To je to!
Kljuke: Prisiljen si na to, da das dol tapeto:
- odvijes vse mozne vijake in pazi, da ne pozabis na kasnega. Se pravi 4 na sp.delu tapete, eden je v drzalu za odpiranje
in eden je v notranji kljuki. Poleg tega das dol tut zvocnik in potegnes dol mehanizem za spuscanje oken(nimam el.pomika stekel)
Tapeta je poleg vijakov pritrjena s sponkami(ob strani tapete), ki jih spravis narazen tako da povleces, vendar moras paziti
da cesa na zlomis. Pac plastika je obcutljiva. Tapeta je pritrjena tudi z neko umetno smolo, kot je silikon, samo da se da z
vlecenjem tapete to smolo razvleci(kot nekaksen mocnejsi cigumi). Za lazje snemanje tapete sem dal dol tudi plastiko na notranji strani
retrovizoja(jo potegnes dol) in tisto pokoncno plastiko, ki se nahaja na drugi strani vrat kot prej omenjena plastika(na retrov.).
To tudi potegnes dol(sponke).
- Zdaj ko imas dol tapeto, odvijes dve matici, ki drzita kjluko in snames tisto pokoncno zicko, ki drzi mehanizem za odpiranje vrat
na kljuki. Na koncu pazljivo izvleces kljuko iz vrat.
Letvice na vratih: Za to ni potrebno snemati tapet, razen ce nisi to ze naredil. Za moj avto, ki je 3-vraten gre zadeva tko (Ce gledamo z leve strani)!
- imamo 2 letvici. Tista, ki je na vratih in tista ki ni na vratih. Prvo damo dol tko, da jo potisnemo proti zadnjemu delu avta,
ta drugo pa postisnemo proti prednjemu delu avta. Te letvice imajo z notranje strani sponke, ki se zataknejo za pleh na vratih.
Sele potem lahko snames iz prve letvice znak 2.0/1.6/1.4/1.2 16V ampak gre tezko dol.
Se kej?
lp