Namesto mrzlega zraka je pihal topel. Najbrž bo plin. Grem zamenjat plin. Izčrpajo 200 g, napolnijo 950 g. Z barvilom, seveda. Zalaufamo avto. Kompresor se vklopi in - super - začne hladiti. Po 30 sek pa kar naekrat - spet topel zrak.

Pogledamo kot CSI - ampak nikjer nič ne pušča. Ugasnemo avto - pustimo par minut - spet zaženemo - spet


Pogledamo številke. Na eni strani 8 barov (namesto 10-15) in na drugi strani 4 bare (namesto 2 bara). Nekaj čas funkcionira. In glej ga zlomka - pritisk se skoraj izenači. Obe številki cca 5 barov.
Nihče ne ve - kje bi bil problem. Kličem nekaj avtoelektričarjev - nihče ne ve. Lahko je regulacijski ventil pri uparjevalniku, lahko ventil v kompresorju, lahko uparjevalnik, lahko pa cel kompresor. Ampak kompresor se vklopi! Uparjevalnik - klima 30 sek dela.
Fantje (in morda dekleta) je morda kdo, kdaj, nekje, že imel podobne probleme? Bi se komu svitalo kaj je narobe? Kaj se da storiti? In seveda - kdo v LJ bi bil temu lahko kos?
Hvala vsem!