Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Ford Focus po Ameriško

Napisal/-a zoranwagen Pe maj 09, 2003 8:58 am

Za američane presenetljivo malo kiča.

Slika

Slika

šaltat pa nikoli nebodo znali
Slika

Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Pe maj 09, 2003 2:04 pm

Po moje če bi američanu dal Avto z običnim menjalnikom še speljat nebi znali.
Še vozit ni filinga če ne rukaš ročico v vsakem ovinku gor pa dol.
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Pe maj 09, 2003 2:23 pm

Prov maš... A sploh še poznajo "ročne menjalnike" ?
Slika
USA sucks
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Tomo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4744
Pridružen: Ne apr 06, 2003 10:13 pm

Napisal/-a Tomo Pe maj 09, 2003 2:40 pm

Ja sj avtomaticn menjalnik-res da je fajn, sam pa rajsi saltam z rocnim. Pa se obratov dobis ce saltas u nizjo brzino 8)
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Pe maj 09, 2003 3:09 pm

Tomekk je napisal/-a:Ja sj avtomaticn menjalnik-res da je fajn, sam pa rajsi saltam z rocnim. Pa se obratov dobis ce saltas u nizjo brzino 8)

da ne boš mislu da pri avtomatiku tega ni.Skoraj vsi avtomatiki imajo tako imenovan Step Down sistem.Ta sistem deluje tako da ko ti pohodiš plin do konca ti sistem avtomatsko šalta 1 a največkrat 2 prestavi nižje in ti ga drži v obratih dokler se ga le da(oz. voznik popusti gas).
Seveda je pa najboljša opcija tiptronic.Če hočeš imaš avtomatika,če pa hočeš bolj športno pa uporabiš tiptronic(torej le gor in dol)
samo američani največkrat nimaj tiptronica.Oni imajo samo tisti klasični avtomatski sistem->torej P(park) R(reverse) N (neutral) D(drive)
redki imajo še določeno prestavo(torej piše še 2 3 4).To ti omogoča da imaš avto vseskozi v določemi prestavi.
Toliko o avtomatskih menjalnikih :-P :wink:

Glede avta pa:
no drugače mi pa ta dve rora ful nista ušeč.Tko čudn mi zgledata. :?
SlikaSlika
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S Pe maj 09, 2003 4:00 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Pe maj 09, 2003 6:02 pm

Ja res, da je avtomatik sam ma pa tm okol 200 konjev.
Iz slike je razvidno, da ma supercharger!!!!!
Taka zadevca stane okol 1500$ :wink:
 
Uporabniški avatar
Tomo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4744
Pridružen: Ne apr 06, 2003 10:13 pm

Napisal/-a Tomo Pe maj 09, 2003 8:16 pm

maky je napisal/-a:
Tomekk je napisal/-a:Ja sj avtomaticn menjalnik-res da je fajn, sam pa rajsi saltam z rocnim. Pa se obratov dobis ce saltas u nizjo brzino 8)

da ne boš mislu da pri avtomatiku tega ni.Skoraj vsi avtomatiki imajo tako imenovan Step Down sistem.Ta sistem deluje tako da ko ti pohodiš plin do konca ti sistem avtomatsko šalta 1 a največkrat 2 prestavi nižje in ti ga drži v obratih dokler se ga le da(oz. voznik popusti gas).
Seveda je pa najboljša opcija tiptronic.Če hočeš imaš avtomatika,če pa hočeš bolj športno pa uporabiš tiptronic(torej le gor in dol)
samo američani največkrat nimaj tiptronica.Oni imajo samo tisti klasični avtomatski sistem->torej P(park) R(reverse) N (neutral) D(drive)
redki imajo še določeno prestavo(torej piše še 2 3 4).To ti omogoča da imaš avto vseskozi v določemi prestavi.
Toliko o avtomatskih menjalnikih :-P :wink:

Ja sj o tem sem ze bral sam nism bil cist pri stvari. Kaj pa kj mislte o sekvenčnem menjalniku. Ce bi se že dal v SLO dobit, bi pa cena bila zasoljena :roll:

Glede avta pa:
no drugače mi pa ta dve rora ful nista ušeč.Tko čudn mi zgledata. :?
 
Uporabniški avatar
Moby
Novinec
 
Prispevkov: 172
Pridružen: To maj 07, 2002 9:55 pm

Napisal/-a Moby Pe maj 09, 2003 8:49 pm

Če se ne motim je na sliki Focus SVT ki ima 170KM enako kot je evropska različica ST 170 le da je po obliki malce drugače speljan.215KM ima Focus RS, ki ima garettovo turbino in seveda še nekaj ostalih zanimivih firm na sebi (OZ, Sparco...)
Sam sem fan Focus-a in mi je zelo všeč RS in bi ga prav rad preizkusil a kot vedno so bili narejeni v omejeni količini :cry: , ST-ja ima baje nekdo v SLO.

Pa še linki:
SVT: http://www.svt.ford.com/flash/
RS: http://www.rsportscars.com/eng/cars/focus_rs.asp
http://www.focusrs.co.uk/
http://www.b.morrisiam.btinternet.co.uk/

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
kdk
Uporabnik
 
Prispevkov: 920
Pridružen: So avg 10, 2002 2:55 pm

Napisal/-a kdk Pe maj 09, 2003 9:01 pm

Slin slin za RS.
RS-a v Sloveniji uradno še ni. Serija izgleda da le ne bo tako omejena , kot so sprva napovedovali.
ST170 - ja ja, lep ampak lepota ima svojo ceno .
USA tip pa bi po mojem okusu moral imeti izpuhe bolj narazen :D
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Pe maj 09, 2003 9:04 pm

...RS v Angliji razprodan...v Slovenijo ga ne bodo prodajali...niti enega...
 
Uporabniški avatar
Moby
Novinec
 
Prispevkov: 172
Pridružen: To maj 07, 2002 9:55 pm

Napisal/-a Moby Pe maj 09, 2003 11:19 pm

Ne vem če je kdo vidu test pri Top Gear-u (na kazi je) ko so testiral Ford Focus RS, Subaru Impreza WRX ter Honda Type-R.
Full je zanimivo to, da je seveda Focus zmagu vendar na en zelo zanimiv način.Namreč če pogledamo karakteristike ostalih dveh avtomobilov dobimo 8) :
Subaru Imreza: 0-100Km/h = 5,5 s (250KM, vse štiri pogon)
Honda Type-R : 0-100Km/h = 6,8s (200KM) sprednji pogon
Ford Focus RS: 0.100Km/h = 6,4s (215KM) sprednji pogon

Je res da je RS malce močnejši od Honde vendar nikakor pa ne od Imreze :? Kolker sm jst razumel razliko med Imrezo in RS-om naj bi bilo v sprednjem delu diferencijala RS-a in novi tehnologiji sprednjih osi, ki naj bi se prilagajala glede na breme levega ali desnega kolesa.In prav zato da RS-u (kot pravi voditelj) "endless grip".
Zanimivo je tudi to, da se je Ford odločil za nov pristop športni različici Focus-a.Če se spomnimo Escorta Cosworth-a z 4×4 pogon in 300KM je malce čudno, da RS-a niso naredili po escortovi licenci.Je pa tudi res, da Focus Cosworth še ni uradno na prodaj še celo prototip baje ni le nekaj različic za testiranje.

Pa še nekaj športnih različic Ford-a :-P

Ford Focus Cosworth
Slika

Ford Focus RS
Slika

Ford Focus RS WRC (novi)
Slika
Slika

Ford Focus SVT
Slika

Ford SVT Mustang Cobra R (the beast 8) )
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Pe maj 09, 2003 11:55 pm

Jaz sem gledal test med RS in golfom R 32. Kjer je tudi RS zmagal, po mnenju dirkačev zaradi odlične lege na cesti.

Še nekaj slikic RS-a
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy So maj 10, 2003 4:20 pm

Ne tist na prvih slikah ni SVT ampak je kr navaden Focus 2.0 z JacksonRacing superchargerjem!
 
Uporabniški avatar
kdk
Uporabnik
 
Prispevkov: 920
Pridružen: So avg 10, 2002 2:55 pm

Napisal/-a kdk So maj 10, 2003 8:20 pm

Nehajte me dražit s slikami . :evil: samo mrežica v maski RS pride 267,64 EURO :shock:
 
Uporabniški avatar
Alex
Uporabnik
 
Prispevkov: 890
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:37 pm
Kraj: 'Zgornja' Primorska

Napisal/-a Alex Sr maj 14, 2003 2:05 pm

kdk je napisal/-a:Nehajte me dražit s slikami . :evil: samo mrežica v maski RS pride 267,64 EURO :shock:

No sej to se paitak ve, da je Ford nasploh ena najdrazjih avtomob.znamk :!:
Te kr Slika prime ko vidis kok so npr posamezni rezervni deli...

LP in pa kar se da varno :vrum
___________________________________________________________
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS 130bhp ... for students... :rofl
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Sr maj 14, 2003 4:19 pm

Moby je napisal/-a:Kolker sm jst razumel razliko med Imrezo in RS-om naj bi bilo v sprednjem delu diferencijala RS-a in novi tehnologiji sprednjih osi, ki naj bi se prilagajala glede na breme levega ali desnega kolesa.In prav zato da RS-u (kot pravi voditelj) "endless grip".


Gre za zaporo difernciala, ki ni klasična lamelna špera, ampak gre za izvedbo s "polži" (preberite si test v Avto Magazinu 1 ali 2 številki nazaj. Srečnež, ki ga je testiral po mojem še danes ne spi)
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Sr maj 14, 2003 4:29 pm

Tak diferencial se da tut kupit za 500$.
In sicer Quaife ATB(automatic torque biasing) LSD(limited slip differencial). Zadeva je priročna če se odločiš dati turbo ali supercharger na svojga Focusa. :wink:
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov