Brez skrbi. Replik itak ne moreš homologirat oz. da povem drugače, tudi orginal platišč se ne homologira, tako, da se posledično tudi replik ne, čeprav bi se jih v teoriji moglo, a nobena replika nima certifikata, tako da se pač voziš s "kao" orginal platišči.
Ko boš kupoval gume ne pozabi v homologacijskem kartončku preverit indeks nosilnosti in hitrostni razred.
Indeks nosilnosti nam pove koliko kg lahko guma prenese (podatek je v dvomestni številki, recimo 91), hitrostni razred pa pove kakšno maksimalno hitrost lahko gume prenese (recimo W - do 270 km/h). Če pri dimenziji 205/50-R17 te vrednosti niso dopisane so skoraj sigurno dopisane pri dimenziji 195/65-R15 in tako veljajo tudi za vse ostale dimenzije.
Praviloma morajo gume doseči vsaj zahtevan indeks nosilnosti in hitrostni razred, lahko sta pa seveda tudi presežena. Za zimske gume pa velja, da so lahko 2 hitrostna razreda niže od predpisanega. Torej če je predpisan hitrostni razred W, so zimske gume lahko H.
Razložit sem probal čim bolj enostavno, če pa rabiš še kašno pomoč pa vprašaj. Pa ne kupovat neznanih kitajsih gum s čudnimi imeni, ker ti bo lahko kaj hitro žal, sploh na mokrem.
Pa še ena zanmiva informacija. Gume v dimenziji 215/45-R17 so cenejše kot 205/50-R17, razlog tiči v tem, ker so 215/45-R17 bolj raziširjena dimenzija, in so posledično stroški proizvodnje nižji, s tem pa tudi končna cena produkta.
Tako, da bi se sam definitivno določil za 215/45-R17, pa še bolj paše na platišče širine 7,5.
To pa je tudi pnevmatika (Dunlop Sport Maxx TT), ki bi jo jaz na tvojem mestu vzel, evo obe dimenziji, da vidiš razliko v ceni:
205/50-R17:
KLIK
215/45-R17:
KLIK
P.S.: XL oznaka pomeni, da ima guma ojačane bočnice, se pravi se bo manj zvijala v ovinkih, in boš lahko malo hitreje letel skozi

.