Miholl je napisal/-a:aluminij sploh kdaj oksidira?
Aluminij takoj naredi na površini tanko oksidno plast ki je v bistvu zaščita.
In sčasoma feltne pomojem ne bojo nič grše
Fullback je napisal/-a:a pa se je tole splačal (iz ekonomskega vidika namreč)?!
Predpostavljajmo: 100 ur po npr. 700 sit + material= vsaj 80000 sit s tem da ti ostanejo stare feltne...![]()
Ne vem...za ta dnar bi že nove kromane lahko kupu...recimo tko!
lp
Drgač pa občudovanja vredno da si se spravu tole delat!!!!
kljukec je napisal/-a:Fullback je napisal/-a:a pa se je tole splačal (iz ekonomskega vidika namreč)?!
Predpostavljajmo: 100 ur po npr. 700 sit + material= vsaj 80000 sit s tem da ti ostanejo stare feltne...![]()
Ne vem...za ta dnar bi že nove kromane lahko kupu...recimo tko!
lp
Drgač pa občudovanja vredno da si se spravu tole delat!!!!
jst kot študent ne delam za 700 tko da min 100.000 sit
cresh je napisal/-a:Ej kovček zakaj pa rajši nisi dal feltne speskat, da gre barva dol? Dost bolj enostavno in hitreje. Potem pa začneš z šmrgel papirjem.
Drgač pa pohvalno da si se lotil te zadeve, ker to res vzame ogromno časa
Devil The Kidd je napisal/-a:Eno vprašanje imam: če spraskaš barvo dol z feltne pa puliraš->kaj je potem aluminij bolj občutljiv? Pri motorju sem puliral blok na mašini in ni blo nikoli težav, res da je bilo ga potrebno vsako tolko spulirat na novo, sam ni uzelo dosti časa?
Kako je s tem?
SubaruFreak je napisal/-a:nekaj nasvetov za odstranjevanje barve iz feltn:
Uporabljajte LAVACOL. Nanese se s čopičem in pusti toliko časa da ne odstopi barva... Ko vidite, da začenja delovati ( razpoka) ga sperete z vodo in pa zdrgnete z drateno krtačko... Barvo, ki pa še vedno ostane => še enkrat namažete!!! in ponovite postopek... Na ta način si prišparate kar lep košček časa...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov