahko zraven še kupiš 3 vzmeti s katerimi si lahko nastavljaš še poljubne nastavitve.

"H" varianta je najboljša za chipane avte, če nimaš namena imeti chipa ne rabiš drugega N75 in diverter valva, ker pritisk ne presega 0,6 bara.



tole se strinjam stabo vidim da obvladaš :wink:
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Po mar 29, 2004 8:53 pm

Just info... dobil in namontiral ECS N75 racing valve... prej je filalo turbino max. do 0,85 bara, zdej gre cez 1,1 bara... popolnoma drugacen obcutek, pa se pri 4500 obratih drzi nekje cez 0,8 bara pritiska, kateri potem na 6000 obratih pade na 0,6 bara.

Skratka, ludnica :)

DV-ja se nisem dobil, zapleti pri posiljanju.

Tolko, samo v info, kaksna je razlika - ko dan in noc :)

Jan
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost