Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jun 22, 2005 6:14 am

lenivec je napisal/-a:gre se zaradi, onesnaževanja (pač visoka poraba) kolko placa zavzame, pa predvsem zaradi nesreč

en suv proti osebnemu avtu je bedarija... er suv dobesedno odpelje "nepoškodovan" skoz avto. je na enem fift gearu dober test.

pa še to, zakaj že rabiš po metu cayenne, x5, rangeroverja in podobne. ne zaj da če boš rabo pol drugi avto bla lba. poznam folk ko ma take avte a še luže niso vidli, kaj šele blata... vse samo da se da filing večjega kurca


Evo tukajle vam napišem razmišljanje proti terenskim vozilom in SUV-om.
U V O D N I K

Hajka na terence?

Terenska vozila, vsaj tako jih poimenujemo po njihovi osnovni namembnosti, so postala zelo priljubljena tudi v krogu ljudi, ki takšnih vozil sploh ne potrebujejo ali pa njihove terenske značilnosti izkoristijo le izjemoma, poredkoma ali priložnostno.
Moda, hrepenenje po večjem vozilu ali zgolj želja po večnamensko uporabnem avtu so nepričakovano povečali številčnost in prisotnost tovrstnih vozil po vsem svetu. Njihova številčnost se je v nekaj zadnjih letih več kot podvojila. Vendar sta priljubljenost in številnost na eni strani povzročila povsem nasprotne reakcije na drugi.
Mnogi se strinjajo, da je vožnja s terenskimi vozili znotraj urbanih okoljih in posebej najožjih mestnih jedrih v nasprotju z vsako prometno, tehnično in posebej varnostno logiko, zato v številnih evropskih metropolah načrtujejo uvedbo posebnih omejitev za omenjena vozila. Vse večjo priljubljenost in delež prestižnih terenskih vozil v mestnem prometu so zeleni v Italiji poimenovali kot 'divjaško' modo. V Firencah so se tudi kot prvi v Italiji odločili prisluhniti priporočilom Evropske unije in omejiti vožnje terenskih oz. vse bolj priljubljenih SUV (Sport Utility]Vehicles – športni in večnamensko uporabnih vozil) v ožjem mestu.Tudi drugje niso tiho. Londonski župan Ken Livingstone je še bolj energičen. Ko vidim vozilo s štirikolesnim pogonom sredi mesta, pravi, si ne morem pomagati, da bi ne pomislil, da je voznik i****. Nič bolje ni niti na oni strani velike luže. Kalifornijski guverner Arnold Schwarzenegger je lani sprejel odredbo, s katero so v Kaliforniji omejili porabo goriva in izpuste škodljivih plinov pri osebnih avtomobilov, čemur so sledile tudi nekatere druge zvezne države, kar je seveda naperjeno neposredno na lastnike velikih SUV-ov.
Vse večja priljubljenost vozil SUV se je k nam prenesla iz ZDA, kjer takšna vozila predstavljajo že petino voznega parka. Eden od simbolov tega razreda je hummer H2, ki so ga Američani uporabljali tudi v prvi zalivski vojni. Tem vozilom ne nasprotujejo le zeleni in ne le zaradi bahatosti, pač pa tudi vse več normalnih ljudi, ki jih moti posredna in neposredna škoda, ki jo povzročajo. S svojo velikostjo otežujejo promet, porabijo dvakrat več goriva in izpustijo trikrat več ogljikovega dioksida kot normalna vozila. Takšna vozila so namreč bila narejena za osvajanje neprehodnih terenov in strmin, bogati petičneži pa jih uporabljajo za prevoz v službo.
Mnogi se strinjajo, da so vozila SUV precej nevarnejša za vse udeležence v prometu. Če pride do bočnega trčenja SUV-a v navadni avtomobil, je kar tridesetkrat večja nevarnost, da bo oseba v navadnem avtomobilu izgubila življenje. V trkih s temi velikani potniki v osebnih vozili nimajo veliko možnosti. Tveganje, da bodo utrpeli težje telesne poškodbe ali umrli, je vsaj petkrat večje, kot pri trku z običajnim avtomobilom trdijo pri ameriškem Insurance Institut for Highway Safety (zavarovaniški inštitut za varnost na avtocestah).
Toda začaranega trikotnika s tem še ni konec: različne raziskave porabnikov so pokazale, da so se mnogi zatekli v izbiro takšnega polterenskega vozila (mnogi med njimi so prave limuzine na velikih kolesih), predvsem zaradi večjega občutka varnosti v takem vozilu. Obenem pa imajo zaradi višjega položaja voznika tudi boljši pregled nad dogajanjem na cesti (kar posredno zopet povečuje varnost vseh udeležencev v prometu).
Nesporno je, da vsak tip vozila s sabo nosi svoja specifična tveganja, ta pa so pri velikih limuzinah SUV- s športno-uporabno naravo zagotovo nekoliko drugačna kot pri drugih klasičnih limuzinah. Ne smemo pozabiti, da gre pri nesrečah pogosto za precenjevanje lastnih sposobnosti (ali celo zmogljivosti vozila) ali napačno oceno, česar pa ne smemo enačiti z ošabnostjo ali objestnostjo redkih voznikov te vrste vozil.
Za kršitelje imamo zakonodajo in ustrezne organe pregona! Nesmiselno bi bilo zato vse uporabnike takšnih vozil tlačiti v isti koš in jih s kakšnim 'totalitarnim' ukrepom izločiti s cest ali jim omejiti dovoz v mesta. Zagotovo bo najpametnejši tisti, ki bo pri tem našel mehko obliko kompromisa in trdo obliko kaznovanja za kršitelje. Ne nazadnje so kupci takšnih vozil tudi davkoplačevalci s svojimi pravicami – saj pri večjem in dražjem vozilu tudi država neprimerno več zasluži kot pri kakšni kompaktni limuzini. Za več denarja je tudi v avtomobilski industriji več muzike in mar za državo ne velja kakšno podobno načelo?
Torej se morajo države vendarle potruditi pri iskanju ustreznega načina koherence med vsemi uporabniki cest in mest. Morda bi lahko bila prav naša država s svojimi rešitvami vzor celotni Evropski skupnosti in zagotovo bi to bil ustrezen izziv naši vladi in našemu prometnemu ministru, ki je vendarle človek s terena, s prakso in izkušnjami, saj se – ne nazadnje – v prostem času preobleče v usnjeno obleko in se nato podi na dirkah starodobnikov. Pa še kako dobro. Kdo pa bo znal poiskat prave rešitve, če ne tak človek (če dvomite, si oglejte reportažo na naših motorističnih straneh)?


Tukaj je pa za terenska vozila in SUV-e:

Milan Pajk

Zeleni, terenci in zavist


Pred leti mi je gospod iz Renaulta, predajal ključe majhnega kupeja. Bil je neke vrste porsche za reveže, ki smo. Mi smo ga potrebovali pa smo ga za fotografiranje. V pogovoru mi je med drugim zaupal, da sovraži terence. Ko mi je kasneje zadnjica pri 200km/h drsela borih 10cm nad asfaltom in je bilo jasno, da motor presega zmožnosti podvozja, sem se začel razumevati, od kot to, ne tako redko sovraštvo do velikih, visokih in drugačnih. Kot kažejo letošnje zgodbe, gospod v tem sovraštvu ni ni osamljen.

Začelo se je spomladi, ko je londonski župan, bogvedi iz kakšnega populističnega razloga nekje izjavil, da so ljudje, ki se vozijo po Londonu v terencih, idioti. Pri tem je pozabil na angleško kraljico, ki se na lov na lisico, iz palače sredi mesta vozi v range roverju. Vprašanje je, če ta sploh bere županove dovtipe. S tem je razplamtel nikoli razrešene debate, ki se že nekaj let izmenjujejo v angleškem kraljestvu o tem, kdo bolj skruni naravo. So to kmetje s traktorji, jahači na konjih ali ljubitelji land roverjev. Drugih terencev je tam tako ali tako le za vzorec. Dileme niso razrešili, je pa dala misliti sosedom v Franciji. V Parizu je v mestnem parlamentu kar velika skupina zelenih, ki jo to jesen čakajo lokalne volitve. Ker od vsega obljubljenega na prejšnjih niso še nič naredili, jim je ideja londonskega župana prišla kar prav. Zahtevali so, da se terencem prepove vožnjo po prestolnici, če pa že to ni mogoče, naj se jih vsaj močno obdavči. Razlogi za to so grozodejstva, ki jih te pošasti povzročajo. Strahovito onasneževanje zraka, saj menda pokurijo dva do trikrat več kot ostali avtomobili, so nevarni če se zaletijo in zoprni, ker se v mestu ne vidi preko njih. Da pri tem ne bi bili osamljeni, so jih takoj podprli tudi tisti iz "roza"stranke. Svoji k svojim. Zeleni so lep primer politične infantilnosti. Če zares ljubiš zeleno, se zanjo bori v resni stranki, ne pa v ročno pletenem puloverju iz zadnjih klopi parlamenta. Da se izkažejo, rabijo sovražnika. Najraje takega, ki se ga ne bojijo. Francija ima veliko atomskih elektrarn, pa nič. Pariz ima letališče Roissy , ki mesto onesnažuje toliko kot dva milijona avtomobilov, tudi nič. S kapitalom se ni dobro spreti, zato se zeleni kmeri, kot jih je poimenoval francoski 4x4 tisk, raje vsako leto ritualno vležejo na cesto tako, da morajo vozniki relija Pariz-Dakar peljati po obvozu in mečejo kamne na tiste, ki pozimi vozijo po nespluženih asfaltnih cestah, ob tem pa jih ne motijo snežni teptalci na smučišču za hrbtom. Poleg podobnih akcij pišejo neumnosti v časopise. Treba je zganjati hrup, da ohraniš javne subvenvije in si polniš bančni račun. Ljudje so tako ali tako neumni. Ko preberejo isto izmišljotino dvakrat, trikrat, jo vzamejo za resnico. Časopisi, ki jim vedno manjka gradiva, so začeli objavljati globoke zelene misli pod mastnimi naslovi: Talibani v 4x4, 4x4 morilci zdravja mest.....Z malo vztrajnosti, se mora kaj prijeti.
Odziv avtomobilskih revij, ki se ukvarjajo le s terenci ali bolje tistim, kar danes tako imenujemo, je bil različen. Pametni so sklenili, da je stvar preč neumna, da bi o njej sploh govorili, bolj zagreti so se spravili dokazovat nasprotno. Tudi enoprostorci in kombiji so tako veliki, da ne vidiš čez, motorji v terencih so večinoma isti kot v osebnih avtomobilih in ne nazadnje, bolj varno je peljati otroke v šolo v terencu kot v twingu. Če si ga torej lahko privoščiš, zakaj ne. Sledile so analize izpuha. Rav 4 res bolj onesnažuje kot smart, vendar mnogo manj kot mercedes razreda E.... Na koncu so privlekli na dan še ugotovitve znanstvenikov, ki so z vrtinami na Antarktiki na vzorcih iz globine 3000m ugotovili, da so bile klimatske razmere na zemlji pred 740.000 leti enake današnjim in da je bilo, od takrat do danes, že osem pregrevanj ozračja in to v času, ko še niso vedeli kaj je industrija... Rezultat še ni odločen. Kakorkoli, zadeva ima prej politične korenine kot kaj drugega, uspeva pa tudi zaradi nevoščljivosti. Vsak bi imel rad velik avto vendar nima denarja, ali pa se žena raje vozi v mehki zofi na kolesih...
Pri nas ni nič drugače. Nič koliko ljudi me je že vprašalo, čemu se vozim po Ljubljani v defenderju. Najprej zato, ker mi je všeč, drugič potem pa, ker mislim da je avto stvar, ki naj dela vedno in povsod, ne pa pralni stroj na štirih kolesih. Za druženje imamo podobno misleči tudi klub, a tudi ta je sumljiv.Inšpektorice vohunijo po naši internetni pošti in nas, v policijskem spremstvu, kot da smo tolpa pretepačev, zalezujejo na vsakem makadamu. Kljub jasnemu zakonu, kje se sme voziti in kje ne, proglasijo za konvoj že dve vozili na nedeljskem izletu, in odrejajo kazni za uničevanje narave celo če se voziš po blatu in skalah tankovskega poligona na Počku. Medtem kmetje in gozdarji brez posledic, rijejo in uničujejo gozd kot merjasci, kjer se jim zahoče. Za piko na i, berem pred dnevi v Dnevniku članek z naslovom "Terenske pošasti - dol s ceste". Povzema pisanje v The Guardian Weekly, ki pa je tako noro, da ne veš ali je napačen prevod ali se avtorju blede. Naj povzamem samo najboljše.V Ameriki naj bi bilo med avtomobili kar 46% terencev. Ne vem kako gre tole skupaj s številkami proizvodnje avtomobilskih tovarn. Nekako tako kot 3 v 2. Gre, a tesno. Berem naprej. Terenci pobijejo dva do trikrat več pešcev in kolesarjev kot ostala vozila in porabijo tudi do 63 litrov na 100km. Tu nastopi politika. Zaradi te porabe, je to, kar se dogaja v Iraku, v bistvu vojna za 4x4. Ker pobijanje tam ne zadostuje, počno to tudi v Bangladešu in sahelu! Ob tem briljantnem poznavanju politično geografske situacije, nam antiblairovski pisec ponuja tudi rešitev. Zakonsko naj se omeji poraba avtomobilov na 8 l na 100km. Vozila, ki porabijo več, je treba prepovedati. Razen za kmete. Zanimivo, ti vedno preživijo.
Poimensko se je spravil na hummerja, nekega forda in defenderja. Range, je očitno v redu. Ne moti ga torej velikost in poraba, njegov estetski čut vznemirja predvsem oglata oblika. Tudi londonski župan ni pomislil da pljuva v lastno skledo, oziroma na eno redkih angleških avtomobilskih tovarn, ki še ni propadla, Francozi pa so se raje usmerili proti večnemu sovražniku, Nemcem. Niso jim bili všeč mercedesi, tuaregi in cayeni. Podobnih zverin sami na srečo nimajo.
V resnici je ves strah odveč. Razlog za to je preprost. Terencev, vsaj v Evropi, ni več. Ostali so zgolj nekoliko dvignjeni karavani s štirikolesnim pogonom, ki ga največkrat vključi kar računalnik, saj vozniki tako ali tako ne vedo kdaj ga rabijo. V njih so enaki motorji, kot v osebnih avtomobilih in enak potrebni in nepotrebni luksuz. Ozračje zasmrajajo popolnoma enako, kot vsi ostali, zato naj jih pustijo pri miru na cesti in v mestu, kjer so, saj na teren tako ali tako ne morejo. Če pa si kdo privošči humerja naj si ga. Za njim, ali tistimi redkimi romantiki, ki se vozimo v defenderjih, se kadi mnogo manj kot za stoenkami, avtobusi ali razsutimi kombiji, ki se brez problemov, predvsem pa brez zavisti vozijo naokoli. Za kaj več je v bližini ostala le še Afrika.


Vse to pa lahko najdete v temi;
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=32900&postdays=0&postorder=asc&start=0
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Sr jun 22, 2005 7:07 am

DoubleG je napisal/-a:zaradi nesreč se gre. cayenne vs. avto nizkega razreda?




Kaj pa ko te šlepar stisne? Lep primer včeraj na dvoetažnem mostu v mariboru.. je šlepar xasro stisnil, da se je ograja zvila na ono stran ceste.. avto pa je bil tako zlaman, da so ga 20min nalagali na vlečno vozilo.
Mislim, da se je butasto pogovarjat kaj bi bilo, če bi stisnil terenec majhen avto. Tudi terenci niso tako super truper extra varni, sploh pred kakšnim 8t tovorjnakom :?
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo Sr jun 22, 2005 8:05 am

Sicr nism brau kr je nebivedu napisou (sorry), kr se mi ne da. Bom pa še jst svoje povedou. Tut men grejo dostkrat terenci na živce. Oz. ne terenci. Ljudje ki jih majo. Bom dal sm za primer mojga strica. Pred bajto ma Pucha G500, đipa s 300 konji, kateri je v svojih (mislim da) 5 letih videl le nekaj makedamov do zidanc. In pol jamra kako mu pije minimum 16 litrov bla bla bla. V njem se vozi sam al sta pa dva not. Pa gre za podalšano verzijo.
No, po drugi strani je tut res da je vožnja v tem avtu zlo zanimiva. 8 sekund do 100 pr terencu, sploh pr taki masi, je divje in se ti kr smeje ko stopiš na gas. Pa ko gledaš druge avte, ki se pred tvojo dolgo havbo ustavljajo se ti tut kr smeje.
Ampk jst vem da če se bom s tem avtom butnu v npr. Citroena AX, pa 30 na uro ga bom zmečkou ko list papirja...
Za moje pojme: Sorry, kaj kurca nucaš tak terenc, če ga ne uporabljaš v te namene?!

Za vse ki o šleparjih govorite pa kompijih ipd...

Morte razumet da so šleparji in kombiji ipd. vozila tm z namenom, da razvažajo stvari. Terence pa majo ljudje v večini primerou zaradi varnosti, prestiža. Ne da bi s tem pomislu na nevarnost vseh drugih. Dobr tut jst ne gruntam kaj bi blo ko se bom vame trču terenc, ampk po feelingu v Puchu pa vrjetno od mene v avtu neb ostalo kej dost.

Če pa gledam čist po tretji strani in pa iz vidika voznika, ki ma spuščen avto pa večje feltne gor:
Za take ceste, ki so tako za en drek in luknjaste, preposto rabiš terenca.
Zmerej ko se peljem v Maribor pa domov dobim par lažjih pretresov možganov... :roll:
 
Gost
 

Napisal/-a Gost Sr jun 22, 2005 8:23 am

Jah... če bojo prepovedal terence v mestih (kar se mi zdi totalna bedarija)...
a pol se boste prtožval tisti, ki vozite FIAT Uno, Smart in ostale škatlce za užigalce, da se počutite ogroženi, ker stric za vami vozi Passata ali Meco E-Klasse??? Pa ni terenc, zmečka pa une avte k piksno.
Nevem no... uporabnost 300+ konjskih SUV-jev je brezveze v mestih, ker pije čist preveč. Ampak, sej pije lastniku, ne men, tko da... zakaj bi iz tega vidika prepovedal terence? Če bo preveč pil, ga bo že lastnik zamenjal. Če pa lastniku 20 litrov/100km ni velik za po mestu, je pa to njegov problem.
Onesnaženje... ja, valda! Mestni avtobusi (lesenkoti) še najbolj onesnažjo ozračje. In podobni tovornjaki. Al pa kake stare kripe, ki se po cestah vozjo. En primer je moj sosed... Renault 18, staro u ibr, se parkira in mu olje dol teče. Briga njega! Iz auspuha mu kadi, k se vozi... take je treba iztrebit, ne Touaregov in Cayennov al pa Merc M in G-klasse!
Uglavnem... jest se nočem kregat z nobenim, sam nimam terenca doma, moja Astra tut ni glih škarlca za užigalce, tko da... nej nardijo, kar hočejo, moje mnenje je samo, da bi bila to bedarija, če uvedejo.
 
Gost
 

Napisal/-a Gost Sr jun 22, 2005 8:25 am

Aja... tole niti slučajno ni več tema pod "styling". :P
 
Uporabniški avatar
just_in
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2119
Pridružen: Pe jun 27, 2003 11:40 am
Kraj: gorenjska :)

Napisal/-a just_in Sr jun 22, 2005 8:37 am

Omelo je napisal/-a:Če pa gledam čist po tretji strani in pa iz vidika voznika, ki ma spuščen avto pa večje feltne gor:
Za take ceste, ki so tako za en drek in luknjaste, preposto rabiš terenca.
Zmerej ko se peljem v Maribor pa domov dobim par lažjih pretresov možganov... :roll:


Omelo, nč ne leti nate, sam lepo si napisu... ;)

jest pa tko razmišlam... :) enm je pač ušeč da majo spuščen avto, razne plastike gor, pa lite feltne, pa nevem kako navito mašino, pa tud ne dirkajo...

enim pa da je avto visok, da lahko parkira brez problema kjerkol,... zakaj poj ne bi mel "terencev"? terencev itk, sploh skor nč več nis... so so sam osebni avtomobili dvignjeni... sj ma skor usk, klimo, pa usnje, pa razne ESP-je, pa en kup pizdarij...

pr ns mamo vitaro... k ni nevem kva terenc... pa k se peleš po malo ožji cesti, pa ti nasprot prpele osebni avto, šofer kr prčakuje da se boš ti umaknu na travo/hrib/luknje ob cesti... sj ponvad se... amapk zakaj? a ne plačam uporabe cest? a nimam registriranga avta? nevem no... :)

pa rečte da ni res... :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Sr jun 22, 2005 9:03 am

Omelo je napisal/-a:Za vse ki o šleparjih govorite pa kompijih ipd...

Morte razumet da so šleparji in kombiji ipd. vozila tm z namenom, da razvažajo stvari. Terence pa majo ljudje v večini primerou zaradi varnosti, prestiža. Ne da bi s tem pomislu na nevarnost vseh drugih. Dobr tut jst ne gruntam kaj bi blo ko se bom vame trču terenc, ampk po feelingu v Puchu pa vrjetno od mene v avtu neb ostalo kej dost.


Kot sm že v tisti tisti prejšni temi napisu: Tud pri tovornjakih&kombijih vs. navadn osebni avto gre za nesreče, gre za možnost poškodbe, gre za življenja! Kaj je bl pomembno.. tovor al eno življenje?
Hotu sm povedat sam, da tovor ni izgovor, ko gre za take stvari, kot je življenje ;)
Pa brez zamere.

Drgač pa kot je MartinID povedu- Velke ladje vs. razni smartiji & co. Potem bi lahko reku, da tud unga, ko si en kup en mal večji avto (passat, Meca E-klasse), briga za ljudi v manjših avtomobilih. Al pa ga mogoče ga pa sploh ne rabi? Sploh se mi pa zdi s strani državi čist brezveze ta problem, k je ubistvu miljon drugih stvari, ki so bl nevarne. Tud izven prometa.
lp
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Sr jun 22, 2005 10:16 am

Ja saj zaradi tega pa je EU omejila obliko terencev zaradi varnosti potnikov. Po novem (ne vem kdaj točno začne veljat ta zakon - mislim da leta 07 ali 09, če se pa motim pa :oops: ) bodo terenci spredaj nižji.
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
BlackWind
Tw1ng0 p0wah
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Sr dec 29, 2004 10:01 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a BlackWind Sr jun 22, 2005 10:41 am

Sh3bO je napisal/-a:Ja saj zaradi tega pa je EU omejila obliko terencev zaradi varnosti potnikov. Po novem (ne vem kdaj točno začne veljat ta zakon - mislim da leta 07 ali 09, če se pa motim pa :oops: ) bodo terenci spredaj nižji.

iz spreja do ....hehe tole kar razdelte na dve temi ;)
:lol:
lada niva je zakon pa se kaki terenci v pravem pomenu besede....ostali terenci niso terenci ...samo neka sminka...image voznika ;) tacga ki si to lohka privosci...drgac pa tko k ste rekl slovenske ceste so v piiiii*di, luknja zraven luknje in to se v centrih ´mest´ npr. kranj.....z avtom 2cm od tal ne prides dalec ;) mors merkat pri stylingu da ostane se nekej funkcionalnosti ;)
lp
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Sr jun 22, 2005 11:40 am

DaDek je napisal/-a:
DoubleG je napisal/-a:zaradi nesreč se gre. cayenne vs. avto nizkega razreda?




Kaj pa ko te šlepar stisne? Lep primer včeraj na dvoetažnem mostu v mariboru.. je šlepar xasro stisnil, da se je ograja zvila na ono stran ceste.. avto pa je bil tako zlaman, da so ga 20min nalagali na vlečno vozilo.
Mislim, da se je butasto pogovarjat kaj bi bilo, če bi stisnil terenec majhen avto. Tudi terenci niso tako super truper extra varni, sploh pred kakšnim 8t tovorjnakom :?


Se strinjam s tem..
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jun 22, 2005 11:47 am

Omelo je napisal/-a:Sicr nism brau kr je nebivedu napisou (sorry), kr se mi ne da. Bom pa še jst svoje povedou. Tut men grejo dostkrat terenci na živce. Oz. ne terenci. Ljudje ki jih majo. Bom dal sm za primer mojga strica. Pred bajto ma Pucha G500, đipa s 300 konji, kateri je v svojih (mislim da) 5 letih videl le nekaj makedamov do zidanc. In pol jamra kako mu pije minimum 16 litrov bla bla bla. V njem se vozi sam al sta pa dva not. Pa gre za podalšano verzijo.
No, po drugi strani je tut res da je vožnja v tem avtu zlo zanimiva. 8 sekund do 100 pr terencu, sploh pr taki masi, je divje in se ti kr smeje ko stopiš na gas. Pa ko gledaš druge avte, ki se pred tvojo dolgo havbo ustavljajo se ti tut kr smeje.
Ampk jst vem da če se bom s tem avtom butnu v npr. Citroena AX, pa 30 na uro ga bom zmečkou ko list papirja...
Za moje pojme: Sorry, kaj kurca nucaš tak terenc, če ga ne uporabljaš v te namene?!

Za vse ki o šleparjih govorite pa kompijih ipd...

Morte razumet da so šleparji in kombiji ipd. vozila tm z namenom, da razvažajo stvari. Terence pa majo ljudje v večini primerou zaradi varnosti, prestiža. Ne da bi s tem pomislu na nevarnost vseh drugih. Dobr tut jst ne gruntam kaj bi blo ko se bom vame trču terenc, ampk po feelingu v Puchu pa vrjetno od mene v avtu neb ostalo kej dost.

Če pa gledam čist po tretji strani in pa iz vidika voznika, ki ma spuščen avto pa večje feltne gor:
Za take ceste, ki so tako za en drek in luknjaste, preposto rabiš terenca.
Zmerej ko se peljem v Maribor pa domov dobim par lažjih pretresov možganov... :roll:


No spodbudna stvar je da ima puch G500 samo 6,1s do 100km/h. Za naše ceste res rabiš terenca - nej se kdo kdaj pelje po stari cesti od novega mesta proti ivančni gorici čez žužemberk, pa bo vidu, kaj je to razrita cesta.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Sr jun 22, 2005 7:53 pm

o vozilih o katerih se mi pogovarjamo niso takega tipa ko bi so mislu...
Sports utility vehicle-kaj bi to pomenl?da se športno ziblje, da športno potegne, da žre športno?

Avto je odraz voznika, jz bom vozu samo avte ki mi bodo všeč, tako je z vozniki SUV jev...le ti so pretežno malo bogatejši ljudje, meščani, zgornji srednji sloj z kreditom na avto in na stanovanje/hišo, ki na zunaj želijo pokazati kar si želijo bit:uspešni, zadovoljni, bogati...bla bla bla......

vi pa recimo, ko ste svoj avto spustil niste silili na robnike...vedl ste da se lahk kej zgodi, oni vozniki pa isto vejo da se lahk ljubici na kredit kej hudga zgodi.
pravi terenc se men zdi uni nissan patrol, niva, ne vem no neki starejšga, kar je zej je vse šminka z malo dodatki, ki pa so za kupca takega ranga neuporabni, ker zarad kredita ne more kupit vikenda bogu za hrbtom, kjer bi že končno lahk pokazu kaj ´sport´ pomeni, pa si dokazu kaj je to za ena pošast:P :P :P

aja...pa ko smo se enkrat iz rojstno dnevne žurke,2 leti nazaj, pelali z kolegovim fotrom v a6ki, pa to ni terenc je ded delu z njim kot da je...skoz 70 po makedamski cesti, luknja za luknjo, ko smo najhujšo prefural...več ko 60cm globoko je zadno desno gumo zabil nekam(ne vem kam) pa ja tk poknal, da sm mislu da je najmanj utrgal felgo dol..ded pa veselo žgal naprej :P
no sej mogoč se je sekiru, sam hotu je najbrž,da bi kdo od nas jelenčke še poklicu po prekrokani noči :P :P :P
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr jun 22, 2005 9:02 pm

Damjan19 je napisal/-a:vi pa recimo, ko ste svoj avto spustil niste silili na robnike...vedl ste da se lahk kej zgodi, oni vozniki pa isto vejo..


..da se lahko potemtakem preko mene zapelje, jaz pa bom s solzo veselja klical zastopnika za to sprej-blato in zahteval % za reklamo...

mater ej, kam ste debato speljali...samo se manjka, da kdo zakuri pri dilerju terencev prodajni salon (tako kot so ene dve leti nazaj v ameriki hummerjevega)..

ps
prvi odstavek ima sarkasticen podton :P
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Če jun 23, 2005 1:24 pm

ne...takle je...nečesa dragocenga kar ti jemlje dobršen del plače ne boš šel űničvat˝v hosto..razumeš?kr se morš hvalit!!!!!!

če ma kdo terenca si nej kr to gor da, men je vseen, tut ti se lahk spodi vbržeš če češ
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jun 23, 2005 2:28 pm

Damjan19 je napisal/-a:ne...takle je...nečesa dragocenga kar ti jemlje dobršen del plače ne boš šel űničvat˝v hosto..razumeš?kr se morš hvalit!!!!!!

če ma kdo terenca si nej kr to gor da, men je vseen, tut ti se lahk spodi vbržeš če češ


Jst če dam tole na avto, bo pol avto bl čist.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če jun 23, 2005 3:41 pm

No spodbudna stvar je da ima puch G500 samo 6,1s do 100km/h.


aja, od amg al brabusa al custom made z 7 turbinami?

lp
juhica
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe jun 24, 2005 8:28 am

juhica je napisal/-a:
No spodbudna stvar je da ima puch G500 samo 6,1s do 100km/h.


aja, od amg al brabusa al custom made z 7 turbinami?

lp
juhica


Mal se pozanimaj kok majo terenci pospeškov. Jeep Commander ima 5,1 do 100km/h po terenu. Feroza predelana za pariz dakar ima 7s do 100, pa ima samo 177kW in je orenk škatlasta.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe jun 24, 2005 10:37 am

No da zopet vrnem debato na tematiko; SPRAY on MUD je postal pravi hit med vozniki v angliji in pravi zobobol za policijo in njene kamere, članek tukaj:
http://www.wired.com/news/autotech/0,2554,67794,00.html

Šta sam vam ja bio reko? :P :P :lol: :lol: :lol:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Pe jun 24, 2005 11:44 am

Ok če ma kdo željo sprejat 15 al pa 20 mio vrednega 'terenca'... naj si da duška. :bonk
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov