Ahmmm....
Trdilec mora biti dodan barvi ker drugače se barva ne posuši.
Štrihanje avta po tvoje (lakiranje) se gre tako.
Če boš dal popolnoma drugo barvo kot imaš zdej potem je treba avto čist oskubit (zice, armaturka....) pa celega zbrusti, zaščitit, ....
Vrjetno tega ne delaš.
ČE daješ isto barvo kot je sedaj, potem narediš:
Z grobim šmirgel paprijem zbrusiš dol lak oz 2komponentno barvo, te se pač ne lakira.
Potem začneš z vodobrusnim recimo 400 al pa 600, potem 800 na zadnje še 1200.
To ti noben ne bo delal tolikokrat, sam zase se pa že boš potrudil.
Naneseš en sloj barve. počakaš da se posuši potem poštrihaš še enkrat.
Če boš kej z tatoji oz kombinacije barv čaral, potem pač počakaj da se prva barva posuši in potem lahko polimaš z recimo ličarskim selotejpom.
Zdej na konc če je treba pa še lakiraš zadevo.
Katero firmo barve vzameš nima veze ker so vse iste, lak pa je pomembno da vzameš čim boljši oz dražji.
Najbolša temperatura za delo okrog 20stopinj. nizka vlažnost, zaprt prostor, obvezno zaščitna maska.
Barvi moraš dodati cca 50% trdilca, in cca10% razrečila.
Več trdilca hitreje se suši sam potem je tud bolj taka pocasta, pa se ne da dobr štrihat. Kompresor med 4 in 8 Barov pa je.
Pa upat da bo lepo ratalo
Lp