Točno zaradi tega se mi je vseskupaj zamalo zdelo...
Kar pa se tiče rihtanje avta pa sem že povedal... Kot droga hahah


No sedaj sem se malo umiril, ker sem dobil končno direktne in korektne odgovore (pa ne na tem forumu, še zdaleč ne), kako je s to delikatno stvarjo...
Verjeli al ne, ko sem klical v ameriko je bil človek presrečen, da sem se obrnil na njega in mi je poslal res korektno debel (govorimo 500+ straneh) cel katalog z opremo (že 3ji) na njegove stroške. Me je pa takoj opozoril, da je naročnikov iz EU ogromno, vendar nažalost imajo drugačne predpise kot mi in mi homologacije nemore urediti... Mi pošlje vse vrste računov in testov nosilcev ter njihove vzdržljivosti in načrtov vgradnje itd., ampak homologacija pa ostane na meni...
Tuki pa se stvari začnejo zapletati... Namreč po klicu v Nemčijo na LSD firmo za opevana LSD lambo vrata mi je predstavnik na drugi strani rekel, da prvo to za Jaguarja nikoli ni bilo na svetu narejeno







Po poslanem linku iz Youtuba, je svoje mnenje spremenil in mi začel ponujati opcijo, "da pa bi se to res dalo izvesti", ampak bi si jih moral dati izdelati po meri, kar bi me v računici prišlo najmanj 2000€ samo za nosilce, kje so še ostali mehanizmi, kaj šele vgradnja plus tega, pa bi si moral za vseskupaj še sam urediti homologacijo... In sem ga vprašal, kako jo pridobim in mi odgovori z nekim TUV papirjem, za katerega bi pri njihovi firmi plačal 500€!!! ABSURD!!!
To je ravno tako kot bi šel npr. v A3M in bi kupil feltne za 500€ katerim pripada TUV za homologacijo, ki bi še za njega moral doplačati 500€... Sej vem zdej se boste vsi spotaknili ob dejstvo, da so to vrata in ne feltne, ter da so narejena po meri in ne kot feltne serijsko, samo po tem takem mi je pol isto če grem do sosedovega Francija, ki bi mi vseskupaj naredil, bistveno cenejše kot pa neka SUPERDUPER firma, pa še brez računa, da bi dec lepo zaslužu... Glede garancije pa so mi rekli 3leta na prerjavenje in 1leto na une mehanizme (neke te za dvigovat)








Da skratimo pričo... Končni izračun bi me na EU trgu prišel 5000€ (z vgradnjo vred brez TUV) če pa bi te iste nosilce uvozil iz Amerike pa bi me skupaj z vso pripadajočo opremo in navodili za vgradnjo prišlo 1200€ + vgradnja... Samo ker bi bilo to uvoženo iz ameriki, bi bil riziko da me dobijo policaji brez homologacije ker ni šanse da bi dobil TUV papirjev, ker ni bilo izdelano na našem in za naš trg...
Tuki pa mi nažalost pot prekrižajo lobiji, ki upravljajo z našim trgom in sem nakoncu dojel, da nismo nič drugega kot v nekem zaporu, kjer kupujemo to kar nam oni rečejo... Samo to je že druga tema...
Mogoče če naletim na nosilce, da se vrata z njimi odpirajo najmanj za 30° horizontalno (vodoravno) in šele po tem vertikalno (navpično), da bi normalno lahko prišel iz avta v primeru policijske kontrole in izstopu na kontrolo alkotesta, bi si jih pa takoj vgradil


(malo provociram pa nič za to tudi posmeh na svoj račun je od časa do časa vredu




Do nadaljnega lep pozdrav vsem in lep dan (kolikor je v tem vremenu to mogoče
