Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
tanatos
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To jan 31, 2006 10:08 pm

Lakiranje - pomoč prosim

Napisal/-a tanatos Sr feb 01, 2006 9:57 am

mene pa zanima za klasično lakiranje avta
postopki, materiali in vse kr še rabem

to vem do zdej(če sm kje v zmoti mi prosim povejte):
de moram zbrust staro barvo stran

prešpricat z "šprickitom"?
ga zbrust dokler ni čist gladek (vodno brušenje - smirkovpapir 800 in več )

baza barva prva (v mojem primeru črna)
ker bom naredu tatoje moram to pol na delih kjer želim de ostane črno prelepit
ampak ne vem s cem de bom pol lahko odstranu brez de bi poskodoval spodn ali
zgorn sloj barve

če mi to uspe mi ostane še lakiranje
po lakiranju moram sše kej nardit al je to konc?


kolk nj bo temparatura da ne bom mel problemu pr barvanju
pa če mi lahko kdo še kej več pove o trdilcih
enkrat vmes pride še trdilc pa nevem točen pr lakiranju ne?

rabu bi čim več informacij ker bom to počel prvič
hvala
 
danny
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če nov 28, 2002 7:34 pm

Napisal/-a danny Sr feb 01, 2006 10:07 am

Jaz tega namreč nisem nikoli počel, vendar ti močno svetujem, da dobiš nekje kako haubo, ali drug avtomobilski del, in se prvič poigraš na njem. Res boš porabil kakega jurja več za barvo, ampak se boš vsaj malo naučil, pa še če bo šlo kaj narobe ne boš preveč nase jezen.
Bolje da ugotoviš, če ti bo šlo ali ne, na enem drugem delu, kot pa da boš potem prišel h kakemu majstru z vsem lisastim avtomobilom. Ker vsi majstri sovražijo popravljat za drugim....
 
Uporabniški avatar
nightrider31
Uporabnik
 
Prispevkov: 1343
Pridružen: Po dec 01, 2003 7:18 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a nightrider31 Sr feb 01, 2006 10:10 am

trdilec je pri sprickitu in pri laku ce je 2komponenten lak :twisted:
Slika
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S Sr feb 01, 2006 7:00 pm

Ahmmm....

Trdilec mora biti dodan barvi ker drugače se barva ne posuši.

Štrihanje avta po tvoje (lakiranje) se gre tako.

Če boš dal popolnoma drugo barvo kot imaš zdej potem je treba avto čist oskubit (zice, armaturka....) pa celega zbrusti, zaščitit, ....

Vrjetno tega ne delaš.

ČE daješ isto barvo kot je sedaj, potem narediš:

Z grobim šmirgel paprijem zbrusiš dol lak oz 2komponentno barvo, te se pač ne lakira.
Potem začneš z vodobrusnim recimo 400 al pa 600, potem 800 na zadnje še 1200.
To ti noben ne bo delal tolikokrat, sam zase se pa že boš potrudil.

Naneseš en sloj barve. počakaš da se posuši potem poštrihaš še enkrat.
Če boš kej z tatoji oz kombinacije barv čaral, potem pač počakaj da se prva barva posuši in potem lahko polimaš z recimo ličarskim selotejpom.

Zdej na konc če je treba pa še lakiraš zadevo.

Katero firmo barve vzameš nima veze ker so vse iste, lak pa je pomembno da vzameš čim boljši oz dražji.

Najbolša temperatura za delo okrog 20stopinj. nizka vlažnost, zaprt prostor, obvezno zaščitna maska.

Barvi moraš dodati cca 50% trdilca, in cca10% razrečila.
Več trdilca hitreje se suši sam potem je tud bolj taka pocasta, pa se ne da dobr štrihat. Kompresor med 4 in 8 Barov pa je.

Pa upat da bo lepo ratalo 8)

Lp
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr feb 01, 2006 9:03 pm

Ce gre za barvo metalic ali tako ko se lakira preko, tista nerabi nobenega trdilca, se posusi sama, ce pa gre za akrilno barvo pa rabis trdilec.
Glede temperature 20-30 stopinj.

lp
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost