Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
Mad_Dog
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Sr sep 29, 2004 6:08 pm
Kraj: Zreče

NAVODILO VLOŽNIKU ZA HOMOGACIJSKI PREGLED

Napisal/-a Mad_Dog Sr okt 06, 2004 12:12 pm

NAVODILO VLOŽNIKU ZA IZDELAVO PRIJAVNE DOKUMENTACIJE ZA POSAMIČNO ODOBRITEV DODELANEGA (KOMPLETIRANEGA) ALI PREDELANEGA VOZILA KATEGORIJE N, O, M2 IN M3

Dodelava (Kompletiranje) vozila: se izvaja pri novem vozilu, ki še ni registrirano in podleže postopku II.- stopenjske posamične odobritve.
Predelava vozila: se izvaja na že registriranem vozilu in podleže postopku posamične odobritve predelave vozila.


Potrdila in tehnični podatki, ki jih mora predložiti vložnik za izvedeno dodelavo pri vlogi za 2.-stopenjsko posamično odobritev vozila ali predelavo vozila pri vlogi za posamično odobritev predelave vozila:

1. Potrdilo proizvajalca (ali generalnega zastopnika) za predelavo/dodelavo vozila
Predložiti je potrebno potrdilo, katerega vzorec je v prilogi (OBR RTI-745/1). Vsebovati mora vse podatke, zahtevane na vzorcu.
Podjetje, ki je izvedlo dodelavo, oziroma predelavo vozila mora izdati tudi potrdilo, da je predelava opravljena v skladu s predloženo tehnično dokumentacijo in s pravili stroke ter dobrimi poslovnimi običaji (garancija). Priložiti mora tudi popis vseh opravljenih del ter vse potrditi s podpisom odgovorne osebe in žigom podjetja.

Tehnična dokumentacija, ki jih mora predložiti vložnik za izvedeno dodelavo pri vlogi za 2.-stopenjsko posamično odobritev vozila ali predelavo vozila pri vlogi za posamično odobritev predelave vozila:

2. Risba vozila z nadgradnjo
Predložiti je potrebno ofertno risbo vozila z nadgradnjo, oziroma shemo, na kateri morajo biti podane najmanj naslednje mere: (glej prilogo):
· gabariti vozila (dolžina, širina, višina neobremenjenega vozila)
· medosje, prednji previs, zadnji previs vozila z nadgradnjo
· gabaritne mere nadgradnje
· položaj težišča bremena
· položaj vlečne kljuke (oddaljenost srednjice čepa od najbolj izpostavljene zadnje točke vozila, oddaljenost srednjice vlečne kljuke od tal pri neobremenjenem in obremenjenem vozilu, pri nizko nameščeni vlečni kljuki podati tudi prosti kot vlečne rude po vertikali)
· položaj zadnjega branika (oddaljenost do najbolj izpostavljene zadnje točke vozila, oddaljenost spodnjega roba branika od tal: pri neobr.vozilu – max.je lahko 550 mm)
· najvišji možni položaj koles zadnje osi v primeru dinamičnega sunka pri polno obremenjenem vozilu (kotirati napram zgornjemu robu okvira vozila)

Masa vozila z nadgradnjo
Masa bremena
Skupna masa
Največja dovolj.masa
S - seštevek osnih obremenitev


3. Risba pritrditve pomožnega okvira na glavni okvir šasije:
Prikazati izvedbo, število in kotirati položaj pritrdilnih mest. Navesti dimenzije vzdolžnikov pomožnega okvira ter kvaliteto materiala za pomožni okvir in vijake. Posebej je potrebno narisati detajl izvedbe sprostitve prednjega konca vzdolžnikov pomožnega okvira in detajle pritrdilnih konzol za pritrditev pomožnega okvira na okvir šasije vozila.

4. Opis nadgradnje
Potrebno je dodati še opis nadgradnje:

5. Opis predelave vozila
· Seznam in sheme predelav (sprememb) na vozilu z opisom izvedbe (npr. za podaljšanje ali krajšanje medosja)
· Trdnostni izračuni predelanih, oz.dodelanih nosilnih sestavnih delov, oz. izračuni na osnovi katerih je bil nov sestavni del vozila izbran
· Homologacijska potrdila za dodatno vgrajene, izdelane ali predelane dele, sklope in sisteme (če morajo le ti biti homologirani – npr. za zadnji branik, bočno zaščito, dodatno vgrajena svetila, dodatno vgrajene sedeže itd.).

6. Opis dodelave (dograditve) vozila
· Seznam in sheme vgradenj dodelanih delov, sklopov in sistemov (npr.: nakladalne ploščadi z “homologiranim” integriranim zadnjim branikom, “homologirane“ vlečne naprave, dvigala …)
· Trdnostni izračuni dodelanih delov (npr.: nosilci vlečne naprave … )
· Homologacijska potrdila za prigrajene ali predelane dele, sklope in sisteme (če morajo le ti biti homologirani) (npr.: bočno zaščito, zadnjega branika, svetlobno opremo, vlečne naprave … )

Podjetje, ki je izvedlo dodelavo, oz. predelavo vozila mora predložiti tehnično dokumentacijo predelave, iz katere je razviden obseg predelave s potrebnimi tehničnimi detajli in kdo je odgovorni strokovnjak projektant/konstrukter, ki odgovorja za skladnost dokumentacije s predpisi, kar potrdi s svojim podpisom (in z žigom podjetja) na vseh dokumentih tehnične dokumentacije.

(izpis iz dokumentacije RTI d.o.o. Maribor)

[/b]
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr okt 06, 2004 3:16 pm

Lepo od tebe, da se ti je dalo tole zrihtat...
Slika
 
Uporabniški avatar
iLLoGiC
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Pe feb 06, 2004 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a iLLoGiC Sr okt 06, 2004 3:52 pm

tisto z risbami mi ni jasno...

je treba predelan avto tut narisat al kaj?

najboljše da prideš na pregled z voščenkami :P
Govoril sem...
 
Uporabniški avatar
Alonso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 590
Pridružen: Ne jul 18, 2004 4:43 pm

Napisal/-a Alonso Sr okt 06, 2004 4:04 pm

Voščenke! :cry :cry :cry :cry
 
Uporabniški avatar
Mad_Dog
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Sr sep 29, 2004 6:08 pm
Kraj: Zreče

Napisal/-a Mad_Dog Sr okt 06, 2004 5:48 pm

Ne, to so skice, ki jih mora vsebovati vsak TUV certifikat (za luči, spojlerje, stekla...), gor pa mora bit narisan isti del ki je predelan, npr. podaljšek odbijača, narisan mora bit, kje je identifikacijska številka označena in kakšna je ta številka, ki se seveda mora ujemat z tistim kar maš gor! kapiš? :)
Slika
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov