Napisal/-a Nasty Pe sep 10, 2004 2:26 pm
Yagi-san
Najbolje za vozilo je, da vozilo pustimo originalno, tovarniško.
Verjamem, da tvoj znanec dipl. ing. ve o tem veliko in, da je to njegovo osebno mnenje.
Tudi ob vgradnji 17 col zglobi trpijo veliko bolje, kot, če so na avtu 15 colska feltne. Ne samo pri Fiatu, tudi pri ostalih znamkah, pa nihče ni rekel na glas, da to odsvetujejo. Zato mislim, da, če vgradiš 18 col na Stilota ni nič drugače, kot, če vgradiš 18 col na, ne vem, na Golfa, Astro, Alfo,... Ali 17 col na Puntote, Cliote, Polote, P.206, ...
Stvari so pri teh avtomobil tako predimenzionirane, da mislim, da ni potrebe po paniki. Npr.: Fiat Bravo (1,2 in 1,6) je imel roke od Tipota 2,0 16v (150KM).
Saj tudi z nižanjem vozila samo z vzmetmi skrajšamo življensko dobo amortizerja (mislim, da ti je to tudi povedal), pa še nihče ni naglas rekel, da nižanje odsvetujejo.
Tudi s chipanjem (sploh dieslov) je menjalnik veliko bolj obremenjen, kot, če je original, pa glih tko veliko ljudi avto "na brije".
Tko, da mislim, je o tem kaj se odsvetuje brez veze govort. Spoštujem mnenje tvojega kolega. Res je to kar je rekel, ampak to velja za vsa vozila, ne samo za Stilota. Mislim, da ni panike zaradi tega.
Z vsako predelavo (v večini primerih) skrajšamo življenjsko dobo originalne sestavnega dela, v tem primeru zgloba.
To je moje osebno mnenje, ki pa je lahko zmotno.
Govora je bilo o odsvetovanju, ne prepovedi.
LP
Nasty