lenivec je napisal/-a:namestitev je zelo delikatna zadeva. ker tu je treba potem sile preračunat in to kje maš najhujši davnfors. recimo če ga daš 10 cm preveč nazaj to nebo več to. če ga pa daš na pravo mesto bo pa lega nenormalna potem.
sem slišal o primerih ki so z takšnim spojlerjem (seveda pravilno nameščenim) vozili v tunelih po stropu zaradi nenormanega davnforsa.
je pa še ena stvar tudi potem. tak spojler za sabo potegne še ostale pmembne predelave. naprimer rejsing ali alpajn (po želji) nalepka na sprednjem steklu. obvezni seveda 2 beli črti. pa nalepka na pokrovčku od tanka.
če to skupaj skombiniraš pridobiš na legi še ap še. pa seveda pospeški so potem tut nenormalni zaradi davnforsa. predvidevam da ima avto pogon na sprednja kolesa. če je to to potem pa sploh.
kot neka nagrada za trud je pa tudi uporabna vrednos spojlerja na raznih mitingih. recimo 3-4 folka lepo gor sloni, lahko daš pir gor, pa krožnik s čevapi itd. kot nek mobiln šank.
lenivec je napisal/-a:namestitev je zelo delikatna zadeva. ker tu je treba potem sile preračunat in to kje maš najhujši davnfors. recimo če ga daš 10 cm preveč nazaj to nebo več to. če ga pa daš na pravo mesto bo pa lega nenormalna potem.
sem slišal o primerih ki so z takšnim spojlerjem (seveda pravilno nameščenim) vozili v tunelih po stropu zaradi nenormanega davnforsa.
huek111 je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:namestitev je zelo delikatna zadeva. ker tu je treba potem sile preračunat in to kje maš najhujši davnfors. recimo če ga daš 10 cm preveč nazaj to nebo več to. če ga pa daš na pravo mesto bo pa lega nenormalna potem.
sem slišal o primerih ki so z takšnim spojlerjem (seveda pravilno nameščenim) vozili v tunelih po stropu zaradi nenormanega davnforsa.
Za vožnjo po stropu bi rabil čisto kaj drugega kot tak spojlerček! Najmanj aerodinamiko in downforce kot je pri F1 ,pa še to je samo teoretično!
huek111 je napisal/-a:Nisem videl niti F1 po stropu tunela voziti ,kaj šele osebnega avtomobila !
Teoretično pa zame pomeni, da bi to bilo možno po fizikalnih izračunih ,seveda pa bi moral bolid z določeno hitrostjo (da doseže tak downforce) postaviti na strop,kar pa je praktično nemogoče.
To je teoretično, praktično pa ti še vedno lahko na spojler postaviš pir!
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost