

šaltat pa nikoli nebodo znali



Tomekk je napisal/-a:Ja sj avtomaticn menjalnik-res da je fajn, sam pa rajsi saltam z rocnim. Pa se obratov dobis ce saltas u nizjo brzino
maky je napisal/-a:Tomekk je napisal/-a:Ja sj avtomaticn menjalnik-res da je fajn, sam pa rajsi saltam z rocnim. Pa se obratov dobis ce saltas u nizjo brzino
da ne boš mislu da pri avtomatiku tega ni.Skoraj vsi avtomatiki imajo tako imenovan Step Down sistem.Ta sistem deluje tako da ko ti pohodiš plin do konca ti sistem avtomatsko šalta 1 a največkrat 2 prestavi nižje in ti ga drži v obratih dokler se ga le da(oz. voznik popusti gas).
Seveda je pa najboljša opcija tiptronic.Če hočeš imaš avtomatika,če pa hočeš bolj športno pa uporabiš tiptronic(torej le gor in dol)
samo američani največkrat nimaj tiptronica.Oni imajo samo tisti klasični avtomatski sistem->torej P(park) R(reverse) N (neutral) D(drive)
redki imajo še določeno prestavo(torej piše še 2 3 4).To ti omogoča da imaš avto vseskozi v določemi prestavi.
Toliko o avtomatskih menjalnikih![]()
![]()
Ja sj o tem sem ze bral sam nism bil cist pri stvari. Kaj pa kj mislte o sekvenčnem menjalniku. Ce bi se že dal v SLO dobit, bi pa cena bila zasoljena![]()
Glede avta pa:
no drugače mi pa ta dve rora ful nista ušeč.Tko čudn mi zgledata.
kdk je napisal/-a:Nehajte me dražit s slikami .samo mrežica v maski RS pride 267,64 EURO
Moby je napisal/-a:Kolker sm jst razumel razliko med Imrezo in RS-om naj bi bilo v sprednjem delu diferencijala RS-a in novi tehnologiji sprednjih osi, ki naj bi se prilagajala glede na breme levega ali desnega kolesa.In prav zato da RS-u (kot pravi voditelj) "endless grip".
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov